26...împreună..dar separat

229 26 37
                                    

   Îmi ridic dosarul și încep să răsfoiesc prin el....era deja a treia oară când îl citeam și îl închid iar furios. Îl trântesc înapoi pe birou și mă ridic în picioare. Îmi ridic privirea și observ acele câteva priviri pe furiș și îmi apuc cana de cafea și mă îndrept spre sala de mese.

Mă așez pe scaun și aștept să se facă cafeaua....

Derek tot incerca sa îmi vorbească inca din seara nunti și i-am cerut să fie tăcut, nu aveam de gând să îi ascult balivernele, nimic din ce ar fii spus nu mai conta pentru mine. In aceea filmare se vedea destul de clar ... După nuntă a doua zi am plecat în luna de miere de unde eu nu am părăsit patul și l-am rugat să își ia altă cameră,nu aveam de gând să împart același pat cu el. Când mă întrebat cum vom face când ne-am întors acasă i-am spus că vom sta la mine și l-am pus sa doarmă în canapeaua din living.. trecuse trei săptămâni de la nunta și eu eram încă în aceasi stare..de cate ori îl priveam totul mă durea...și seara..seara mă găsea mereu plângând în perna. Nu puteam crede că el a fost capabil să facă asta și încă cu ea...

Nu mai știam ce să fac sa îmi șterg aceea imagine din minte...și de cate ori mergeam la masa de duminică mă omorâ faptul că trebuie să ma prefac in fața Dorei ..mă durea sufletul de cate ori o priveam...și ea arata din ce in ce mai slăbită și totul făcea să fie și mai brutal mai îngrozitor ....el....mă făcuse să îl privesc ca  pe un străin...mă făcuse să sufăr inca de la încep.

Aparatul mă anunță că sa făcut cafeaua și îmi torn iar în cana dar știam că nu îmi mai pot face treaba cum trebuie și aveam de gând să plec acasă.

Intru in casa și îl găsesc pe canapea cu capul în mâini când mă aude se ridica brusc în picioare și vine spre mine încercând să mă ia în brațe dar îl împing de langa mine.

- Iubitule...te rog... ascultă-ma..te implor îmi cere și îi văd lacrimile pe obraz și încep să mă enervez și mai tare...nu mai pot suporta asta...îl aud rostind încet...te implor

- Ai de gând să negi? ...

- Nu....spune încet și îmi închid ochii...dar...nu știu...iubitule trebuie...

- Ce trebuie? Încep eu sa tip Ce trebuie Derek? Să înțeleg că nu ști cum ți-ai băgat penisul in ea? Serios Derek? ....Arh...te credeam mai deștept de atât....abia mă pot uita la tine...

- Mă urăști?

- Da...ii spun rece și îl văd cum tresăre..și îmi doresc să îmi retrag cuvântul...

- Ce se va întâmpla cu noi? Mă întreabă rapid și face un pas micuț spre mine dar eu mă indepartez de el

- Nu știu...vom aștepta..

- Sa moara mama ca să poți divorța de mine? 

Vocea lui era aproape sugrumată și eu îmi închid rapid ochii când îl aud...nu asta aveam de gând să spun...incepusem sa tremur doar la gândul ăsta dar nu ii spun nimic și mă îndrept spre dormitor. Trântesc ușa în spatele meu și mă prăbușesc la pământ....

Nu mai suportam această situație , această stare continua care mă apasă pe piept....simțeam că mă înec ,in fiecare zi simțeam că mă pierd și mai mult și simțeam cum îl  pierd și pe el. De ce făcuse asta? De ce? ....

Aud un ciocănit în ușă dar nu mă mișc din acel loc.

- Iubitule...te implor...îl aud și îi aud și suspinele și îmi strâng mai tare ochii. Te implor deschide ușa sa vorbim...

Mă ridic cu greutate și mă indepartez de ușa și îi deschid ușor... El era în genunchi in fata mea și mă cutremura pe interior să îl văd așa....

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum