Am ajuns acasă a doua zi, eram extrem de obosit și abia îmi țineam ochii deschiși....când intru pe ușa apartamentului las tot bagajul să îmi cada la picioare. Nu mai voiam să fac nimic...aveam de gând doar să dorm....Derek intra și el după mine și mă privește scurt...apucă bagajul de jos și îl lasă ușor langa canapea și închide ușa în spatele său.
- Ești obosit? Mă întreabă in timp ce își punea haina in cuier
- Simt că urmează să mor....am nimerit partea proasta a saltelei spun și a fost frig în cort....mă plângeam ca un copil dar chiar mă durea tot corpul.
- Du-te și fă un dus fierbinte,eu îți pregătesc ceva de mâncare,nu ai mâncat nimic azi.
Mă întorc spre el și îl privesc cu o sprânceană ridicată,nu știam că el gătește.
- Va fii comestibil? Îl întreb ușor panicat și îi văd privirea urâtă...
- Ești un prost .. normal că va fii comestibil..ce întrebare este asta? Spune iritat
- Am crezut că îți gătește doar Helen....femeia din iad ..ii replic eu și mă îndrept spre dormitor..și îl aud cum râde ca un idiot.
Mă dezbrac rapid de haine rămânând doar in boxeri și cand apuc prosopul vrând să intru în baie îl văd cum intră în dormitor și îngheța in loc privindu-ma...ochii lui se plimbau pe tot trupul meu și simțeam că iau foc sub privirea lui.
- Scuze ...voiam să te întreb cum.... preferi ouăle..spune încet și îl văd cum își mușca buza și obraji lui se înroșesc.
- Prăjite...ii spun pierdut de felul în care mă privea...
- Aham...îl aud și se întoarse rapid și iese din cameră, lasandu-ma sa respir într-un sfârșit,nici nu mi-am dat seama că îmi țineam respirația...intru rapid in baie și incui ușa ..pentru siguranța îmi spun singur ..intru sub duș ....mă simțeam mai emoționat ca niciodată acum....mă spăl rapid și ies inapoi în camera deja îmbrăcat și mă îndrept spre bucătărie. El aranja deja masa și îmi face semn sa iau loc pe scaun.
Nu gătise nimic special,oua și ceva salata sau ce era aceea...nu prea era potrivit pentru cină dar mergea și asta în lipsa de altceva.
Încep să mănânc alături de el într-o liniște care mă apăsa...îmi ridic privirea spre el și îl văd cum privea în gol spre farfuria lui.
- Vrei ...sa ramai aici în noaptea asta? Îl întreb încet
Își ridică brusc ochii spre mine și îl văd cum înghite in sec...
- Vrei să rămân? Mă întreabă răgușit
- Cum vrei tu..ii spun rapid și încep iar sa mănânc din acele ouă
- Tu vrei? Îl aud din nou și îmi dau ochii peste cap
- Eu am întrebat primul....ii spun puțin iritat...
Își mânjește ochii spre mine și un zambet micut ii apare pe buze...
- Ești un idiot ..spun printre dinți
- Îmi doresc să rămân...îl aud într-un final....
Ne terminam cina-mic dejun și ne îndreptăm spre dormitor,când ajung aici îmi pun mana in mijloc și cu cealaltă mă scarpin ușor în cap..habar nu aveam ce sa ii spun și îl văd și pe el agitat...
- Vrei sa faci un duș?
- Da.. răspunde rapid...
- Ok...mă duc să îți aduc haine de schimb,poți intra în baie ..ii fac semn spre ușă ..găsești în dulap prosop curat, ii strig in timp ce îi căutam haine.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar