Harry yavaşca gözlerini açtı ve elini yatağın sağ tarafına attı. Boşluk hissi gelince gerginlikle yatakta dikleşti. Beline giren ağrı ile içinden küfürler etmeye başlamıştı bile."Şerefsiz Malfoy."
"Ayıp ediyorsun sevgilim gene ne yaptım?"
Draco gülümseyerek odaya girmişti. Harry o ana kadar farketmemişti. Üzerinde sadece Draco nun siyah kısa kollu bol bir tişörtü vardı. Altında hiçbir şey yoktu.
"Belim o kadar çok ağrıyor ki Malfoy! Hepsi senin yüzünden!"
Harry sinirli gibi gözükmeye çalışıyordu ama gülmesini bastıramıyordu. Draco yatağa oturdu ve Harry in dudaklarını kısa bir öpücük kondurdu.
"Dün halinden gayet memnundun Potter! Hatta bana ismimle hızlanmam için emir veren ben değildim-"
Harry yanındaki yastığı Draco nun yüzüne vurdu ve vurmaya devam ediyordu. Draco ise kahkaha atıyordu.
"Gülmesene Malfoy!"
Draco yatağa yattı ve Harry onun üzerine çıktı. Belindeki ağrı hâlâ vardı. Draco sırıtmaya başladı.
"Her zaman olduğu gibi sabah daha ateşlisin Potter biliyor musun?"
"Malfoy kaşınma yastıkla boğarım seni!"
"Çok güzelsin."
Harry aniden gelen iltifatlara alışık değildi. Yüzü kızarmıştı bile. Draco yattığı yerden doğruldu ama Harry in kucağından inmesine izin vermedi. Harry kollarını Draco nun boynuna doladı ve ona sarıldı. Draco nun da elleri Harry in belindeydi.
"Malfoy. Sirius ve Remus un yanına gitmek istiyorum."
"Sen nereye istersen gideriz bebeğim merak etme."
"Gitmek istemediğim bir yer varsa peki?"
"O zaman oraya da gitmeyiz."
"O okula gitmek istemiyorum Malfoy."
"Sen gitmek istesen bile ben seni o okula ne yapar ne eder göndermezdim zaten."
Harry kıkırdadı. Draco yatak başlığına yaslandı. Harry kalkmaya çalışacakken Draco, Harry in belini daha sıkı kavradı ve kalkmasına izin vermedi.
"Sevgilim belindeki ağrı ile en fazla yataktan kalkabilirsin sonrası düşeceksin zorlama bence."
"Malfoy! Kaşınma!"
Draco kahkaha attı. Harry ise kıkırdadı ve kafasını Draco nun omzuna koyup Draco nun boynunu öptü.
"Potter boğazındaki izler o kadar güzel gözüküyor ki."
"Nasıl gözüküyor?"
Draco cebindeki telefonunu çıkardı ve telefonunu açıp kameradan Harry e gösterdi. Harry in gördüğü görüntü ile gözleri büyürken kafasını kaldırdı ve Draco nun yüzüne şokla baktı.
"Malfoy sen iz bırakmamışsın! Yemişsin resmen! Vampir misin lan sen?! Normal bir insan evladı böyle bir şey yapamaz! Ben bu izleri nasıl kapatacağım söylesene?!"
"Kapatmayacaksın."
"Sirius ve Remus ta bu izler ne diye sorunca artık şey derim. "Dün gece Malfoy ile sikiştikte o yüzden bu izler" derim Sirius ta seni silahı ile anının ortasından vurur bence harika seneryo."
"Vurur mu gerçekten."
"Yok be. Anından vurmaz. Tam sikinin ordan vurur."
Draco nun yüzü korkmuş bir ifadeye bürününce Harry dayanamadı ve kahkaha atmaya başladı. Draco ise Harry i güldürdüğü için kendini harika hissediyordu.
"Malfoy şaka yı bir kenara bırakalım benim bu izleri kapatmam lazım."
"Hayır böyle kalacak."
"Malfoy! Saçmalama ben şimdi vurucam anının ortasından!"
"Göreceksin Potter o izleri kapatmana izin vermeyeceğim!"
"Göreceğiz Draco Malfoy!"
Draco da Harry de kıkırdadı. Draco kendini fazlasıyla mutlu hissediyordu. Aklına takılan tek bir sorun vardı. Riddle nin sıradaki planı neydi?
"Malfoy. Artık elimi yüzümü yıkamam gerek ve altıma bir şey ver."
"Evde yanlız olsak asla vermezdim ama maalesef yanlız değiliz. Bütün hizmetçileri kovasım var Potter. 3 günlük izin yaptıracağım onlara."
"Malfoy ailen gelince ne diyeceksin? Sevgilimin altı çıplak olması için bütün hizmetçileri 3 günlük tatile mi çıkarttım diyeceksin."
"Evet-"
Harry gene yanındaki yastıkla Draco nun suratına vurdu. Draco sevgilisinin bu tatlı haline dayanamadı ve Harry in belindeki ellerini iyice kendine çekip Harry in dudaklarını öptü. Harry geri çekilince Draco nun yanağına bir öpücük kondurunca Draco kıkırdamaya başladı.
"Kafayı yiyeceğim ben dudaktan öperken sen anca yanaktan öpüyorsun ve biz dün gece seviştik!"
"Malfoy kes sesini?!"
••••••
Draco nun şaheseri. (Harry in boynundaki izler.)
______________________________________________________________________
_________Bölüm erken gelmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.