22...frișcă și săruturi...

309 28 5
                                    

   - Nu vreau sa plec din acel apartament..ii spun a mia oară și îmi introc privirea spre el

- Vreau sa locuim împreună ...vreau să mă mut cu tine înainte de nuntă îl aud din nou și oftez zgomots.

- Derek,nu mă mut in casa ta... ți-am spus că mi se pare exagerat de mare, daca vrei sa te muti cu mine te poți muta in apartamentul meu..este intim și primitor...plus este mai aproape de companie...

Îl aud cum pufnește iritat și mă las mai bine în scaun....ne certam pe tema asta inca de când am plecat de la serviciu.

- Oprește aici,trebuie sa fac putina piata ii cer și trage rapid pe dreapta.

Cobor din mașină și el coboară în urma mea și îi văd fata supărată și mă îndrept spre el...il sărut scurt și mă strâmb la el,îl  apuc de mana și îl trag după mine in magazin. Apuc un cos și îl dau sa îl țină.

- Ce vrei sa mănânci diseară? Îl întreb in timp ce priveam spre legume

- Pe tine...spune bombănind...

- Deci legume....spun fara să îl bag în seamă, apuc o pungă cu mix de salata și pun in cos mai multe legume,mă îndrept spre cărnuri și aleg un piept de pui și îl pun in cos

- M-ai luat cu tine să îți țin coșul? Spune iritat

- Exact....hai....îl trag după mine spre raionul de fructe și pun câteva in coș....îl auzeam cum mă înjură in barbă dar aveam de gând să îl împac acasă....

Plătesc cumpărăturile și ieșim afară ,le așez în spatele mașini și ne urcăm iar, începând să conducă spre apartament. Când ajungem coboram și iau sacoșa și îi întind mâna pe care o apucă rapid și urcam scările spre apartamentul meu. Când introduc cheia ,ușa din spate se deschide și capul lui Mark se face prezent...

- Hei... v-ați întors..spune bucuros și iese pe hol sa ne salute.

- Suntem acasă se ceva timp doar că am stat le el spun făcând semn spre Derek și mă trezesc cu o palma peste cap....mă întorc spre Mark care mă privea furios.

- Ți-ai uitat pritenul acum că ți-ai făcut iubit? ...

Deschid ușa și mă împinge intrând primul și îl privesc urât,ii fac semn lui Derek sa intre și întru și eu închizând ușa.

- Mark....ești un prost ..ii spun și mă îndrept spre baltul din bucătărie și încep să scot alimentele din sacoșă.

- Ce este asta? Îl aud strigând atât de tare că mă face să tresar ușor...îmi ridic privirea panicata spre el neintelegand la ce se referă  dar ii văd privirea spre mâna  mea și încep să zâmbesc

- Ce sa fie? Inel....ii spun ironic...

- Văd că este un inel idiotule dar...stai...spune și se îndepărtează de mine mergând rapid spre Derek care îl privea panicat și se da un pas in spate când îl vede. Dar Mark îi ridică mâna și privește socat spre verigheta lui. Voi doi.... Ce este asta?  voi doi v-ați căsătorit?

Încep să râd de reacția lui și mă apropii ușor de ei și îl bat pe umăr .

- Incă nu dar va urma în curând vrei să vii și tu ?  îl întreb amuzat. Se întoarce ușor către mine și își mărește ochii  după care se întoarce înapoi spre Derek.

- Trebuie sa stau jos...spune și se așeză pe canapea,chipul lui se albește și Derek îl privește îngrijorat.

- Ești bine?  Mă întreabă ușor

- Ehhh...își revine el îi spun eu și mă întorc în bucătărie...mă apuc de pregătit legumele,îmi era prea foame că să îmi bat capul acum cu noua criza a lui Mark...

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum