Ajung acasă și mă îndrept direct spre baie.....tot drumul m-am gândit doar la situația de mai devreme și nu înțelegeam cu funcționează treabă asta cu Karma dar era al dracului de aiurea faptul că tipul ăla îmi era șef...sunt sigur că avea să îmi facă zile fripte de acum încolo. Dar dacă avea să facă asta îmi dădeam demisia,dar ....ahh...era atât de bine plătit acest job că deja simțeam că voi înebuni daca nu am făcut-o deja. Trebuia să îmi pun gândurile în ordine,clar el era fiul directorului deci nu avea treabă prea multa cu departamentul meu. Puteam sa trec neobservat. Adică lucram deja de 6 luni aici și în seara asta era prima data când mă lovisem de ei.
Mă dezbrac de haine și întru sub duș....după ce mă spăl rapid îmi iau pijamalele pe mine și mă arunc în pat dar stomacul meu mă atenționează că nu mâncasem nimic azi și cobor iar din pat mergând spre bucătărie dar mă opresc și ies pe ușă afara și bat la ușă vecinului meu.
Îl văd cum deschide ușor ușa și îl împing din calea mea indreptandu-ma direct spre bucătăria lui. Știam că Martha gătește în fiecare zi și eram sigur că voi găsi ceva resturi in frigiderul lui.
- Ești somnambul? Ii aud intreabarea și mă întorc spre el,avea părul în toate direcțiile și mergea cu ochii închiși.
- Pune-te la somn ,îmi este foame ii spun eu și încep să scot din frigider casoletele cu mâncare. Habar nu am ce erau în ele dar era gustos....foarte gustos...se așează langa mine pe scaun și își întinde mâinile pe blatul mesei și capul pe ele.
-Acum ai ajuns acasă? Mă întreabă printre căscaturi
- Ahm....aveam gura plina și abia puteam vorbi. După ce înghit ce aveam in gura îmi întorc iar privirea spre el. Auzi...mai ți minte despre tipul de acum doua seri?
- Da ..spune aproape soptind,cred că dormea deja
- Este șeful meu....
Capul lui se ridica rapid și mă privește perplex....colturile guri încep să se ridice și îl aud cum incepe sa râdă zgomotos.
- Oh...Jack....îmi este mila de tine prietene....spune batandu-ma pe spate.
- Mda ii spun și apuc casoleta și mă ridic de pe scaun. Ești un idiot .ii scuip și trec pe langa el indreptandu-ma spre ieșire...
- Hei... gândește-te că poate te ajuta să crești in rang daca toți sunteți iubiți,mă ironizează idiotul...
- Iubiți pe dracu...spun și mă scutur de parcă as fii avut gândaci pe mine. Ferească Dumnezeu.....
Ies din casa și mă îndrept spre apartamentul meu, mai iau o gura din acea casoleta și o las pe masa din sufragerie și mă îndrept înapoi spre dormitor.
In momentul când capul meu atinge perna ochii mi se inchid automat.
#
Ies din lift de parca as fii urmărit de cineva...mergeam doar pe lângă perete și persoanele care treceau pe lângă mine mă priveau ciudat,ok recunosc, basca pe care o purtam pe cap probabil era prea mult alaturi de ochelari de soare ținând cont de furtuna care era azi afară. Eram tot îmbrăcat în negru plus masca de la gura...exagerasem recunosc dar nu aveam de gând să fiu văzut azi...voiam să fiu invizibil pentru toată lumea.
- Buna Jack....aud o voce in spatele meu și mă întorc speriat.
Trent stătea în fața mea cu mâinile în buzunar și zâmbea spre mine.
- M-ai văzut? Îl întreb eu in șoaptă
Își ridică o sprânceană spre mine și își lărgește zâmbetul.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar