"Hayır."
Draco hiç tereddüt etmeden hayır demişti. Ron ve Hermione ise ikiside aynanda tek kaşını kaldırmıştı. Bu şu demekti. 'Sen kimsin?'"Kesinlikle hayır. Potter gidersen Weasleylerin evinin önünde uyurum. Sıfır şaka. Riddle orospusu oraya gelip sevgilime bir şey yaparsa ne olacak?"
"Hiç kimse bir şey yapmayacak Malfoy."
"Bu kadar emin konuşma Weasley. Gitmesine izin vermiyorum."
"Senden izin almıyoruz."
Diye sinirle cırladı Hermione."Gitmesine izin veremem."
Harry arkadaşlarının arasından geçti ve kollarını Draco nun boynuna dolayıp ona sarıldı. Biraz parmak uçlarına çıkmıştı tabi. Draco da ellerini Harry in beline doladı.
"Malfoy arkadaşlarımla biraz zaman geçirmeye ihtiyacım var. Ne zaman istersen gelirsin tamam mı? Bana bir şey olmayacak."
Draco derin bir iç çekti ve Harry in boynunu öptü. Konuşma boyunca somurtmuş ve ciddi hali varken şuan ise gülümsüyordu.
"Tamam gidin. Potter a iyi bakın Weasley."
Ron gülümsedi ve arkadaşını Draco nun kollarından alıp onu resmen dışarı kaçırdı. Hermione de Draco ya sırıtmış ve o da dışarı çıkmıştı.
"Potter izin isteyince kediye dönmediğin kaldı Draco."
"Blaise uçururum seni."
Pansy kahkaha atmaya başladı. Blaise ise sırıtıyordu. Draco yastıklardan birini alıp Blaise ye fırlattı
••••••••
Harry rahat bir nefes almaya çalıştı. Eve gelmişlerdi çantasına baktığında bir kaç tane Draco nun tişörtleri vardı. Draco nun beyaz bol tişörtünü giydi ve altına ise siyah şortunu giydi.
Aşağı indi ve evdeki neşeye gülümseyerek baktı. Burayı seviyordu. Çok fazla seviyordu hemde. Molly Weasley her zaman Harry i de oğlu gibi görmüştü.
Fred ve George, Ron a yaptıkları şakaya gülerken Hermione de onlara katılmış gülüyordu. Ron ise halinden hiç memnun değilmiş gibi somurtuyordu.
Harry gülümseyerek koltuklardan birine oturdu. Bu ortamı seviyordu. Ginny de gülümseyerek odaya geldi ve Harry in yanına oturdu.
Ron, Ginny in bu tavırlarını görünce derin bir iç çekti. Ginny 11 yaşından beri Harry i seviyordu. Harry in hamile kaldığını öğrense şok geçirirdi.
Hermione de biliyordu. O yüzden ters ters Ginny e bakıyordu. Onaylamıyordu bunu. İlk duyduğunda da onaylamamıştı. Ek olarak hâlâ bebek hakkında konuşmamışlardı!
Harry korkuyordu. Onun hamile kalabilen bir erkek olduğunu Draco öğrense Harry i eskisi kadar sevmeyeceğini düşünüyordu. Bu da Harry in gözlerini dolduruyordu.
"Harry biraz bahçeyi gezebilir miyiz?"
Ginny in sorusu ile Harry afallamıştı. Hermione ve Ron un aksine Harry farketmemişti."Olur Ginny."
Hermione tam bir şey diyecekken Ron un boşver ifadesi ile susmuştu.İkisi de ayağa kalktılar ve evden çıktılar. Fred ve George garip garip sesler ve ship demeleri Hermione nin yüzünü ekşiltmişti. Harry in Draco Malfoy ile sevgili olduğunu bilselerdi onu Ginny ile dışarıya göndermezlerdi bile.
Ginny gülümseyerek yürüyordu. Harry ise havanın hafif serinliği ile gülümsüyordu. Şort kısa değildi. Hayır kısaydı ama üzerindeki tişört uzundu o yüzden şort gözükmüyordu.
"Harry sana bir şey söylemem gerek."
Ginny in durmasıyla Harry de durmuştu. Ginny kafasını eğdi ve sadece gözleriyle Harry e baktı. Kuzgun saçları rüzgarda savruluyordu, güneş sağ tarafına geliyordu ve gözlerini parlatiyordu. Güneş zaten neredeyse batmak üzereydi. Güzel bir ortamdı.
"Harry... Be- ben. Ben senden hoşlanıyorum!"
Harry şok ile gözleri büyümüştü. Ginny ise utanmış ve gözlerini yere bakıyordu. Harry hiç bir zaman Ginny e o gözle bakmamıştı. Her zaman kız kardeşi gibi görmüştü onu.
"Ginny. Bana böyle saf duygular hissetmen çok güzel ama ben o saf duygularımı sarı saçlarıyla bana umut veren bir kişiye adadım. Gri renge sahip o gözlerde yaşamayı umutlu olmayı öğrendim. Ben saflığımı gri gözlerde buldum."
Ginny şokla kafasını kaldırdı gözleri doluydu. Harry gözlerini kapattı. Ginny i asla böyle görmek istemiyordu. Kardeşi gibi gördüğü bir kıza karşı böyle şeyler düşünmezdi. Ginny in kırıldığını biliyordu ama duyguları için özür dilemek istemiyordu. Ginny tam ağzını açmıştı bir şey söyleyecekti ki arkadan bir bağırış sesi duyuldu.
"Potter!"
Harry arkasına baktığında Draco, Pansy ve Blaise nin arabadan çıktıklarını gördüler. Pansy in gözleri ağlamaktan şişmişti.
Ne oluyordu?
••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.