Urc înapoi în camera și mintea mea abia mai făcea conexiune cu corpul..discuția cu părinții mei a fost chinuitoare....când intru in camera îl găsesc pe Derek privind pe geam afara .
- Hei...unde ai fost? Mă întreabă și vine spre mine
- Vrei sa facem o plimbare? Aleg eu să îl întreb in schimb..da rapid din cap și ieșim pe ușă, când ajungem la parter îl găsesc pe Jacob stand in canapea cu un Mikey adormit în poala lui. Ii fac semn că noi ieșim și îmi face rapid din cap.
Aerul ara inca călduros chiar dacă se întunecase și cerul era exact cum mă așteptam...plin de stele.
- Așteaptă puțin aici ii spun și încep să alerg spre magazie de unde iau pătura mea veche și mă întorc înapoi spre el. Hai sa mergem..ii spun și încep să merg ușor
- Unde mergem? Mă întreabă când mă ajunge din urmă
- Te duc in locul meu preferat ii spun și îl văd cum se oprește,își pune mâinile împreunate la piept și mă privește cu ochii mânjiți. Ce sa întâmplat? Întreb rapid
- Mă duci unde ți-ai dus toate aventurile din copilărie? Mă întreabă și se strâmbă la mine...
- Nu fii nebun.....nu am dus pe nimeni acolo..hai odată....ii spun iritat.
Incepe iar sa meargă langa mine și îi privesc mima fetei.. inca nu părea convins....și mă bufnește râsul...
- Ești gelos ? Îl întreb in timp ce mergeam dar el nu îmi răspunde și îmi abțin râsul.
- Mai avem mult? Mă întreabă și mă uit în spate spre el.
Îmi întind mâna spre el și mă privește panicat,își întoarse capul spre casa, care abia se mai vedea acum și vine rapid și își împreunează degetele cu ale mele și începem să mergem din nou.
- Inca puțin ii spun eu...și deja totul se vedea și mai clar de la înălțimea asta. Aici... spun și îmi retrag mana ca să pot așeza pătură pe iarbă
- Wow...se vede tot satul de aici...este frumos iubitule...
Mă așez pe pătură și îi fac semn sa vina langa mine și se așeză și el...
Ne întindem pe spate și privim spre cerul plin de stele....era într-adevăr frumos....- Chiar nu am adus pe nimeni aici niciodată,aici era refugiul meu....pe acesta pătură sub acest cer ...stăteam ore in șir uneori adormeam aici sub cerul liber...
- Îmi place aici...îmi plac părinții tăi,inca nu îmi vine să cred că tatăl tău este preot...acum înțeleg de ce nu ai vrut să le spui despre noi. Îl aud și îmi întorc privirea spre el.
- Sărută-ma ii cer și se întoarse rapid spre mine și îl văd cum sare pe mine ceea ce mă face să râd ușor...gura lui o prinde rapid pe a mea și râsul mi se oprește imediat. Era flămând...și eu eram la fel și sărutul nostru se transforma rapid in dorința , îmi duc mainile sub tricoul sau și îi mângâi pielea și îl aud cum mârâie peste buzele mele....
- Iubitule.... sopteste și se îndepărtează usor de mine și mă privește în ochii...
- Le-am spus adevărul părinților mei...ii spun încet și îl văd cum sare în sus panicat...
- Dumnezeule Jack....știam că este ceva cu tine.. te-am simțit..ce sa întâmplat? Ahhh...nu îmi spune...nu sunt pregătit...incepuse sa se agite și mergea în cerc în fața mea
- Mi-au spus că....offf spun eu și îmi las capul un jos și îl simt cum vine langa mine și îmi ridic privirea spre el și îi văd ochii înlăcrimați și mă speri....Iubitule ești bine? Îl întreb panicat...
CITEȘTI
MY FAKE BOYFRIEND
RomanceCum ai reacționa dacă un bărbat îți cere să îi fii iubit fals? Daca atât tu cât și acel bărbat aveți relații cu femei.....o poveste de iubire..plina de peripeții și de situații amuzante ... #boy*boy # dragoste # limbaj vulgar