Daniel ne privește pe toți si îl văd cum se ridica ușor de la masa, știam că el nu avea cum să accepte asta atât de ușor....mama încearcă să îi spună ceva dar eu o opresc.
- Voi mâncați liniștiți,voi discuta eu cu el ,le spun și mă ridic de la masa. Dar mana lui Derek mă oprește și mă privește îngrijorat.
Il privesc și îmi dau seama că nu am de ce să mă tem atâta timp cât îl am langa mine, el ia spus tatălui meu că mă iubește și eu păream atât de amețit de toate astea că nu știam exact ce sa ii spun acum. Ii mângâi ușor obrazul și îi zâmbesc.
- O sa fie bine ii spun încet și plec de la masă.
Ies pe terasa din spate unde știam că va fii Daniel și îl găsesc în leagăn, nu se schimbase cu nimic, făcea asta inca de când era copil, de cate ori îl îngrijora cate ceva el se refugia în acel leagăn. Mă așez și eu pe leagănul de langa el și îl privesc scurt.
Privea în gol și parca nici nu îmi simțise prezența.
- Este bărbat...îl aud într-un final
- Îl iubesc îi spun încet și el mă privește ciudat.
- Nu te am auzit spunând asta nici măcar când erai cu Clara este ciudat să te aud spunând că iubești pe cineva dar totuși este ciudat el este bărbat.
- Ți se pare dezgustător? Îl întreb și simt că mi se oprește inima când îi privesc mima fetei...
- Jackson....sa nu mai spui asta niciodată...ești...fratele meu ,nu as putea gândi așa despre tine...dar îmi este greu... Iarta-ma... trebuie sa mă obișnuiesc cu ideea asta.
- Ia-ți tot timpul din lume...ii spun încet...
- Cum ați ajuns așa? Adică să fiți împreună? Am înțeles că și el ar fii avut o logodnică înainte
Nici nu știam de unde sa incep...îmi fac avânt îl acel leagăn și îmi închid ochii...
- Mi-a propus sa îi devin iubit fals...asta după ce mă salvat de la rușinea de a dormi beat pe stradă...el voia să scape de aceea femeie eu mă simțeam cu datoria asta morală....și ...probabil ne-am prefăcut atât de bine încât am inceput sa cred că este real și m-am îndrăgostit de el...este un bărbat extraordinar când ajungi sa îl cunoști...și eu...eu langa el mă simt eu...
Daniel nu spunea nimic, doar mă ascultă și când termin de vorbit se ridica din leagăn și se poziționează in fața mea. Avea obișnuită lui expresie care nu îți dădea voie sa ii citești nimic pe chip,nu știam la ce se gândește acum....
- Este șeful tău? Îl aud întrebând
- Da
- Tu nu ai nevoie de bani lui...îmi spune mai rece..și înghit in sec.
Asta credea el? Că vreau bani lui Derek?
- Daniel....ii rostesc numele dar mă opresc...
- Cat de idiot poți să fii auzim și ne întoarcem amandoi spre sursa..Jacob îl privea pe Daniel urat și se apropie de noi. Chiar nu îl cunoști? Asta crezi tu despre fratele nostru? ...
- Jacob...îl mustră Daniel,asta este o discuție între oamenii maturi...ii spune dur...
- Crede-mă Daniel...că un momentul de fata sunt mai matur că voi doi....chiar atât de mult contează pentru tine că el este cu un bărbat? Tata este preot și cu toate asta a lăsat asta deoparte pentru fiul său și ia fost doar tata când Jack a avut curaj să îi spună adevărul....și eu ..pentru mine este același...poate sa iubeasca și un porc..el rămâne fratele meu...și tu spui acum că el sta cu Derek pentru bani....cat de idiot poți fii? Și până la urmă am 24 de ani... încetează să mă mai tratezi ca pe un copil...
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar