18....frica de angajament

290 28 6
                                    

    După ce rostise acele cuvinte eu nu am mai putut vorbi... târziu în noapte i-am spus că mai bine ne întoarcem în camera și când am ajuns el adormise imediat in schimb eu...abia dacă am închis un ochi toată seara. Îl priveam cum doarme langa mine și inima mea sarea câteva bătăi când îi priveam chipul frumos..dar căsătorie? Cu toate că el nu spuse nimic concret ,la modul acela dar...tot mă speria asta.... părinții mei chiar daca au spus că nu se vor baga în viața mea și cu toate că l-am simțit puțin tensionat pe tata, stiu că nu le-a picat prea bine  faptul că fiul lor este cu un bărbat...mama mi-a spus că ea atâta timp cât sunt fericit nu contează pe cine aleg sa iubesc dar tata privea în gol abia dacă mă privise...când a spus că este viața mea și eu aleg cum sa o trăiesc...

Acum nu știam cum să mă comport in fața lor, cum să mă comport cu el....voiam ceva mai mult de atât? Știam că îmi place mult de el și îmi place să petrec timp cu el...dar puteam sa fac pasul acela?

Dimineața mă găsește exact in același loc,cu aceleași întrebări și îl simt cum da sa se trezească și mă întorc spre el. Ochii lui se deschid ușor și modul în care mă privește îmi face un gol in stomac...

- Neata...rostește răgușit...

- Neata...ii spun și mă aplec și îi depun un sărut pe buze....ai dormit bine?

Da ușor din cap și își scoate mana de sub pătură și mă ia în brațe.

- Tu? Te-ai odihnit bine? Ii aud intrebarea...

- Sigur ..doar ce m-am trezit. ..te las sa îți faci ritualul dimineții eu îl voi ajuta pe Jacob la grajduri...

Mă ridic din pat și ies direct pe ușă afară, trebuia să îmi pun ordine în gânduri ,sa vorbesc cu părinții mei mai in profunzime și în special cu el. Dar cum puteam face asta fara să rănesc pe cineva? Tatăl meu era preot și știam care ii sunt convingerile și indiferent cat de deschis era ca om ca tata, partea aceea spirituală din el conta cel mai mult. Mama in schimb știam că mă va susține până la final ,ea a fost așa inca de când eram copil...nu ne certa, nu ne bătea și mereu când făceam cate ceva ne vorbea în modul ei și asta ne făcea să ne potolim,avea mereu putere asupra noastră doar prin vorbe și la ea găseai întotdeauna cele mai bune sfaturi.

Când ajung la parter o găsesc ca de obicei in bucătărie și mă apropii de ea și îi sărut obrazul ..

- Neata...ii spun și mă rezem de blatul mobilei...

- Nu ai dormit...ii aud vocea și ochii săi se ridica spre mine...ești îngrijorat...

Cum putea să mă citească atât de rapid? Acum privind spre ea îmi amintesc de mama lui Derek și îmi simțeam ochii plini de lacrimi. O iau rapid în brațe și îmi las capul pe umărul său.

- Ce este puiule? Ce te îngrijorează? Iubeam vocea ei....era calda și plină de iubire....

- Mamă....te iubesc ii spun și mâinile ei mă cuprind imediat.

- Cat de gravă este problema? Întotdeauna faci asta când se întâmpla ceva ....

- Mama lui Derek este bolnava....mai are 3 luni..sau cel puțin asta i-au spus medici...îmi spun eu oful...

Mă apucă de brațe și se îndepărtează usor de mine privindu-ma in ochii,îmi mângâie ușor obrazul și îmi zâmbește in modul ei specific.

- Asta e trist dragul meu ..îmi pare rău să aud asta....cum este Derek?

- Îți poți imagina ....as vrea...

Nu știam nici eu ce să îi spun...ce as vrea de fapt....

- Jackson,mă face mama atent la ea.  Tu îl iubești? Mă întreabă și uit sa respir....mă dau un pas in spate și mă uit speriat la ea...

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum