29....1..2..3... respiră

240 27 6
                                    

   Incercam sa îmi reglez respirația și îmi întorc privirea spre el. Avea părul răvășit de mâinile mele și buzele îi erau mai umflate și roși parca facandu-mi dinadins ,arata superb asa ...mă ridic într-un cot și îl sărut din nou  și mă trantesc înapoi pe covor...nu am mai ajuns in dormitor nu mai aveam răbdare și am ramas pe covorul din living..îmi împreunez degetele cu ale sale și îi simt privirea pe mine.

- Abia mă pot mișca...ii spun încet

- Eu inca am impresia că visez..îl aud și îmi întorc privirea spre el,îl ciupesc rapid și îl văd cum se strâmbă.

- Nu visezi....

- Jack

- Nu Derek...nu mai vreau sa vorbim despre ce sa întâmplat...hai sa o lăsăm așa. A fost o  perioada grea pentru amândoi mai ales pentru tine și...mă întorc cu totul spre el și îmi ridic mana mangaindu-i chipul. Nu te-am întrebat cum ești?

Își pune buzele într-o linie dreapta și își închide ochii...știam ce gol are în urma acelei pierderi...

- Sunt fericit acum,in acest moment sunt fericit....dar îmi este dor de ea..

Mă așez înapoi pe covor și oftez adânc,îmi era mie dor de ea cu toate că nu ne știam de mult timp și tot îmi lipsea prezenta ei.

- Mi-a spus,in seara aceea înainte de nuntă, am găsit o afara, se pregătea. Mi-a spus că simte că nu mai are mult și... Derek,mama ta a fost o femeie extraordinara din toate punctele de vedere. Te-a iubit enorm și mi-a lăsat o scrisoare in care mi-a scris că mă iubește și îmi mulțumește....in felul meu și eu am iubit-o pe ea ...

- Mi-a spus...ma întrebat ce am făcut? I-am spus adevărul și ma pus sa ii promit că nu voi renunța la tine..că voi lupta pentru noi,il aud și mă întorc spre el.

- Serios? Din acest motiv erai pregătit cu avocat pentru divorț? Îl întreb iritat.

- Am crezut că asta vrei...spune încet și mă privește jenat.

- As fii vrut ca soțul meu sa nu facă ce a făcut înaintea nunții,as fii vrut ca după sa te vad in genunchi in fata mea sa te vad  târâș in fața mea,implorând și cersand dar ....sunt prea slab sa te umilesc așa ....dar nu divorț.

- Am înțeles ,spune ușor panicat

Îmi închid ochii și scot aerul afara, inca nu știam exact ce sa întâmplat în seara aceea și încercam să mă încred în cuvântul lui și...mă ridic brusc în picioare și mă uit rapid după pantaloni,el se ridica și mă privește îngrijorat de reacția mea . Apuc pantalonul și scot telefonul,intrând în acel mesaj.

El se apropie și când vede că pornesc filmarea îmi smulge telefonul din mână.

- Hei...ce faci? Îl întreb supărat

- Jack..te rog..am crezut că vrei sa o luam de la început să dăm uitări de ce faci asta acum? De ce vrei iar sa vezi porcăria asta?

Mă apropii de el și îl iau în brațe și îl sărut pe obraz zâmbindu-i ușor.

- Vreau sa vad ceva...în acel video vreau sa vad ceva.

- Ce naibi vrei sa vezi?

- Acel filmuleț a fost făcut de cineva...acum mi-am dat seama că cineva este în aceea cameră cu voi...vreau sa vad asta..vreau sa văd cine este.

Îl văd cum se îndepărtează de mine și îmi întinde telefonul.

- Ok..dar da pe mut te rog...sune și se îndreptă spre hainele sale aruncate și începe să se îmbrace.

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum