6 ..."iubitul" sefului

367 25 4
                                    

Ajung la companie și mă îndrept spre intrare,îmi trec cartela și îl salut pe Sam așa cum o fac in mod normal.

- Buna dimineața domnule Williams,mă salută și mă uit ciudat la el. Era prima data când îmi vorbea față de specificul său salut din cap.

Trec mai departe și mă îndrept spre lift, aici era deja plin de oameni și observ cum ușor cei de acolo încep să îmi facă loc printre ei ajungând în fața liftului,apăs pe buton și îmi cobor privirea pierdut în gânduri. Când liftul ajunge și se deschide intru și aștept ca și ceilalți să intre dar ei doar mă priveau.

- Nu intrați? Ii întreb eu privind-ui ciudat.

Ce naibi aveau azi oameni ăștia?

Ii văd cum incep sa intre in lift și mă așteptam să fiu iar împins în pereții acestuia dar spre surprinderea mea nimeni nu făcea nici cel mai mic gest.  Treaba asta era foarte ciudată. Ajung la etajul meu și ies din lift când mă întorc să îi privesc pe cei rămași acolo aceștia doar își apleacă ușor capul în fața mea.

Abia acum realizez că eu eram " iubitul" șefului. Ahh...rahat.

Mă îndrept spre cubicul meu și cei pe lângă care treceam incepuse sa ma salute acum când în trecut abia dacă mă observau. Îmi las geanta pe biroul micuț și observ că nu aveam nici un dosar pe el. Îmi ridic privirea și îl văd pe Trent,mă îndrept spre el și își ridică și el privirea spre mine.

- Ce avem azi? Îl întreb și o vad și pe Reya cum se apropie de noi. Buna Reya o salut eu scurt.

- Buna dimineața domnule Williams,îmi spune sarcastică și mă uit urat spre ea.

- Ok ..am înțeles ii spun,dar inca sunt angajat aici și nu am nevoie să vă purtați altfel cu mine.

-Deci este adevărat? Mă întreabă rapid Trent

Îl privesc scurt și îmi venea să îl strâng de gât dar mă abțin și îmi afișez același zâmbet fals pe care îl aveam mereu în fața lor .

- Ahm....sa trecem peste. Aici sunt doar un simplu angajat. Le spun și mă îndrept înapoi spre cubicul meu.

Thomas se îndreptă spre mine având un dosar în mână și îl trântește pe birou.

-Buna Jackson,sa nu crezi că te voi trata diferit doar că ești împreună cu Șefu. Trebuie sa corectezi asta și am nevoie să îl traduci. Aaa și după încă două copii...spune rapid și pleacă.

Parca îmi plăcea azi de el, până în momentul de față a fost singurul care nu ma tratat diferit. Iau dosarul și încep să mă ocup de el.

Îl termin in doua ore și mă îndrept spre copiator dar când mă ridic,îl văd cum intră în zona noastră de birouri și mă las rapid in jos,încep să merg pe vine sperând ca el să nu mă vadă. Dar mă lovesc pe Maya care mă privea cu o sprânceană ridicată.

- Jack ..ce cauți acolo jos? Mă întreabă și știam că el a auzit-o. O vad cum își ridică privirea și ochii ei se măresc apoi își pune un zambet de pisica pe față. Îmi dau ochii peste cap și mă ridic în picioare. Știam la cine privește atât de seducător.

- Buna ziua,îl aud salutând- o și încep să mă strâmb când îi aud vocea,dar mă întorc cu fata spre el și îl privesc vrând să par plictisit.

- Buna iubitule...mă salută și îmi manjesc ochii spre el.

La dracu.. trebuia să pun și asta la reguli...

- Buna...ii spun sec și o vad pe Maya cum ne privea pe rând șocată.

- Tu...tu...spune arătând spre mine . Dar își închide gura și își apleacă ușor capul spre cel din fata mea și pleacă rapid de langa noi

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum