Mă îndrept spre el și îmi afișez un zâmbet larg pe buze...
- Tata...ii spun și îl iau ușor în brațe apoi ii sărut mâna, Derek era inca in același loc, știam că în momentul de față este șocat privindu-mi tatăl care era îmbrăcat în straie Bisericești. Mă bucur să te văd ii spun.
- Și eu mă bucur copile, bine ai venit acasă. Vocea lui calda mă învăluie imediat și își pune mana pe umărul meu și mă bate ușor zambindu-mi.
- Tata ,acesta este Derek...un foarte bun prieten și coleg de munca..ii spun eu și Derek reacționează într-un final și se apropie de noi.
- Buna ziua spune rapid și îl văd cum se apleacă in fața tatălui meu și îmi abțin râsul.
- Buna ziua ii spune și tatăl meu și Derek revine înapoi la poziția drepți. Mă bucur să te cunosc Derek...cred că sunteți obosiți de pe drum... haideți în casă, ce căutați aici?
- Discutam despre o mica problema ii spun eu...hai sa intrăm.
Când am intrat înapoi ceilalți se uitau ciudat spre noi dar mă prefac că totul este ok și tata o ia pe mama în brațe și pe chip îmi apare acel zâmbet pe care îl aveam mereu când îi vedeam așa. Derek mă trage de mânecă și mă întorc spre el.
- De ce nu mi-ai spus că tatăl tău este preot?
- Am vrut să îți fac o surpriza..așa cum mi-ai făcut și tu ii spun ironic..și vezi cum te comporți...că deja am preot pentru înmormântare...îl amenint eu...și el doar își dă ochii peste cap
Mama ne face semn sa ne așezăm la masă și îl pun pe Derek sa stea langa mine.
- Mama dar unde sunt Daniel și Julia? Mi se părea destul de ciudat că nu erau și ei aici.
- Ei sunt plecați la oraș cu treabă, vor ajunge mâine. Spune mama și îi pune farfuria cu mâncare in fata lui Derek. Să aveți poftă, Derek sper să îmi placă mâncarea.
- Sunt sigur că este delicioasa ii spune acesta...va mulțumesc pentru acesta primire frumoasa le spune el.
Eu mă înfing in mâncare ,abia așteptam să mănânc mâncarea făcută de mama,îmi era dor de acest gust..dar Derek mă oprește și se uita urat la mine.
- Ce faci? Îl întreb nervos că nu mă lăsa să mănânc.
- Scuze....spune rapid și privește spre familia mea care îl privea curioasa...am.... adică.... dumneavoastră.. spune arătând spre tatăl meu.
Și realizez ce încerca să spună și îmi pun mana peste mana lui și îi zâmbesc larg...
- Te referi că nu am spus rugăciunea ținând cont că tata este preot? Îl întreb eu zâmbind și îl văd cum își mușca buza și ochii mei coboară spre buzele lui.
- Nu mai facem asta de când a făcut Mickey 2 ani,ii spune tata și îi face semn spre nepotul meu care devora la propriu farfuria ... mi-a spus că nu are răbdare și că se răcește mâncarea cu rugăciunea mea...incepe tata sa râdă și Derek îl privește cu ochii măriți...
- Acum știu cu cine semeni...îmi spune privindu-ma atent ...ai frumusețea mamei tale și umorul tatălui tău...îl văd cum înghite in sec când realizează ce a spus și își îndreaptă atenția către farfuria sa.
Dar eu doar îl priveam....fara sa am nici o reacție....când spunea astfel de lucruri parca nu mai gândeam logic.
- Nu ai spus nimic de Clara ....îmi spune Jacob și mă întorc rapid spre el. ...îmi dreg glasul și îmi privesc părinți...
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar