Cobor din bloc și îi văd mașina parcată peste drum. Nu înțelegeam de ce a trebuit să mă trezesc atât de devreme pentru un prânz. Abi îmi țineam ochii deschiși plus cred că încă miroseam a băutură. Mă apropii de el și îl salut, stătea rezemat de mașină și părea destul de carismatic stand asa cu mâinile în buzunar și cu aceei ochelari de soare la ochii.
Îmi ridic privirea spre cer...era destul de înotat și îmi cobor iar privirea spre el și îl văd cum incepe sa zâmbească, ah era un idiot. Când ajung aproape de el îl văd cum se strâmbă la mine.
- Mda..nici mie nu îmi place ce vad stai liniștit...ii scuip eu deranjat de reacția lui.
- Puți...îmi spune scurt și îmi mânjesc privirea spre el. Adică mirosi a băutură,ce naibi ai făcut aseară?
- Am băut cu Mark...un prieten ii spun și îmi las privirea in jos. Ai putea să nu mai vorbești atât de tare?
- De ce ai băut când știai că azi ne întâlnim cu ai mei? Mă mustra el
- Oare de ce? Fix din acest motiv....ahh Derek...simt că inebunesc..cat timp mai ținem teatrul asta...am impresia că durează de o veșnicie. Încep eu să mă plâng
- Au trecut doar 4 zile..spune el iritat. Jack hai înapoi să îți faci un duș, nu te pot duce așa la mama mirosi ingrozitor,imi spune și se strâmbă din nou.
- Arh...ești un idiot ii strig și mă întorc înapoi spre bloc cu el în spatele meu care râdea ca un prost.
Intram în apartament și mă întorc imediat spre el privind-ul urât.
- Ia loc acolo și nu te atingi de nimic. Stai doar acolo ...
- De respirat pot? Mă întreabă ironic
- Nu....
Mă întorc și mă îndrept spre baie, scap de haine care într-adevăr miroseau și întru sub duș spalandu-ma rapid ,după care îmi iau un alt rand de haine curate și mă îmbrac la fel de rapid. Mă întorc în sufragerie având în mână prosopul cu care incercam sa îmi usuc parul și îl văd pe Mark stand de vorba cu Derek și prosopul îmi cade la picioare.
- Hei.. trăiești...venisem să te verific,îmi spune Mark când mă vede și după fata lui îmi dau seama că el era mai bine ca mine chiar daca băusem împreună aseară.
- Hei..este tot ce pot sa spun eu..
- Și cine spuneai că ești? Îl întreabă pe Derek și încep să merg rapid spre ei și mă poziționez între el și Derek facand-ui pe amândoi să mă privească ciudat.
- Este un coleg....a venit să...trebuie sa...avem de făcut ceva pentru munca ,încep eu să mă bâlbâi.
- Serios? Frate șeful ăla al vostru nu va lăsa nici duminica ce dracu? Incepe Mark și îmi măresc ochii spre el când îl aud. Este chiar așa cum povestește el? Îl întreabă pe Derek .
Îmi închid ochii și mă rugam sa deprind puterea să dau timpul înapoi sa îl fac pe Mark sa dispară din apartamentul meu.
- Așa cum? Îl aud pe Derek întrebând
- Vrea cineva cafea? Ii întreb eu disperat
- Am înțeles că este foarte rău....că îi face zile fripte la birou lui Jack...are și o poveste amuzanta cu el..spune și începe să rada
- Apa ..bere...orice? Întreb eu din nou dar nu mă ascultă niciunul
- Rău? Îl întreabă iar Derek și își mută privirea spre mine
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar