Le auzeam vocile și privesc spre ceasul de pe perete și arată ora 7,mă ridic în șezut pe marginea patului. Mă simțeam atât de slăbit încât abia puteam respira,mâinile le simțeam atât de reci încât aveam impresia că sângele nu mai circula prin ele. Mă ridic fara pic de vlagă și mă îndrept spre baie,dau drumul apei și întru sub duș,lacrimile încep iar sa îmi curgă și le șterg furios...nu voiam..sau cel puțin nu mai aveam de gând să plâng. Mă spăl rapid și ies din baie. In dormitor intra mama având în mână costumul și îl așeză pe marginea oglinzi.- Buna dimineață dragul meu spune zâmbind și o privesc tăcut. Chipul ei părea că radia a fericire și asta îmi aduce un nod in gât. Dora ți-a pus acesta bastita de buzunar, pe care a purtat o ea când a fost mireasă. A spus sa ai ceva vechi...
- Este foarte frumoasa mama...ii spun încet și ea abia atunci se întoarse spre mine și mă privește suspect.
- Ești bine? Nu pari sa fii dormit...
- Sunt de la emoții mama...
- Off puiule ..spune și îmi ia chipul în mâini....sunt atât de fericită pentru tine...îți doresc sa fii fericit dragul meu...avea lacrimi în ochii și îi zâmbesc ușor...nu voiam sa o vad plângând.
- Voi fii mama...voi fii repet eu. Sunt emoții..vor trece.
- Bun...spune rapid și bate din palme fericita...ziua asta va fii perfecta. Mă duc să o ajuta pe Dora sa se aranjeze.
Pleacă rapid din camera și eu privesc spre acel costum,îmi trec degetele peste el și parca mă ardea. Telefonul incepe sa îmi sune și mă îndrept spre noptiera, era el...
Privesc ecranul și îmi retrag mâna. Îmi pun mâinile pe fata și mă rugam ca ziua asta sa se termine odată...inima îmi bătea nebunește in piept și totul mă durea ...Cobor spre parter și toată lumea părea agitata și toți zâmbeau...toți înafara de mine. Asta trebuia să fie cea mai fericita zi din viața mea și eu simțeam că vreau sa mor....ochii mei se opresc pe Dora care zâmbea spre cei de acolo și cuvintele ei se lovesc de tâmpla mea și înghit in sec.
Ți-am promis.....
Daniel și Jacob vin spre mine și mă privesc ciudat.
- Ce este cu tine? Mă întreabă rapid Daniel
- Ehh ce sa fie..se însoară...când ai văzut tu bărbat fericit in ziua nuntii? ,sare rapid Jacob și le zambesc strâmb
- Sunt ok ..am emoții. Le spun rapid
- Au venit prieteni tăi,îmi spune Daniel și eu îmi întorc privirea spre exterior și vad pe geam mașina lui Mark. Cobor și restul scărilor și ies afara ,Martha vine rapid spre mine și mă ia în brațe...
- Dragul meu ...sunt atât de fericită pentru tine îmi spune bucuroasă.
- Mulțumesc Martha,mulțumesc că v-ați făcut timp să veniți le spun când ajunge și Stu langa noi.
- Martha strigă mama și vine rapid și o ia in brațe.
- Anita...felicitări ..Doamne arăti exact la fel că ultima data când te-am văzut... Jack ai o mama foarte frumoasa,îmi spune Martha și îi zâmbesc ușor.
Intra cu toți în casă și eu mă întorc spre Mark care vorbea cu Daniel și Jacob dar mă vede și se apropie usor de mine
- Salut... spune și își mărește privirea spre mine. Mă ia ușor în brațe și se îndepărtează.
- Salut...
- E timpul să ne pregătim ,le auzim vocile femeilor. Mark tu îl vei ajuta pe Jackson sa se îmbrace.
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar