Tw: SMUT!
~Olli~
Työnsin Aleksin juuri seinää vasten ja nyt suutelen häntä aika rajusti. Kielemme tutkivat toistemme suita läpikotaisin ja pitävät jotain omaa painimatsiaan. Käyn Aleksin jokaisen hampaan ja suun kolkan yksitellen läpi, samalla kun käteni liikkuvat hänen paidan allaan pitkin hänen kylkiä ja rintakehäänsä. Aleksinkin kieli tutkii minun suuta perinpohjaisesti, vaikka ihankuin toistemme suut eivät olisi meille jo hyvinkin tuttuja. Olemmehan me nyt se verran kauan olleet jo yhdessä ja monta kertaa tätä samaakin päädytty jo tekemään.
Riisun Aleksin paidan ja heitän sen johonkin huoneen nurkaan, jonka jälkeen riisun omankin paitani ja heitän sen samaan kasaan Aleksin paidan kanssa. Aleksi availee vyötäni samalla ja pian housuni löytyvät myös lattialta. Riisun vielä omat boxerit ja sukat, kunnes siirryn avaamaan Aleksin housujen naruja ja lasken ne alas. Aleksi potkii ne pois jaloistaan ja riisuu samalla loputkin vaatteensa pois. Jään hetkeksi vain katselemaan Aleksin upeaa kroppaa lumoutuneena. "Kuola valuu.", Aleksi toteaa virnistäen, jolloin havahdun takaisin tähän maailmaan ja pyyhin nopeasti suutani.
Työnnän Aleksin sängylle makaamaan ja asetun hänen yllensä. Alan suudella hänen kaulaa ja rintaa imien niihin samalla fritsuja, jonka seurauksena Aleksi alkaa huokailla hiljaa. Käteni hivelevät hänen kehoaan myös ja löytävät lopulta tiensä hänen toiselle nännilleen. Nipistän sitä hieman, jonka jälkeen alan imeä sitä. Aleksin suusta karkaa mukavia huokauksia samalla. Pyöritän kieltä hänen nännin ympärillä ja toistan saman toisellekin nännille. Se saa Aleksin huokaisemaan vielä kovempaa. Jatkan vielä jonkun aikaa, kunnes siirryn huulillani pikkuhiljaa alaspäin ja nuolen samalla hänen ihoaan, josta Aleksi näyttää pitävän.
Siirryn hänen reisilleen ja piirrän kielellä hänen tatuoinnin ääriviivoja, jonka jälkeen alan pusutella hänen sisäreisiään. Käteni liikkuvat samalla ympäriinsä ja pysähtyvän Aleksin kalun lähelle, mutta eivät vielä koske siihen kuitenkaan. "Olliih, älä kiusaahh. Mee jo asi... mmgghh.", Aleksin lause keskeytyy kun tartun kiinni hänen kalustaan ja alan vedellä hitaita vetoja sitä pitkin. Hetken päästä nousen ylös ja valmistelen itseni kunnolla, jonka jälkeen laitan kortsun paikoilleen ja levitän vielä liukkaria päälle. Palaan takaisin Aleksin ylle, mutta hän kääntäkin minut allensa ja laskeutuu itse päälleni niin, että kaluni uppoaa hänen sisäänsä. "Aahh, mmghhh.", molempien meidän suusta karkaa huokailuja.
"Mä oon nyt hetken top.", Aleksi sanoo ja alkaa liikkua hitaasti päälläni. Tartun itse kiinni hänen lantioltaan ja autan häntä nostelemaan itseään päälläni. Tämä untuu muuten aivan helevetin hyvältä. Jossain vaiheessa Aleksi nopeuttaa tahtiaan ja itse alan myös runkata häntä samalla. Pian jo laukeammekin molemmat yhtä aikaa, mukavan huudon kera. Anteeksi naapurit, tämä ei vielä lopu tähän taatusti.
Pyöräytän Aleksin takaisin alleni ja käännän hänet mahalleen sängylle. Pusuttelen hetken hänen niskaansa, kunnes nostan hänet kontilleen, tartun hänestä kunnolla kiinni ja työnnyt kerralla hänen sisäänsä kokonaan. "Aahhhh, Olliihhhh, mmmggghhh.", Aleksi huokailee isoon ääneen. Alan liikkumaan aika nopeaan tahtiin ja Aleksi alkaa voihkia kovaan ääneen, enkä pysty enää itsekkään olemaan hiljaa. Vaihdan hieman asentoani, jolloin osun Aleksin herkkään kohtaan nyt joka työnnöllä. "Ollihhh, justh siitäähh. Mmmggghh. Aaahhhh, älä vaan lopeta.", Aleksi voihkii todella kovaan ääneen. Jatkan hetken aikaa, kunnes nopeutan tahtiani entisestään ja saan Aleksin huutamaan kunnolla. Alan täristä ja pian jo laukeankin Aleksin sisälle kovan voihkaisun saattelemana.
Vetäydyn ulos Aleksista, jolloin hän vinkaisee hieman. Solmin kortsun ja heitän sen roskikseen, jonka jälkeen käännän Aleksin takasin selälleen. Painan nopean suukon hänen huulilleen, samalla kun käteni vetelevät nopeita vetoja hänen kalullaan. Lopetan suutelun ja nuolaisen Aleksin kärkeä. Pyörittelen kieltäni hänen kalun ympärillä, kunnes otan sen kokonaan suuhuni ja alan imeä sitä. Liikutan päätäni nopeasti ja nopeutan tahtia entisestään. Aleksi alkaa täristä ja voihkia, kunnes laukeaa suuhuni huutaen kovaan ääneen samalla. Nielen kaiken hänen nesteensä ja lysähdän hänen viereensä makaamaan. Tasailemme siinä jonkun aikaa hengityksiämme, kunnes vedän Aleksin kainalooni ja alan hipsutella häntä.
En tiedä kauanko vain olemme siinä, kunnes nostan Aleksin syyliini, koska hänen perse on taatusti kipeä ja menemme suihkuun. Pesen Aleksin kokonaan ja hän pesee minun hiukseni. Peseydyttyämme Aleksi menee sohvalle löhöilemään ja hakemaan särkylääkettä, kun taas minä menen vaihtamaan meille puhtaat lakanat. Ne taisivat sotkeutua äskeisissä puuhissa aika mukavasti. Saan lakanat pian vaihdettua ja menen olohuoneeseen, jossa Aleksi katsoo jotain sarjaa. Nostan Aleksin pois sohvalta ja asetun siihen itse makaamaan. Aleksi tulee makamaan päälleni ja silittelen häntä, kunnes taidamme molemmat vaipua uneen. Taidamme nukkua siinä muutaman tunnin päiväunet, mutta eipä se mitään haittaa. Ei meillä mihinkään kiire ole ja petipuuhat ovat kyllä muutenkin hyvin väsyttäviä.
__________
Sanoja: 694
Noniin. Siinäpä nyt smutin nälkäsille sitä, ihan koko luvun verran oikeestaan.
Tää saatto sinänsä hieman lähtee käsistä, mutta se taitaa kertoa vaan siitä et senkin kirjoittaminen alkaa pikkuhiljaa sujua mullakin paremmin ja luontevammin. En kyl tiiä onko se niin hyvä asia, mut joo ihan sama. 😅
Porkon sanoin mennään eteenpäin...
YOU ARE READING
Love of Mine || OLEKSI (2)
FanfictionAleksi ja Olli ovat kasvaneet aikuisiksi, muuttaneet pois kotoa ja kiertävät nyt maailmalla Blind Channelin kanssa aktiivisesti. Millaista heidän elämänsä nykyään on? Vieläkö Aleksin traumat puskevat päälle? Vieläkö he ovat yhtä rakastuneita toisii...