Mă îndrept spre lift și apăs butonul de chemare,langa mine se oprește și Trent și mă salută scurt,mă întorc spre el și îi observ mima serioasă.
- Ce este? Pari că ești bolnav...ii spun cu o tenta de îngrijorare
- Abia am terminat dosarele pentru ședința din N .Y. și au fost destul de dificile..vor participa mai mulți directori din mai multe surcursale, spune în timp ce scoate un căscat și își întoarse privirea spre mine și mă privea cu milă.
- Tu cum ești? ...mă gândeam să fii mai dărâmat după divorț. Sincer chiar ne așteptam cu toți să pleci din companie și nu mi-o lua in nume de rău. Din acest motiv Thomas ne-a spus sa te lăsăm mai lejer perioada asta.
- Nu are nici o legătură viața mea personala cu cea profesionala... și sper sa nu mai deschisă gura sa spună nimic,chiar nu era un subiect pe care doream să îl discut cu ei. Îmi face bine să muncesc,ii spun rapid și ușile liftului se deschid.
Fac un pas micuț și mă opresc,in fața mea erau ei...Derek o privea zâmbind și în momentul când ea își întoarse privirea spre mine și mă privea cu superioritate își întoarse și el privirea și zâmbetul îi se șterge. Trent ii privea șocat și își întoarse și el privirea spre mine. Intru încet în lift,nu aveam de gând să îi dau satisfacție,nu voiam sa vada cat de mult mă deranja prezenta lor. Trent incepuse să tremure ușor langa mine și îl simțeam că nu se simte prea confortabil in prezenta lor sau mai bine spus în prezența noastră,puteai tăia tensiunea cu ,cuțitul în acel lift.
- Buna Jack...ii aud glasul acela ce mă zgâria pe creier și mă întorc spre ea. Zâmbetul ei se lărgi când îmi vede chipul iritat și brațele ei se strâng mai tare după brațul lui. In schimb el privea în jos.
- Buna tu....ii spun și mă întorc înapoi ,nu îmi făcea plăcere să o privesc.
- Eliza ..in caz că mi-ai uitat numele ,o aud din nou
- Aaa ..nu..nu l-am uitat doar că nu am chef sa îmi folosesc chiar toate cuvintele pe tine azi....
- Trebuie să îți dăm o veste ...incepe ea iar și deja ochii mei erau adânc în cap. Iubitule ii spui tu sau îi spun eu? ... ne-am logodit...incepe ea sa tipe fericita în acel lift
Trent se întoarce brusc spre ei și îi privește șocat și apoi se întoarse spre mine.
Eu doar îmi mușc limba și aștept să se deschidă mai repede ușile liftului sa pot scăpa de prezenta lor. Și exact in timp ce gândeam ușile se deschid și eu ies rapid afara.
- La revedere Jack ..o aud din nou și îmi închid ochii nervos. Trent mă ajunge din urmă și îl simțeam cum dorește să spună ceva dar nu știe cum.
- Ce dorești Trent? Îl întreb rapid și încep să cobor scările spre exterior
- Ești bine? Doamne ce situație... nu-mi vine să cred că sau logodit atât de rapid... Jack...îmi pare rău...
Mă opresc și mă uit atent la el ,chiar părea sincer și chipul său chiar era palid. Cu coada ochiului ii văd pe ei ,și ea se urca in mașină nu înainte să îl sărute pe obraz și Derek ii face cu mâna. Îmi venea să vomit. Mă întorc să îl privesc pe Trent și îmi pun un zambet pe chip.
- Sunt bine ..scuze dar vreau sa ajung acasă nu...sunt obosit ii spun rapid și el doar da din cap.
Plec de langa el și mă îndrept direct spre mașină. Când urc îmi las capul pe volan și dau tot aerul afara. Inima îmi bătea atât de repede că aveam impresia că voi face un atac de cord....uram sa ii vad împreună.
Ușa se deschide brusc și îl văd cum se așează și mă privește zâmbind.
- Arh ..ești un idiot...ii scuip și zâmbetul lui se lărgește,îl trag de cravata și îl sărut rapid.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar