Ridic capul din perna și realizez că Derek dispăruse de langa mine,îmi masez fata și scot un căscat zgomotos. Îmi cobor picioarele și mă rog mut sa pot merge azi...Dora și mama de când am ajuns acasă pe lângă faptul că imediat cum sau cunoscut au făcut o conexiune extraordinară și era chiar plăcut să le privești . Mă ridic din pat într-un final și mă îndrept spre baie...aseară am stat până târziu pregătind locația...și după multe,multe discuți cu mamele noastre am reușit sa aranjam acel cort imens...mâine avea să fie nunta și de câteva zile aveam un gol in stomac...era ceva ce nu dispărea că o senzație că ceva urmează și puneam totul pe stres...dar senzația stranie nu dispărea...nu dau importanta și doar îmi arunc apa pe fata și ies din camera...
La parter toată lumea se agita și îi privesc panicați pe toți..casa arată că o florărie, plus erau câteva fâșii de voal aruncate peste tot ...mama avea ceva ciudat pe cap cu multe ace în el și restul umflau baloane...Jacob părea că mai avea puțin și moare și cred că avea și câteva lacrimi adunate in coltul ochilor...fac un pas înapoi pe scări și mă întorc rapid dar mama mă vede imediat...
- Hei...unde crezi că fugi?
Mă întorc cu un zâmbet larg pe chip și Jacob mă privește rugător " salvează-ma"îmi mimează pe buze și eu doar mă strâmb spre el. Cobor treptele și îi sărut obrazul mamei ,apoi o salut pe Dora care făcea niște pampoane ceva de voal...
- Aaa....Dora? ...Mama? Nu credeți că este totuși prea mult? Baloane. Chestiile alea...spun arătând spre ceea ce ținea Dora in poală
Le privesc pe amândouă și simt cum mi se ridica parul pe ceafă...aveam de gând să trăiesc până la nunta așa că încep să le zambesc larg și încerc să scap de privirea lor.
- Deci...spun și bat din palme,cu ce va ajut?
- Ai probat costumul? Întreabă mama
- Da
- Ai sunat pentru mașina colegilor tăi? Mă întreabă Dora
- Da
- Ți-ai scris jurămintele? Întreabă mama
- ...
- Dispari....spune rapid Dora și nu ieși până nu le termini
Mă intoc pe călcâie sa urc înapoi spre dormitor dar Jacob mă apucă rapid de braț și mă trage spre el.
- Trebuie să îți arăt ceva urgent..spune și ochii lui mai aveau putin și ieșeau din orbite ..ne întoarcem spre femei și pășim ușor spre exterior.
Când ajunge afara Jacob incepe să alerge ca un apucat și se îndreptă spre motor si se aruncă pe el.
- Hei ...îl strig și el doar îmi face cu mana și pleacă...dau ușor din cap și când vreau sa intru in casa îl văd pe Derek cu Daniel și tata aproape de magazie...mă îndrept spre ei și îi salut.
- Hei...ce faceți?
- Uite pregăteam pentru diseară..spune Daniel rapid
- Ce este diseară? Ii întreb eu și le văd privirile ciudate
- Petrecerea??...sune încet Daniel de parcă eu as fii un nebun...
- Adică nunta?...îl întreb eu încet și îl aud pe Derek cum pufnește iritat
- Jack...ai făcut somnul de frumusețe și te-ai prostit? ...se întoarse rapid către tata și îi zâmbește scurt.. scuze Simon...ii spune rapid și tata incepe sa rada.
- Petrecerea burlacilor spune rapid Daniel și mă priveste cu ochii mânjiți ,diseară mergem la bar...
- Asta suna grozav...le spun încântat...iub....adică Derek spun rapid...și tata incepe sa arada și mai tare..
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar