Piciorul stâng îmi bătea nervos sub masă...o priveam și abia mă abtineam sa nu încep să urlu în acest restaurant.
- Poți repeta te rog? Ii spun cât se putea de calm ,dar sângele îmi fierbea în vene. Eram sigur că îmi vede frustrarea și maxilarul meu deja juca in nervi. Ea mă cunoștea cel mai bine până la urmă, eram într-o relație de 7 ani. Sau...să mă corectez...am fost într-o relație de 7 ani pe care ea hotărâse să o întrerupă brusc în acest moment.
- Sunt cu altcineva spune lejer. Mă privea de parca ii eram un străin total și privirea ei ironica mă irita și mai mult acum.
- Tu vorbești serios Clara? M-ai chemat aici că sa te despărți de mine? După 7 ani de relație asta merit eu? Vocea îmi urca puțin și deja nu mă mai interesa cine se uita sau că ea își puse iar aceea privire de căprioară speriată. Ce dracu? Niciodată nu i-am vorbit urat sau sa ridic tonul la ea. Ce încerca să facă acum? Sa se victimizeze?
- Da Jack... vorbesc serios, am nevoie de cineva care sa fie mereu langa mine, am nevoie de atenție,imi spune printre lacrimile ei false...
- Pe cine încerci să păcălești Clara ii spun eu aproape soptind aplecandu-ma ușor peste masă. Te cunosc de aproape 15 ani suntem împreună de 7 ani ,crezi că nu știu să fac diferența între plânsul tau real și cel fals? Spune-mi mai bine adevărul,eu cred că merit măcar atât.
Apuc nervos paharul de vin de pe masă și îl dau rapid peste cap, aveam nevoie de băutură că sa fac fata acestei seri. Și privesc spre sticla de pe masă și era aproape goală,ii fac semn ospătarului sa mai aducă inca una și mă întorc spre femeia din fata mea care încerca să pună punct celor 7 ani din viața noastră.
- M-am îndrăgostit, îmi spune și îmi dau ochii peste cap. El are tot ce tu nu ai ..spune rapid când mă vede fara nici o reacție.
-Doua scule sau ce?...o ironizez eu.
O aud cum pufnește iritata și da sa spună ceva dar la masa noastră ajunge ospătarul cu sticla de vin pe care practic io smulg din mână și îmi torn iar un pahar de vin.
- Putere....bani.....îmi spune ea privindu-ma superior.
Îmi las capul pe spate și scot un oftat , ah...simțeam că urma să îi dau cu sticla în cap ceea ce mă speria puțin,nu eram un tip violent. Dar ea scotea acum din mine tot ce era mai rău.
- Ști ce Clara ..mă bucur pentru tine ii spun și mai iau o gura de vin...va doresc ca tu și tipul tau cu doua scule sa vă duceți dracu ....
Se ridica rapid de la masa privindu-ma tristă de parcă eu ii mai înghițeam teatrul ei ieftin. Știam că mă înșală,aflasem in urma cu câteva zile. Era un tip cu bani ceea ce tot a căutat ea încă de când ne mutasem in acest oraș imens. Normal că îi plăcea,ii oferea tot ce nu a avut niciodată. Fata de la sat venită in marele oraș...era atât de cliseica treaba asta că îmi venea să vomit.
- Ești patetic ,îmi spune și se întoarse pe călcâie și pleacă de la masă.
Mă las sa cad mai bine in spătarul scaunului și dau tot aerul afara. Eram furios pe ea, renunțasem la multe doar sa o vad fericită, din acest motiv ne și mutasem aici în urma cu doi ani. Voiam să ii ofer ceea ce nu îmi permitea faptul că trăiam la aceea mica ferma într-un sat uitat de Dumnezeu. Îmi ridic paharul și încep să beau. Nu eram fan al băuturi dar parca azi o cerea. Incepusem sa beau inca din seara când am aflat de aventura ei. Ceea ce îi dăduse un alt motiv să mă părăsească...abia dacă o mai recunoșteam, când altădată era cea mai blândă fata, când mă privea parca vedeam toată bunătatea din lume în ochii ei. Acum.....ea dispăruse complet. Și mă durea pentru că eu inca o iubeam,visam un viitor cu ea, copii,acum totul se năruise. Îmi îndrept atenția spre barul din restaurant și mă ridic de la masa indreptandu-ma spre el..
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar