- La ce te gândești? Ii aud intrebarea și îmi iau privirea de pe geam și mă întorc spre el. Era sâmbătă dimineață și noi eram în drum spre casa...
- Mă gândeam cat de rapid a trecut timpul cu ei....ii spun eu încet.
După ziua aceea de la cascada ,motorul de munte comandat de el pentru Jacob a ajuns într-un final și fratele meu nu putea fii mai incantat de atât. Eu l-am luat pe Derek și i-am arătat împrejurimile, micuța biserica unde tatăl meu era pastor ,aceeași biserică în care ei doi s-au căsătorit, tipul a trecut destul de rapid acolo și la final m-am bucurat să îmi văd familia cum îl acceptă ca iubit al meu...și toate temerile mele dispăruse. Înainte cu o seara tata mă chemase la el în birou spunadu-mi că indiferent ce voi alege în viața el îmi va sta alaturi ceea ce pentru mine a însemnat foarte mult sa aud asta. Știam ce părinții am ,știam că într-un fel sau altul ei mă vor susține mereu. Când mi-am luat rămas bun de la mama aproape că incepusem să plâng,ea înseamnă enorm pentru mine și am realizat că ea este de fapt" prima mea dragoste" și mă rog că Dumnezeu să o țină sănătoasă mult timp... pentru ca nu as putea trăi fără ea. Și doar gândul că Derek își va pierde mama mă cutremura pe interior.
- Ne putem întoarce oricând dorești iubitule...îl aud și îmi așez mana pe genunchiul sau. Îl lăsasem pe el sa conducă,eu mă simțeam prea obosit.
- Abia aștept să ajungem acasă ...sa fiu singur cu tine ii spun și îl văd cum înghite in sec
- Te rog sa te oprești sa mai spui astfel de lucruri când sunt la volan ....mai avem aproape 3 ore de condus și dacă vorbești așa nu mă mai pot concentra...
- Ok.....fi atent la condus și dacă nu mai poți,conduc eu ...ii replic și îmi așez înapoi capul pe geam.
Drumul la întoarcere a fost mai tăcut eu fiind un copilot destul de groaznic adormind pe la jumatea drumului. Când am ajuns acasă aveam impresia că am stat în aceea mașină o săptămână,mă dureau toate și Derek arata și el destul de obosit.
- Iubitule ...îl aud și mă întorc spre el atunci când intrăm în apartamentul meu și îi văd privirea ușor tristă
- Ce sa întâmplat? Îl întreb panicat
- Îmi este dor de mama....
Ii zâmbesc ușor și îl iau în brațe.
- Mergem la tine Derek, mergem sa ii vedem pe ai tăi,nu contează unde suntem atâta timp cât suntem împreună nu? Stai să îmi las bagajul și plecam.
Îmi ridic rapid bagajul și scot din el acel cadou pe care mama mă rugat să îl dau mamei sale și după mă întorc înapoi la el. Ii fac semn să iasă și coborâm înapoi la mașină,mă urc la volan și se urca și el în dreapta mea. Drumul de data asta spre casa părinților sai a durat mult mai puțin și în momentul când am intrat în casa, tatăl sau ne-a întâmpinat cu bucurie.
- Bine ați revenit băieți...cum a fost scurta vacanta?
- Buna seara ii spun eu
- Buna tata....unde este mama? Întreabă rapid
Tatăl său se uita la el și se strâmbă ușor dar ii face semn spre living
- Știu că ea este preferata lui ...îmi spune încet la ureche când ne îndreptăm spre living și îmi face cu ochiul rapid.
Mama sa stătea în acel cărucior și privea spre noi, când ochii ei sau îndreptat spre fiul său au început să ii strălucească atât de puternic încât abia îmi abtineam lacrimile. Știam ce înseamnă acesta legătură...și mă durea sufletul numai când mă gândeam la ei...as fii dorit să am putere să le iau acesta suferință.....sa ști că omul cel mai important din viața ta are zilele numărate...este aproape sufocant. Derek își ia mama în brațe și îl simt...ii simt durerea dar ea îi zâmbește și am impresia că deja sa împăcat cu acest gând...
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar