"Harry! Sen iyi misin ne yapıyorsun!?"Ron endişe ile Harry e baktı. Harry kafasını çevirdi ve kızgın gözler ile Ron a, aslında resmen herkese bağırarak konuştu.
"SİZ İYİ MİSİNİZ BU HERİF KARŞISINDA TİTRİYORSUNUZ!?"
Harry gözlerini Ron dan çevirdi ve kendinden 10 santimetre daha uzun olan platin saçlı çocuğa sinirli gözler ile baktı.
Harry platin saçlı çocuğu geriye doğru ittirdi ve onun üzerine yürüdü. Ortamdaki herkes şaşkın bakışlarını ikiliye gönderirken Draco da en az diğerleri kadar şaşkındı.
"Bana bak benim arkadaşlarımdan uzak duracaksın. Mafya mısın nesin ne bok olduğun benim pek sikimde değil açıkçası. Sakın bir daha arkadaşlarıma zarar vermeye kalkma"
Harry nefretle ona bakarken Draco ise şaşkındı. Draco nun yüzüne korkutucu bir gülümseme aldı ve oda Harry in üzerine yürüyüp aralarındaki mesafeyi kapattı.
"Ne yapacaksın söylesene?"
"Çok mu merak ettin?"
"Evet çok merak ed-"
Draco nun sözü yüzüne yedi yumruk ile kesilmişti. Draco şokla Harry e baktı Harry ise ukalaca gülümsedi.
"Fazla merak göte yarrak derler Malfoy"
"SENİ KÜÇÜK-"
Draco nun yanına koşan siyahi bir çocuk ve küt saçlı bir kız Draco yu geriye doğru çekişitiriyordu. Harry ise tam Draco nun üzerine yürüyecekken Cedric geldi ve Harry in belinden kavrayıp onu yukarıya kaldırdı.
"DEVAMINI GETİRSİNE YA!"
Harry Cedric ten kurtulmaya çalışıyordu. Ron da koşarak geldi arkasından Hermione. Harry in bacakları bile yere değmiyordu malesef birisi onu havaya kaldırdığı için."HADDİNİ BİL SEN BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUN!?"
"YA PEKTE SİKİMDE ZATEN KİM OLDUĞUN! BENİM ARKADAŞLARIMA SEN NE HAKLA BULAŞIRSIN LAN AMINA KODUMUN YOBAZ MAFYASI!"
Ron, Harry in ağzını kapatmaya çalışıyordu. Harry ise Cedric in onu kavrayan ellerinden kurtulmaya çalışıyordu. Cedric kucağındaki Harry ile arkasına döndü ve hızlı adımlarla yürümeye başladı. Harry arkasına bakıp Draco ya küfür etmeye çalışıyordu.
"HARRY SUS SUS!"
"NE SUSCAM ANASINI SATAYIM! O NE HAKLA RON A VURMAYA ÇALIŞIR SİKERİM O KODUMUN YOBAZINI!"
"SENSİN LAN YOBAZ!"
"TÜM BİLDİĞİN KÜFÜR BU MU LAN EZİK MAFYA!"
Cedric zor bela en sonunda okula girdi. Okula girdiklerinde Cedric kucağında ki Harry i indirdi. Hermione ve Ron şokla Harry e bakarken Harry ise onlara sinirli bakışlarını gönderiyordu.
"Harry sen iyi misin!? Ya o sana bir şey yaparsa!?"
"Ezik gibi durup o çocuğun beni ezmesine izin vermektense ölmeyi tercih ederim Hermione"
"O çocuk bir şey yapacak Harry"
"Elinden geleni ardına koysun. Sanki ondan korkan varda."
"Eee, bütün okul"
"Bütün okul beni ilgilendirmiyor Ron ben korkuyor muyum? Hayır. Banada gerekli olan şey bu."
"Harry biraz sakin olmalısın"
"Sen niye beni tutuyordun ki Cedric!? Bırak saçını başını yolayım!"
Cedric kendini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı. Hermione ise kıkırdıyordu. Ron da alttan alttan gülüyordu.
"Siz neye gülüyorsunuz?"
"Dostum kusura bakma ama cedric seni bakacaklarından tutup havaya kaldırdığı zaman sen hâlâ Draco ile kavga ediyordun ve bu çok komikti. Kavga ettiğini kişi Malfoy olmasa çok gülerdim"
"Ron unutma aynı zamanda çok sevimli gözüküyordu!"
Harry in yanakları kızardı ve kafasını çevirdi.
"Ben sevimli değilim Hermione!"
"Açıkçası biraz değil aslında baya öyleydin Harry"
Harry şokla Cedric e baktı.
"Sende mi Cedric!?"
•••••••••••••••••••••••••
Draco sinirle sandalyeyi devirdi. Siyahi çocuk ise olayı çözmeye çalışıyordu.
"Az önceki olan neydi lan öyle?"
"O çocuk Draco ya. Draco Malfoy a karşı geldi Blaise."
"Küfür de etti Pansy."
"Yumrukta attı Blaise."
"İkinizde bir kapayın çenenizi!"
Draco bunu der demez Blaise ve Pansy susmuşlardı. Draco gülüyordu. Ama o gülüşün sinirden olduğu gayet belliydi.
"O çocukla ilgili herşeyi şimdi bulabilir misin Blaise"
"Bir dakika izin ver bana."
Blaise telefonunu çıkarttı ve bir şeyler yazmaya başladı."Ne yapacaksın Draco?"
"İyi şeyler yapmayacağım. Bu- bu çok şaşırtıcı hayatımda ilk defa birisi bana karşı çıkıyor! İlk defa yumruk yiyorum ilk defa birisi bana küfür ediyor ve tehtidler savuruyor. Çok garip."
Pansy, Draco nun yüzündeki gülümsemenin birden sinirden olan gülümseme yerine sadistce bir gülümseme olduğunu gördü.
"Bu şaşırtıcı ve ilginç. İlginç şeyleri severim."
Aralarındaki boy farkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.