9... liftul

329 28 3
                                    

Mă ridic din pat, inca îmi era somn, ieri după ce am plecat spre casă de la părinții lui Derek, l-am rugat să mă lase la bar la Mark.  După  întâmplarea din camera lui abia dacă i-am mai vorbit sau privit. Fusese un moment destul de intim și mă speriase groaznic...am mâncat rapid cu părinții lui, am inceput sa le povestesc despre copilăria mea despre casa mea ,le răspundeam la întrebări și ei îmi vorbeau înapoi destul de frumos. Chiar îmi făcusem o părere foarte bună despre ei, iar mama sa puteam spune sincer că îmi devenise foarte dragă. Era o persoana calda și mereu cu zâmbetul pe buze indiferent de condiția ei...de care inca nu aflasem nimic. In schimb Derek a fost aproape tăcut pe tot parcursul prânzului,abia aruncând cate un cuvânt ceea ce mă irita la maxim.

După ce ma lăsat la bar a plecat rapid spunând că el mai are ceva treabă dar nu am insistat cu întrebările, sincer nu îl voiam langa mine in momentul acela.

I-am cerut lui Mark bere și după ce am  mai băut câteva m-am îndreptat spre casa, eram încă lucid și în momentul când m-am așezat în pat noaptea târziu în minte îmi apărea doar chipul său și aceea imagine cu el aproape de mine....abia dacă am putut să dorm toată noaptea și acum mă găsise dimineața mort de somn.

Îmi dau cu apa rece pe fata sperând să scap de starea asta de somn și mă privesc in oglinda..părea că urmează să mor ..așa de posamarat arătam.

Intru înapoi în dormitor și îmi scot un costum din dresing și încep să mă îmbrac, telefonul meu mă anunță că am primit un mesaj și îl ridic. Era de la el...îmi dau ochii peste cap și îl deschid

Voi veni să te iau în 10 minute sa fi jos...

Citesc mesajul și las telefonul jos, cine dracu se credea? Nici măcar nu mi-a scris "buna dimineața" trecuse direct la dat ordine. Starea de nervozitate se simțea și mai puternică acum. După ce mă îmbrac nu prea rapid....putea să aștepte oricum era devreme. Îmi apuc și geanta și ies pe ușă.

Când ajung afara ii văd mașina și mă îndrept spre ea,deschid portiera și întru ușor. El stătea la volan dar nu mă privește și îmi iau și eu privirea de pe el și îmi prind centura.

- Neata ii spun încet și el pornește mașina

- Neata ..îl aud într-un târziu..și îmi dau ochii peste cap. Aveam să îmi pierd  ochii in ritmul asta. De când intrase în viața mea doar asta făceam,ori...oftam....exact cum o fac și acum.

- Ce ai? Pari că abia trăiești...ii spun iritat de modul în care îl simțeam încordat

- Nimic ...sunt obosit. Îmi spune scurt și se concentrează pe condus.

Îmi las capul pe tetiera și îmi închid ochii,cumva mă bucuram că a venit după mine și nu mai trebuia să conduc eu,puteam avea încă 20 de minute de somn.

Mă simt zguduit și îmi deschid brusc ochii,observ că suntem în parcarea companiei și îmi întorc privirea spre el....scot un căscat și îmi pun rapid mana la gura.

- Scuze...nu prea am dormit aseară...

- Ai stat până târziu la bar? Mă întreabă și coboară din mașină.

Ii replic și eu gestul și îl ajung din urmă în drumul lui spre lift...apasă butonul și îl văd cum își baga mainile in buzunar..era straniu de tăcut și serios....dar eram mult prea obosit sa mă interesez de starea lui. 

Ușile liftului se deschid și intrăm în el, mă rezem de perete și îmi închid ochii automat...

- Vrei sa te duci acasă să te odihnești? Ii aud întrebarea pusă pe un ton mai jos

- Nu, sunt ok...îmi voi reveni ii răspund dar încă îmi țineam ochii închiși

- Jack...îmi aud numele ca pe o șoaptă și îmi deschid ușor ochii și îl găsesc destul de aproape de mine...

Înghit in sec când îi privesc iriși și încerc să îmi retrag privirea din ei dar parca ceva mă ținea acolo, nu mă mișcam din acel loc și nici privirea nu o mutam, stăteam pur și simplu și ne priveam unul pe altul. Se apropie usor de mine și ochii mei se muta pe buzele sale....

Nu....nu face asta Jack.... oprește te

Dar nu îmi mai ascultam conștiința,ceva parcă mă împingea de la spate să mă apropii și mai mult de el ...și el își mută privirea asupra buzelor mele și îi simt mana pe mijlocul meu și când fețele noastre sunt la un singur milimetru sa ne atingem ușile liftilui se deschid și cei care așteptau acolo ne priveau confuzi. Ne dăm într-o parte lasandu-i sa intre și îi observ cum intrau puțin temători. Dar eu eram deja destul de confuz cu ce aproape urma să se întâmple mai devreme...mă întorc stând într-o parte,nu mai voiam sa îl privesc. Și îl simt și pe el tensionat langa mine.

Ce dracu faci Jack? .... El este bărbat...este șeful tău....ai o relație falsa cu el....nimic nu este adevărat.

Liftul ajunge la etajul unde trebuia să cobor și îmi mai arunc o privire scurtă spre el și ies rapid din lift. Mă îndrept mecanic spre cubicul meu îmi las genata pe birou și mă așez în scaun. Privesc spre acele dosare și mulțumesc în gând. Parca ele mă salvau să îmi iau gândul de la situația din lift. Ce naibi aveam de gând să fac? Să îl sărut?

Îmi scutur capul rapid și apuc primul dosar......

Ceasul arata ora 15 și eu nu mă ridicasem de la birou, o vad pe Reya cum se apropie de mine alaturi de Maya și îmi lasă pe birou o casoleta și un pahar cu cafea și pleacă fără să spună nimic.

Știam mirosul acela, și iau casoleta și o deschid. Erau pastele făcute de aceea doamnă de la tarabă. Îmi ridic privirea dar ele nu mai erau acolo. De unde știau că îmi place sa mănânc de acolo? Pun înapoi capacul și iau o gura din cafea. Mai aveam încă două pagini și terminam dosarul. Nu aveam de gând să îl murdăresc de mâncare,aveam să devorez aceea casoleta după ce îmi terminam treaba.

Închid dosarul după ce mai trec inca o data cu privirea prin el și mă ridic în picioare,mă întind puțin încercând să scap de aceea amorțeală și iau casoleta de pe birou și mă îndrept spre sala de mese. Deja se făcuse ora 16:23 de minute și eu nu apucasem sa îmi iau pranzul. Mă așez la masa și încep să mănânc,chiar daca era rece era încă foarte gustoasa mâncarea...trebuia să îi mulțumesc Reyei pentru gestul ei frumos.

Îmi fac ordine pe birou și ridic telefonul sa ii scriu, azi nu îmi trimise nici un mesaj așa cum o făcea de obicei ceea ce mi se părea destul de ciudat. Nu știam dacă vrea să mă ducă tot el acasă sau plecam singur....intru in agenda și îl sun.

- Da..ii aud vocea răgușită și mi se formase un gol in stomac și îi închid brusc.

Arunc telefonul pe birou privindu-l șocat...ce dracu a fost aia? Îmi las capul pe suprafața biroului și scot tot aerul afara. Trebuia să termin cu acesta relație falsa ,mă zăpăcea complet....

Telefonul incepe să sune și îmi ridic brusc capul...îl apuc cu teama și după câteva secunde îmi fac curaj și îi răspund.

- Ce naibi faci? Îl aud și îmi rulez din nou ochii în cap.

- Scuze...am închis din greșeală.  Ce faci? Îl întreb rapid

- Mai am puțin și termin, te aștept în biroul meu și după plecam împreună. Spune și îmi închide telefonul.

Îmi apuc geanta și mă ridic din nou în picioare pornind spre lift, când intru îmi amintesc iar de aceea situație și un sentiment straniu mă învăluie. Apăs butonul pentru etajul sau și aștept liniștit încercând să mă gândesc la orice altceva....

Îl găsesc stand la biroul său ,privind atent spre hârtiile din fata lui și mă așez ușor pe fotoliu nevrând să îl deranjez.

- Daca mai ai treabă pot pleca singur ii spun încet și el își ridică privirea spre mine.

Ochii lui mă priveau ciudat și simțeam cumva că totul se schimba ușor între noi. Îmi las privirea in jos și îl aud cum închide acel dosar.

- Este ok...îl termin acasă. Hai sa mergem spune și închide lumina de la ,lampa de pe birou și se îndreptă spre mine.

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum