Draco arabanın içinde oturmuş dışardaki Ethanı izliyordu. Korumalar Draco ya doğru döndüğünde Draco sadece şunu söyledi."Depoya götürün."
•••••••
Harry açılan kapı ile odasından çıktı ve merdivenlerden aşağıya inip hızla Sirius a sarıldı. Siriusta Harry in sarılışına karşılık verdi. Harry şuan kendini rahatlamış ve güvende hissediyordu."Bende seni özledim Harry. İyi misin bir şeyin yok değil mi? Yoksa gene o Ethan denen orospu çocuğu sana bir şey mi yaptı!?"
"Hayır Sirius kimse bana bir şey yapmadı merak etme."
Harry kollarını Sirius un boynundan çekti ve Sirius a herşey yolundaymış gibi gülümsedi. Siriusta Harry e gülümsedi ve ikisi birlikte salona geçtiler. Harry son zamanlarda ikisini de çok nadir görüyordu. Remus tarih öğretmeniydi, Sirius ise fizik. İkiside şuan iş için bir okul arıyorlardı. En son ki okulda müdür yardımcısı Sirius a çıkma teklifi edince Remusta bunu dayanamayıp Midir yarımcına bağırmıştı. Sonuç olarak ikisi de kovulmuştu.
Şimdi ise Harry in okuluna başvurmayı düşünüyorlardı. Tabi ki bunu daha Harry e söylememişlerdi. Eğer olursa bu iş süpriz olacaktı.
Harry salonda oturmaktan sıkıldı ve odasına çıktı. Telefonunu eline alıp Ron ile Hermione nin olduğu gruba girip yazdı.
Aç köpek Ron ve Hermione
Harry
Bize gelsenize çok sıkılıyorum
Fena sıkılıyorum hemdeRon
GeliyorumHermione
Ron beni bekle beraber gidelimRon
Kapının önündeyimHermione
Harry biz geliyoruz
İniyorum aşağı Ron bekleHarry telefonunu kapattı ve masanın üzerine koydu. Son zamanlarda herşey üstüne geliyormuş gibi hissediyordu. Sirius ve Remus a Draco yu anlatmadığı için pişmanlik duyuyordu. Ama eğer anlatırsa Sirius un Draco yu sokak ortasında kıstırıp döveceğini biliyordu.
En son Ethan a bunu yapmıştı ve akşama doğru Sirius eve ağzı burnu kan içinde gelmişti. Kısacası Ethan patronuna dayak yediğini yetiştirmiş ve patronun olacak o orospu çocuğu da Sirius u dövmek için adam yollamıştı. Sirius eve geldiğinde ağzı burnu kan içindeydi ve ceketinin cebinde bir not vardı.
Harry o notu okuduğu zamanki korkuyu hala unutamıyordu. o adam Harry in hayatını berbat etmeye yemin etmiş gibiydi. Cho ile Harry bir ara çıktığı zaman Harry doğru kişiyi bulduğunu düşünmüştü. Ama o da onun oyunuydu. Şuan Cho, Ethandan hoşlanıyordu. Ve bunu gayette belli ediyordu.
Çalan kapı ile Harry hızla odadan çıktı ve merdivenleri ikişer ikişer atlayarak kapının oraya geldi ve kapıyı açtı. Hermione ve Ron u görünce gülümsedi.
"Hadi gelin."
Hermione ve Ron da Harry e gülümseyip içeri geçtiler. Sirius a kısa bir selam verip Harry in odasına çıktılar.
"Dostum çok sıkılıyordum kurtarıcım oldun!"
"Ders çalıştığı için sıkılıyor!"
"Sadece senin gibi inekler ders çalışmayı hobi olarak seviyor Herm!"
"Kes sesini Ronald!"
Harry onların bu hallerine gülmeden edemedi. Arkadaşlarını canından çok seviyordu.
"Ya onu bunu bırakında size bir şey anlatacağım."
Ron çekine çekine bunu söylemişti. İlk defa! Ron bir şeyden çekiniyordu! Harry ders çalışma masasının ordaki sandalyeyi çekti ve ona oturdu. Hermione ise Harry in odasındaki puflardan birine oturmuştu. Ron da Harry in yatağına oturup derin bir iç çekti.
"Bu gün tenefüste kantine yemek almaya inmiştim. Bir su ve bir kek aldım. Kantindeki sandalyelerden bine oturdum. Bir, iki dakika sonra iza zabini geldi ve yanıma oturdu."
*Flacback*
Ron anlamaz bakışlarını Blaise ye gönderdi."Defol Zabini senle uğraşmak istemiyorum!"
"Ben buraya senle uğraşmak için geldim ama Weasel. O yüzden lütfen bana kaba davranma."
Blaise ukala bir şekilde konuşunca Ron gözlerini devirdi. Bu 3 lü de kesinlikle bir saçma ukalalık vardı! E tabi o kadar paran olacak o kadar zengin olacaksın. Bir zahmet götün kalksın. Götün kalkmanın verdiği yetkiylede ukala olmamak elde değildi tabi!
"Zabini sus lütfen!"
Ron cebindeki telefonu çıkardı ve bir yandan kek yiyor bir yandan da video izliyordu. Ron, Blaise nin ona baktığını biliyordu. Arada bir gözünü video dan çekip ona baktığında göz göze geliyorlardı. Ve Ron bu durumdan hoşlanıyordu. Hayır hayır! Hoşlanmıyordu tabi!
Ron, Blaise nin ona olan bakışları yüzünden izlediği hiç bir şeyden anlamamıştı. Sinirle telefonunu bıraktı ve gözlerini Blaise ye çevirip sinirle konuştu.
"Bana şöyle bakmayı keser misin!?"
"Weasel biliyor musun. Son zamanlarda baktığım en güzel şey sensin."
Ron, Blaise nin bu sözü üzerine şoka uğrarken anında yanakları saç rengine uyumlu bir şekilde kızarmıştı.
Blaise sırıttı ve Ron un yanağından makas alıp hızla kantinden çıktı. Ron ise itifatın üzerine gelen makas alma hareketi ile ikinci şoku yaşamıştı.
*Flacback end*
Harry ile Hermione şok geçirirken Harry birden sırıtmaya başladı. Ron sinirle yanındaki yastığı Harry in yüzüne fırlatırken Harry ise kahkaha atmaya başladı."O- o seni beğeniyor!"
Harry gür bir kahkaha attığında Hermione de ona katıldı. İkisi beraber gülerken Ron un ise suratı kırmızıydı ve kendini açıklamaya çalışıyordu.
Hermione nin çalan telefonu ile herkes sustu Hermione arayan kişiye baktığında Cho yazısını görünce 3 de birbirine bakmaya başladı.
Hermione, Ron ve Harry Cho nun niye onları aradığını anlamamıştı. Hermione telefonu açtı ve kulağına götürdü.
"Efendim Cho?"
Karşı taraftan bir hıçkırık sesi gelince Hermione telefony hızla hoperlöre aldı. Cho nun ağladığını duyan Harry ve ron hızla ayağa kalktı ve Hermione nin yakınına geldiler.
"S-öyle o Harry e! O bir katil!"
"Ne katili Cho gene ne saçmalıyorsun!"
"E- Ethan! O öldü! Ve bunu da Malfoy yaptı buna eminim! Hepsi Harry yüzünden!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.