Îmi închid ochii lăsând briza marii să îmi umple nările, adoram acest miros, adoram cum se simțea vântul rece peste pielea mea....îmi deschid ochii și în momentul acela soarele apunea...cerul avea o culoare roșiatică de parcă era făcut în acuarele...mâinile lui se plimbau pe spatele meu și îi simt buzele pe pielea gâtului și mă lipsesc și mai mult de el....
- Arata mirific...soptesc eu pierdut sub acel peisaj
- Tu ești mirific iubitule....stand asa în acesta lumina ..parul tau se mișca ușor sub bătaia vântului și ochii tai...ah Jack...ai cei mai superbi ochii pe care i-am văzut în viața mea...tu cu totul...ești perfect. Îmi spune și simt că obraji îmi iau foc,nu eram obișnuit cu astfel de cuvinte.
- Mulțumesc iubitule,ii spun și îl sărut rapid... Vrei sa intram? Îți este frig? Îl întreb și el da negativ din cap.
- Nu.. .te am pe tine să mă încălzești, spune rânjind și începe să îmi sărute pielea spatelui...ești gustos... șoptește.
Eram un acest paradis de doua săptămâni și nu îmi mai venea să plec niciodată din acest loc. Telefoanele noastre stăteau închise pe noptiera ,nu voiam sa fim deranjați de nimeni și de nimic. Aici era paradisul nostru,eram doar eu și el și era perfect. Azi era aniversarea de 3 ani de la nunta și încă nu îmi venea să cred că el îmi este soț...îl priveam adesea când dormea și inima mi se umplea de fericire...inca îmi amintesc primul moment când l-am văzut,primul sentiment,primul sărut....îmi amintesc totul de parca ar fii fost ieri....el era perfect in toate privințele și simțeam că îl iubesc din ce in ce mai mult cu fiecare zi, părea ireal...îmi era adânc în suflet,sub piele în gânduri in inima..el era prezent peste tot...era oarecum aerul...simtăndu-l mereu in jurul meu.
- Nu am crezut niciodată că voi ajunge aici cu tine....Arh..cat te-am urat la început ii spun și îi simt dinți pe umărul meu.
- Eu te-am plăcut primul..rostește și începe să râdă....inca din seara de la bar cand m-ai întrebat dacă am doua scule...
Încep să râd ușor când îmi amintesc de aceea seara și mă întorc spre el. Mă rezem pe balustrada din terasa și îl trag în brațele mele...ii privesc chipul frumos și îi sărut vârful nasului.
- Ești fericit? Îl întreb serios
- Nu...este un cuvânt prea mic pentru ceea ce simt ...ce simt eu...este mai puternic.
Răsuflarea lui fierbinte îmi arde obrazul și strălucirea ochilor săi îmi arde sufletul,avea dreptate era un cuvânt prea mic pentru ce simțeam noi ..eram nebuni? Probabil dar eram nebuni împreună. Chiar și atunci când ne certăm și îmi venea să îl strâng de gât îl simțeam cu aceeași pasiune și modul în care ne împăcăm întotdeauna era...magie pura.
-Ce vrei sa facem diseară? Ii aud întrebarea și îl privesc în ochii.
- Nu contează,facem ce vrei tu,ii spun rapid.
- Iubitule . Este aniversarea nunți...
In fiecare an în acesta zi ne îmbrăcăm în costumele de la nunta și ieșeam la cina și dansam, făceam ceea ce nu apucasem sa facem la propria nuntă... practic în fiecare an noi "făceam." iar nunta.
- Iubitule...ii soptesc. Nu conteaza unde mergem sau ce facem atâta timp cât suntem împreună. Dar eu am o surpriză pentru tine diseară
- Ce surpriza? Mă întreabă rapid și se îndepărtează de mine...ce este ?
Îmi dau ochii peste cap când îl văd așa,omul asta nu avea răbdare nici cât stătea cioara in par.
- Surpriză.... înseamnă că trebuie să ai răbdare....
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar