Băgăm bagajul in portbagaj și mă urc la volan, Derek a insistat sa mergem cu mașina lui și eu am insistat să conduc eu...mă așez pe scaun și mângâi ușor volanul.....eram că un copil in ziua de Crăciun...se urca și el în dreapta mea și îmi dau rapid din sprâncene..îl văd cum pufnește și își dă ochii peste cap.
- Ai grija cum conduci...am pus în spate câteva fiole de vin pentru tatăl tău..daca spargi vreo sticla ești mort spune și trece cu degetul făcând o linie invizibilă peste gatul său...
- Ai luat tot? Îl întreb fără să dau prea multa importanta gestului său.
- Da...hai sa mergem și dacă simți că nu mai poți conduce îmi spui și mă urc eu la volan.
- Te rog ...nu e prima data când fac drumul asta...îți este frica pentru prețioasa ta mașină? Îl ironizez eu
- Iubitule ....doar fii atent îmi spune scurt și își așează centura de siguranță.
- Când ajungem la ai mei... spun in timp ce pornesc motorul și îmi plăcea la nebunie cum se auzea mașina asta....te rog să renunți la "iubitule" ok?
- Da să trăiți....îl aud și îmi întorc privirea spre el
- Ai uitat ceva .ii spun rapid și îl văd cum se uita întrebător spre mine....îmi ridic buzele spre el și el începe să rânjească dar vine rapid și mă sărută apasat pe buze.... perfect..acum putem pleca spun in timp ce scot mașina din parcare.
Pe drum am discutat cu el despre tot ce avea să îl aștepte acolo, el părea chiar curios de tot și începuse să îmi pună întrebări din copilărie și singurul lucru pe care îl omisem era faptul că tatăl meu este preotul din sat... lăsasem special asta doar ca să îi vad reactia .
- Câți ani are fratele tău mai mic?
- Este cu doi ani mai mic deci are 24, Daniel are 32 de ani ,el este căsătorit de aproape 10 ani.... Julia este iubita lui inca de la grădiniță cred...după liceu sau logodit imediat și în al doilea an de facultate au făcut nunta.. și am un nepoțel, Michael... Care îmi poartă numele spun eu mândru și îi simt mana pe umărul meu mângâind ușor...
De cate ori mă atingea așa uitam de tot, inca din aceea seara totul se schimbase....el nu a mai plecat doua zile și apoape că i-am speriat pe toți că nu ne găseau ....nu am părăsit patul și telefoanele noastre sunau in continu dar noi eram prea prinși în acele senzati sa le mai dam importanta celorlalți....adoram timpul cu el...felul în care l-am simțit, felul în care ne iubeam....părea că așa trebuia să fie dintotdeauna.... când i-am simțit trupul sub mine am crezut că inebunesc de plăcere și nu mai voiam să fac altceva decât să îl iubesc....și exact asta făcusem doua zile .. ne-am iubit ca doi nebuni....
- Cum o cheamă pe mama ta? Ii aud întrebarea și mă trezesc la realitate
- Anita....și pe tata... Simon....sunt sigur că îți va plăcea de ei..și ei la randul lor te vor îndrăgi...
Drumul până acasă chiar daca a fost lung nu l-am simțit ca alta data, Derek a fost un copilot perfect, vorbind într-una cu mine savurând toate poveștile lui din copilărie el la randul sau ascultând fascinat poveștile mele...am ascultat muzica,am cântat împreună râzând unul de altul....totul era perfect și cu cât mă apropiam mai mult de casa cu atât de mult creșteau emoțiile mele.
Derek privea fascinat pe geam, casa noastră era mai îndepărtată sus pe deal aproape de munți și totul era verde in jurul nostru și îi vedeam expresiile fetei și îmi plăcea ce văd.
Casa se vedea și simțeam că urmează să plâng.. Doamne cat de dor mi-a fost de ei ...îl văd pe Jacob cum vine rapid spre mașină privind curios. Și eu opresc și cobor rapid și alerg spre el. Când mă vede își mărește ochii și îmi sare în brațe.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar