11....nu pot respira

361 31 6
                                    

Cred că priveam de 10 minute spre aceea clădire gandindu-ma daca să intru sau nu. După ce a plecat din apartament am rămas fix în același loc inca o ora după plecarea lui ..inca nu îmi venea să cred că eu făcusem acel lucru..că îmi plăcuse acel lucru ..că îmi doream sa se mai întâmple acel lucru...când naibi trecusem atât de ușor de la al ură la al dori cu aceași intensitate?...el nu mi-a scris,nu ma sunat după acel sărut....nici dimineața așa cum o făcea de obicei...pur și simplu a dispărut de parca nici nu existase...

Îmi fac curaj si intru într-un final și Sam mă vede și ca  de obicei sau poate acum mai mult ca de obicei îmi zâmbește mai larg și îl salut scurt..nu aveam chef de nimeni...eram inca amețit de toată acesta relevație a mea..care mă panica până în măduva oaselor. Aveam de gând să îmi iau câteva libere să plec acasă, știam că acolo îmi pot pune gândurile în ordine.

Intru in lift și nu dau prea multa importanta celor de acolo și acesta pornește și priveam doar in gol,se oprește și îmi ridic privirea spre cifre și îmi dau seama că nu era etajul meu așa că mă sprijin înapoi de perete,dar îmi ridic înapoi privirea și îl văd intrând în lift. Lumea de acolo le face loc era alături de tatăl său și când mă vede tatăl său  un zambet ii se pune pe bune.

- Jack...mă salută călduros și eu ii zâmbesc politicos.

- Domnule Halle...

- Oh...te rog Jack spune-mi Walter,doar suntem o familie spune destul de tare și cei din lift își întorc capul spre mine. In schimb el abia dacă mă privea. Nu știu de ce dar mă durea asta...faptul că mă evita așa....din câte îmi aduc aminte și el ma sărutat înapoi de fapt el a fost primul care a făcut-o.

- Buna...ii spun încet și își ridică privirea spre mine și în momentul când îi văd ochii simt că abia pot respira.

- Buna ..spune încet ..

- Băieții de ce sunteți atât de timizi? Ne întreabă tatăl său și mă uit ciudat spre el.

Serios?

Liftul se oprește și persoanele care erau in lift se grăbesc să iasă și eu as fii făcut-o dar nu era încă etajul meu. Și uite cum rămân singur cu cei doi.

- Am auzit că ieșiți la pescuit in weekend? Pot să mă alătur și eu? Mă întreabă și îngheț când îl aud.

Îmi ridic rapid privirea spre Derek dar el inca privea in gol și deja mă irita la maxim.

- Derek,  ii spun eu printre dinți și îl văd cum se incordeaza și își ridică într-un final privirea spre mine. Ce spui? ..tatăl tău a întrebat dacă poate veni cu noi la pescuit... Îi spun eu afișând un zambet fals pe buze.

- Sigur tata,ii spune el lejer și eu îmi măresc ochii spre el.

Ce dracu făcea? Cum naibi puteam eu sa ma afișez cu ei la pescuit și cu Stu...ahhhh....capul incepuse să mă doară groaznic.

- Derek as vrea sa vorbim puțin dacă se poate,ii cer eu și îl văd cum da ușor din cap.

- Sigur....spune încet.

- Băieți,eu cobor aici spune tatăl său și mă uit că este etajul meu și dau și eu să cobor dar mâna lui mă oprește.

- Hai sa discutam prima data...îmi spune și îi face semn tatălui său să iasă.  Ușile liftului se închid și îmi eliberez brațul din mana lui. Fac un pas in spate și el își ridică ochii în ochii mei...și de acolo totul se duce la vale....mă îndrept spre el și îl apuc de ceafa și el îmi prinde marginea sacoului și mă trage și mai aproape și începem să ne sărutăm ca doi nebuni. Apasă pe butonul care oprește liftul și mă împinge în peretele acestuia....gura lui fierbinte mă gusta într-un mod care îmi făcea stomacul sa se golească de tot..mâinile lui umblau frenetice pe trupul meu și eu îl trăgeam și mai aproape de mine, abia puteam respira și totul era o întreagă nebunie...inca nu puteam realiza ce se întâmplă cu noi ...își mută gura pe gâtul meu și eu îmi las capul pe spate,nu cred că ma sărutasem vreodată în felul acesta cu nimeni.

MY FAKE BOYFRIENDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum