Chapter 10.1-အခုငါတို့ဂိတ်​စောင့်လိုတယ်

1.7K 378 6
                                    

အခု​လော​လောဆယ် ကလပ်မှာ သား​ပေါက်​တွေ အများကြီးမရှိဘူး အဲ့​တော့ အခုချိန်မှာ ရှဲ့လွမ်​ ​ကျောက်ချွမ်​နေရာမှာ အစားထိုးဖို့ က​လေးထိန်းတစ်​ယောက်ကိုအရင်ခန့်ပြီး​တော့ သူ​လိုအပ်ရင်​ နောက်ထပ်ထပ်ခန့်မယ်.

ကလပ်​ဘဏ္ဍာ​​ရေးက အစထဲက ကျွမ်းကျင်တဲ့စာရင်းကိုင်နဲ့ လုပ်သင့်သည်။ဒါ​ပေမဲ့ ကလပ်ရဲ့ အ​ခြေ​နေ​ကြောင့် ရှချီက ဒီအလုပ်ကိုပါ လုပ်​နေရသည်.

ဒီတိုင်းသွားလို့မဖြစ်ဘူး အထူးသဖြင့် ရှဲ့လွမ်အစီအစဥ်အရဆို ကလပ်ရဲ့လှုပ်ရှားမှု့​တွေက တိုးတက်လာမှာဖြစ်သည်.အဲ့အတွက်​ကြောင့် သူပထမ လူသစ်ခန့်တဲ့အချိန်မှာ ထပ်​ပေါင်းထည့်သင့်တဲ့ အ​ရေးကြီးတဲ့အလုပ်တစ်ခုလို့ ထင်သည်.

ရှချီက စတားနက်​ပေါ်မှာ တင်လိုက်ပြီး မိတ္တုကူးထားတဲ့​ကြော်ငြာစာ​တွေကိုလဲ လမ်း​တွေ​ပေါ်မှာ လိုက်တင်လိုက်သည်.ရက်အနည်းငယ်အတွင်း တချို့​လူ​တွေကကလပ်ကို လာ​လျှောက်ကြပြီး ရှချီက အင်တာဗျူးသည်.

လစာက 1800က​နေ 3800*ကို တိုး​ပေးလိုက်တာ အရင်ကထက် လာ​လျှောက်တဲ့သူများလာရတဲ့ အဓိက အ​ကြောင်းရင်းဖြစ်ပင်မဲ့ အဲ့ဒါက သိပ်မများ​သေးဘူး.​နေဖို့နဲ့ စားဖို့အတွက် ​ယေဘူယျအားဖြင့် သား​ပေါက်​ပျိုးထောင်​ရေးအဖွဲ့က​ ပေးသည် သူတို့ကလပ်က အဆင့်၃၀၀၀​လောက်ရှိသည် တကယ်​တော့ အဲ့စာရင်းမှာ​တော်​တော်နိမ့်တဲ့​နေရာမှာ ရှိသည်.

[ဘာ​ငွေ​ကြေးလဲဆိုတာကို​တော့မ​ပြောပါဘူး ဒါ​ပေမဲ့တရုတ်ဝတ္ထုဆို​တော့ ယွမ်ဒါမှမဟုတ်အဲ့ဒါနဲ့ဆင်တူတဲ့ဟာမျိုးဖြစ်​လောက်တယ်.၁ယွမ်က 0.145935​ဒေါ်လာရှိပါတယ် အဲ့​​တော့ 1800ယွမ်ဆို​တော့ ၁လကို 262.669​​ဒေါ်လာ​လောက်ရှိပါတယ် အဲ့ဒါကို 3800ယွမ်တိုးလိုက်တယ်ဆို​​တော့ ၁လကို 554.503​ဒေါ်လာရှိပါတယ်]

လစာတိုးလာတာ​တောင် အဲ့ဒါက စီအဆင့်ပြုစု​စောင့်​ရှောက်သူကို ငှားဖို့လုံ​လောက်ရုံ​လေးပဲ ရှိသည်.ဘီလယ်ဗယ် ပြုစု​​စောက်​ရှောက်သူရဲ့ ပျမ်းပျှလစာက ​သောင်းဂဏန်း​လောက်ရှိပြီး​တော့.​အေလယ်ဗယ်က တစ်လကိုအနည်းဆုံး 200000​လောက်ရှိသည်.အက်စ် လယ်ဗယ်အတွက်က​တော့ သူတို့မှာပိုက်ဆံအလုံအ​လောက်ရှိရင်​တောင်ရမှာ မဟုတ်ဘူး.

သား​ပေါက်​ပျိုး​ထောင်​ရေးအဖွဲ့အစည်းWhere stories live. Discover now