5....toarnă în pahar

342 28 8
                                    

Eram la terasa cu el ,tatăl său și  aceea fata...după circul din holul companiei tatăl sau ne-a ordonat pur și simplu să mergem sa discutăm undeva mai retras.

Eu habar nu aveam sincer de ce a trebuit sa fiu aici,nu aveam nici o treabă cu ei dar m-am trezit târât de el și acum stăteam pe scaun liniștit privind in gol. Când văd ospătarul că se apropie simțeam că  viața îmi surâdea din nou.

- Cu ce sa va  servesc? Ne întreabă politicos și îl trag rapid  de mana spre mine.

- Alcool ...adu mult alcool....și ei..nu știu ce vor,ii spun încet când îi văd privirea îngrozită in urma gestului meu. Scuze ...ii spun rapid și îi eliberez mana.

Aud un chicot în dreapta mea și mă întorc spre sursa. Mă privea rânjind și îmi venea să îi sterg zâmbetul ăla de pe chip. Mă apropii ușor de el începând să zâmbesc și eu... binenteles eram destul de sarcastic...de fapt îmi venea să plâng și știam că nu am mai plâns de la botezul meu,nu aveam de gând să încep acum.

- Ce caut aici? Îl întreb încet să nu fim auziți...eu..eu ce caut aici? Mă repet din nou ..părea că intrasem în transă și că urma să am convulsii. ..nu mă mai recunoșteam nici eu.

- Ești în calitate de iubit al meu...îmi șoptește el și îmi face semn spre cei de la masa care ne priveau atent...ea ne privea dezgustată ,domnul Director părea că se distrează și eu...eu voiam sa mor dar nu aveam de gând să mor singur voiam sa îl iau și pe tipul de langa mine.

- Iubit pe dracu...ii replic eu și auzim cum tatăl său își drese glasul și ne îndepărtăm ușor.

- Deci..sa înțeleg că voi doi sunteți împreună...

- Da...

- Ehh...

Răspundem  amândoi în același timp și ne privește amuzant. Fata pufnește iritata și își pune mâinile pe masa nervoasă.

- Pe cine crezi că păcălești? Tu nici măcar nu ești gay...

- Exact...mă trezesc spunând și toți se întorc spre mine ..scuze....spun și îmi pun buzele într-o linie dreapta.

Ospătarul ajunge in dreptul nostru și vad sticla de vin pe tava lui și o apuc rapid și o duc direct la gură.

- Iubitule ce faci ? Mă intorc rapid spre el când il aud și dau tot lichidul afară.....

Încep să râd în momentul când îi văd fata plina de vinul roșiatic, chipul  lui părea acum din filmele cu groaza și apuc rapid un șervețel și încep să îl șterg,dar inca râdeam ca un nebun.

- Ah...ești un idiot,îl aud spunând printre dinți.

- Asta este pentru acum doua seri ii spun încă râzând.

- Serios? Mă întreabă iritat....ahh..ești un...dar se oprește și se întoarse către tatăl său și eu îmi opresc instant râsul când îmi amintesc de ei.

- Sincer.....chiar îmi place ce vad ne spune acesta și eu rămân fără aer.

Ce dracu? Doar nu vorbea serios?

- Walter sper că glumești,ii spune fata furioasă. Cum poți accepta așa ceva. Derek și cu mine urma să ne căsătorim cum pot eu sa mai  ies in lume când el umbla cu un bărbat?  Îți dai seama ce va spune lumea? Prieteni noștri....

- Eliza ..daca erai fata cuminte și la locul tău fiul meu nu căuta în altă parte alinare. Și despre asta spune aratand spre noi,nu..nu mă deranjează atâta timp cât fiul meu este fericit. Și sincer Eliza fiul meu nu a zâmbit niciodată așa cat timp a fost cu tine.

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum