Ies din lift și simt imediat privirile asupra mea, îl văd pe Trent vorbind cu Reya și Maya și mă îndrept spre ei.
- Salut ..le spun și se întorc spre mine
- Oo..domnule Williams..o aud pe Reya și îmi dau ochii peste cap. In sfârșit ne bucuri cu prezenta ta...
- Bine ai revenit Jack ,îmi spune și Maya..
- Mă bucur să vă văd.
- Cred că nu o vei mai face în câteva secunde când vei vedea ce te așteaptă pe biroul tau spune ironic Trent și îmi îndrept atenția spre el.
- Sa înțeleg că mi-ați dat de lucru cat pentru cat am lipsit ? Ii întreb rapid și ei doar încep să râdă.
Thomas se îndreptă spre noi și când îl văd le fac semn că mă duc spre cubicul meu știam că lui nu ii place când ne vede stand la " bârfă".
- Jackson...vreau să îți vorbesc un minut îmi cere și îmi face semn spre biroul său,îmi întorc privirea spre ceilalți și Trent ridica ușor din umerii,îl urmez pe Thomas în biroul său și o găsesc și pe Mary acolo.
- Buna ziua,o salut eu și ea își ridică privirea din dosarul pe care îl ținea în mână.
- Buna...ia loc te rog ,îmi spune rece și deja situata asta nu îmi plăcea dar iau loc pe scaunul liber de la birou și Thomas se așează și el.
- Sa întâmplat ceva? Ii întreb eu și ei se uita unul la altul și ea își întoarse privirea înapoi spre mine.
- Nu vei mai face parte din acesta echipă ,îmi spune ea rapid.
- Am făcut ceva greșit? Ii întreb eu îngrijorat și îi văd cum rânjesc ironic spre mine
- Ești iubitul șefului și se pare ca te-a avansat, îți vei face propria echipa...domnule manager Williams,îmi spune Thomas cu dezgust.
Mă ridic în picioare nervos și gestul meu ii ia prin surprindere. Simțeam că urmează să le răstorn biroul.
- Sa făcut o confuzie le spun cât se putea de calm cu toate că îmi venea să îi strâng de gât. Eu voi rămâne în acești echipa pe aceeași poziție,va rog să mă scuzați mă duc să omor pe cineva le spun și deja începusem să vorbesc mai tare și îi văd cum mă priveau șocați.
Ies din birou și mă îndrept spre lift,ah aveam să îl strâng de gât pe nemernic...ajung la etajul sau și câțiva oameni din personal mă salută dar nu le dau importanta,mă îndrept direct spre biroul său și întru nervos trântind ușa. El stătea la birou și mai erau câteva persoane in fata lui vorbind dar își ridică privirea spre mine și când mă vede le face semn să iasă.
Închid ușa în spatele lor și răsucesc cheița..nu aveam de gând să las pe nimeni să ne întrerupă,îl văd cum incepe sa rânjească și mă apropii de el furios și rânjetul ii piere.
- Ești un nemernic ii scuip și el se ridica panicat de la birou
- Iubitule...
- Nici un iubit . Ii tai eu rapid ...de ce nu mi-ai spus ce ai de gând să faci? Ai idee cum m-am simțit? Incepusem sa ii tip in fața
- Te rog... calmează-te și explică ce sa întâmplat? Îmi cere el
Îl apuc de gulerul sacoului și îl trag mai aproape de mine
- In momentul asta suni și le spui că ai făcut o greșeală și eu rămân în aceesi echipa...ii cer eu și îl văd cum își mărește ochii spre mine, într-un final înțelegea la ce mă refer
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar