Urcam în mașină și îmi las capul pe spate, mă simțeam foarte obosit și el conducea tăcut langa mine. Simțeam un fel de tensiune acum între noi și nu știam cum să aduc în discuție ceea ce aproape sa întâmplat între noi,sau poate că era doar imaginația mea? Poate gândeam eu prea mult și de fapt nu era nimic...
Simt cum oprește mașina și îmi eliberez centura,cobor ușor și îl văd și pe el cum coboară și îmi măresc ochii spre el dar el privea în gol și dau sa ii spun ceva dar văzându-l atât de îngândurat mă opresc. Incepem sa mergem unul langa altul și ajungem in fata ușii mele. Îmi dreg glasul și abia atunci el își ridică capul...mă jucam cu cheile in mână și el mă privea pe sub gene, mi se părea că se face cald acolo pe acel hol și îmi ridic privirea spre el și îngheț....modul în care mă privea mă făcea să îmi opresc respirația în gât....se apropie usor și îmi apuca o mână coborandu-si ușor privirea spre manile noastre....
- Ești obosit? ...ii aud întrebarea pusă mult prea încet și vocea lui suna atât de răgușită...încât îmi ridica parul de pe ceafă.
- Ahm....este tot ce ii pot spune și își ridică ochii spre mine și înghit in sec...mă simțeam din ce in ce mai amețit sub aceea privire...și se apropie usor de mine și palma sa ajunge pe obrazul meu mângâind ușor...abia dacă mă atingea dar mă frigea acel loc ...îmi cobor ochii spre buzele sale și mă apropii de el...dar ușa din stânga noastră se deschide și sar ca ars de langa el și îl privesc pe Mark care ne privea suspect înapoi.
- Salut...spune rapid și în spatele lui vine și Martha...care începe să zâmbească când mă vede
- Jackson.. puiule....acum ai ajuns? Mă întreabă rapid și vine langa mine,dar își întoarse privirea spre cel care era în fața mea și el îi zâmbește scurt și o saluta printr-o simpla mișcare a capului. Tu cine ești? Îl întreabă
- Buna seara..sunt...
- Colegul meu îi spun rapid...azi am plecat fără mașină și el mă condus acasă dar acum pleca...paa...ii spun eu rapid și îl văd cum se uita ciudat la mine...eu doar îmi fluturam mana spre el.
- Hei...spune Martha și mă lovește peste mana ridicată ..cum îl poți goni așa? , după ce a făcut efortul sa te adică acasă. Se întoarse spre el și îi zâmbește cald. Eu sunt Martha dragule ,mama lui Mark..suntem vecini și prietenii lui Jackson. Vrei sa intri sa iei cina cu noi? Ne pregăteam să mâncăm dar voiam sa il chemăm și pe Jackson la noi.
- Nuuu....spun eu încet
- Sigur.. spune el rapid și îmi las capul in jos.
Martha ii face semn sa intre și îl văd pășind ușor în apartament urmat de ea, Mark inca mă privea pe sub gene și când vreau sa intru mă împinge înapoi.
- Mama venim imediat, Jack vrea sa se schimbe urla și îmi face semn sa îmi deschid ușa. Mă uit panicat spre el și îmi deschid ușa rapid și mă împinge în interior. Tranteste ușa în spatele său și îl văd cum mă privește cu ochii mânjiți.
- Ești bine? Îl întreb ușor
- Tipul asta este șefu tau nu? Mă întreabă și îmi măresc ochii spre el. Ha...știam...crezi că mă poți păcăli idiotule? ...nu îmi spune că ai acceptat aceea cerere idioată?
Îmi las capul in jos când îl aud și el mă lovește ușor în braț.
- Jack...ești un prost...puteai să spui nu...
- Știu....știu asta ii spun eu și vocea mea se ridica un ton...dar...este șeful meu adică tatăl lui este directorul meu..și el...este in aceeași situație ca mine...și el a fost mințit și trădat.... până la urma nu facem nimic rău..ii replic eu deja nervos.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
Любовные романыCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar