23....Arthur și Clara

269 28 11
                                    

     Îmi apuca mana străgând ușor și îmi întorc privirea spre el...știam la ce se gândește și nici mie nu îmi făcea plăcere că trebuie să fim aici, dar Arthur era prietenul lui și eu aveam de gând să îi fiu alături, dar gândul că o voi vedea pe Clara îmi aducea o stare aiurea pe care incercam sa o maschez printr-un zambet fals...

- Daca nu te simți bine îmi spui și plecam acasă...nu îmi place când îți văd zambetul asta fals....

- Sunt ok....doar că ...vor fii și părinții ei aici....și nu prea îmi doream sa dau cu ochii de ei...hai sa mergem ii spun când văd că vrea să se întoarcă...

- Iubitule...

- Derek...facem asta pentru prietenul tău....

Ușile din fata noastră se deschid și doi chelneri ne întâmpină zâmbind... localul era foarte frumos și era plin de lume..se părea că într-un sfârșit Clara câștigase jackpotul...probabil aceasta petrecere era exact cum și-a dorit ea.  Îmi întorc privirea spre Derek care începuse să salute deja câteva persoane de acolo...dar și eu am avut de câștigat...doar că eu uram uneori faptul că el are atâția bani...dar îl aveam pe el...el era cel mai mare câștig al meu...poate trebuia să îi mulțumesc Clarei pentru asta.....

Derek incepuse sa se simtă în largul său printre acei oamenii și cred că începusem să văd o ușoară diferența între noi dar îmi reprim rapid acest gând...nu aveam să las nimic sa intervină între noi... telefonul îmi vibrează in buzunar și vad un mesaj de la Jacob...îmi ridic privirea prin sala și vad o terasa undeva lângă bar.

- Derek voi ieși să vorbesc la telefon ii spun și plec de langa el.

In drum spre terasa pași mei se opresc,in fața mea erau părinții ei care atunci când mă văd înghețată și ei în loc. Mama ei purta o rochie foarte frumoasa și gâtul îi era plin de un colier bogat in pietre,mi se părea chiar de prost gust felul în care îl etala dar îmi înghit comentariu răutăcios și îi salut politicos...

Mulțumesc mama.....

Îmi spun imediat în gând când mă trezesc purtandu-ma atât de exemplar...

- Buna seara ..le spun și ei doar mă privesc ușor panicați,probabil se întrebau ce este cu mine aici. Felicitări pentru logodnă....

- Buna ..spune mama ei aproape soptind in schimb tatăl Clarei își duce paharul la gura și nu se oprește până nu îl termină. Mă bucur să te văd Jackson,îmi spune femeia și îi zâmbesc ușor...pe dracu....te bucuri.

- Și eu mă bucur să vă văd,dar va rog să mă scuzați am de dat un telefon spun și le arat telefonul plecând de langa ei și îmi șterg automat zâmbetul de pe buze...sincer mă durea deja gura.. ajung pe terasa și îl apelez rapid pe Jacob.

- Hei....ce faci? Mă întreabă rapid și părea că aleargă

- Ce sa întâmplat Jacob?

- Mama....a intrat ceva in ea...îmi spune și face o pauza...și eu deja încep să respir mai greu....

- Jacob...ce este cu mama? Ce a pățit? Îl întreb eu speriat

- Cred că a luat-o razna...îl aud soptind...de când i-ai spus că te însori a întors casa cu curul in sus... Jack... salvează-ma te rog....

Răsuflu ușurat și îmi închid ochii, daca era acum in fața mea îl făceam covor...nemernicul mă speriase groaznic....

- Jacob....te rog sa nu mă mai suni niciodată în viața ta...ii urlu eu și îi închid telefonul....scot un oftat și privesc spre cei care erau pe terasa și se uitau ciudat spre mine...

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum