Ne primim mâncarea și încep să mănânc rapid,voiam să termin odată cu prânzul asta sa pot scăpa cat mai repede de el. El inca mă privea și mă scotea din sărite modul lui în care o făcea,in care mă privea atât de atent de parca ar fii vrut să îmi citească gândurile.- Vrei sa încetezi,ii spun și deja îmi pierdusem orice pofta de mâncare.
- Nu fac nimic, spune nevinovat
- Te holbezi....ii spun printre dinți și mă întorc spre farfuria mea
- Nu mi-ai răspuns...crezi că sunt frumos? Mă întreabă din nou.
- Nu...am glumit....eram ironic,acum taci naibi și mănâncă, parcă îți era foame.
- Ah..ești un laș,îl aud și îmi ridic iar privirea spre el.
- Ce vrei sa auzi Derek? Că ești un bărbat frumos? Ok..ești frumos...ești mulțumit?
Dau ușor din cap și oftez din nou,se pare că doar asta făceam inca de când l-am cunoscut. Parca îmi îngreuna sufletul prezenta lui și tot ce sa întâmplat de când îl cunosc.
- Spune-mi despre tine, daca tot suntem împreună trebuie sa știm unul despre altul. Plus mama va avea destule întrebări. De exemplu cum ne-am cunoscut?
- Eu mergeam pe strada ....și punct....ești idiot? Ce întrebare este asta?
- Jack tu uiți că sunt șeful tău?
- Derek tu nu uita că nu îmi păsa...aici nu ești șeful meu...ești " iubitul" așa că încetează. Crezi că mă speri dacă mă ameninți?
Îl văd cum lasă furculița in jos și privirea lui se schimba, ok ,poate vorbisem prea devreme...acum chiar mă speria.
- Mama o sa iubească atitudinea asta a ta, spune-mi despre tine. Îmi cere el din nou. Și îl văd cum incepe sa guste din aceea mâncare și după expresia pe care o făcea îmi dau seama că îi place. Mă întorc și eu spre mâncarea mea și mă gândesc ce naibi sa ii spun.
- Mai am inca doi frați,eu sunt mijlociul, Daniel este primul născut este însurat și am un nepoțel de 5 ani care îmi poartă al doilea nume și Jacob este mezinul. El îi ajută pe ai mei cu ferma.
- Părinții tai dețin o ferma? Mă întreabă și îl observ că într-adevăr dorea să afle informații despre mine.
- Da ,este destul de mică,am lucrat și eu cu ei până să mă mut aici. Este un sat mic la câteva ore de oraș dar programul încărcat nu prea îmi permite sa ii vizitez atât de des pe cât mi-aș dori,ii spun adâncit în gânduri.
- Unde anume? Mă întreabă și îmi ridic privirea spre el neintelegand. Unde anume este satul acesta?
- La aproape 6 ore, se numește Silind,este in zona de munte. Este superb acolo, aerul, priveliștea...totul. ii spun eu fascinat când îmi apar in minte acele imagini
- Pare frumos..ar trebui sa mergem împreună într-o zi...
- Da este frumos și nu...un om ca tine în aceea morcila?...nu cred.
- Ai o impresie foarte greșită despre iubitul tau Jack. Te-as putea surprinde....îmi spune în timp ce mânca și mă bucuram că nu îmi vedea expresia acum.
Îl priveam pe ascuns și trebuia să recunosc că nu prea ii acordasem atenție până acum, dar era într-adevăr un bărbat foarte frumos. Era înalt și atletic, tenul sau era alb și foarte curat, gene groase și lungi, buzele le avea ușor rozali și pline și ochii...
Îmi scutur capul când realizez cum îl analizăm și înghit in sec. Cred că inebunisem...
- Nu mănânci? își ridică privirea spre mine și îi privesc ochii...da și aia erau frumoși... căprui cu mici irizați de verde...erau speciali.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar