11. Bölüm

2.5K 237 144
                                    


Hermione telefonu kapattığında üçlü nün arasında ölüm sessizliği oluşmuş gibiydi. Kimse tek kelime dahi etmezken. Ron un kahkaha atmasıyla ortamdaki sessizlik son bulmuştu.

"Niye suratınız böyle!? O piç geberdi! Her zaman istediğimiz buydu ve bunu Malfoy bizim yerimize yaptı! Hadi ama niye sanki çocuğu çok seviyormuş gibi üzülüyorsunuz?"

Ron un bu sözleriyle Harry de Hermione de sırıtmaya başladılar. Bir süre sonra Harry Ron a katıldı ve beraber gülmeye başladılar. Ama Hermione nin aklına takılmıştı bu. Neden yapmıştı ki? Ethan ın şuana kadar Draco ya hiç bir şekilde zararı dokunmamıştı ki? Durduk yere neden böyle bir şey olmuştu.

"Sizce Malfoy neden böyle bir şey yaptı?"

Harry ve Ron ikiside gülmeyi bıraktı ve Hermione nin dediklerini düşünmeye başladılar. Harry anlamıyordu. Draco neden ona arşı bu kadar iyiydi? Ama bu sorunun şuan bir cevabı yoktu. Çünkü bu sorunun cevabını daha Draco bilmezken Harry bilemezdi.

Ama bilen daha doğrusu tahmin eden üç kişi vardı. Hermione Granger, Pansy Parkinson diğer kişi ise... Onu şuan tanımıyorduk. Ama o Harry de dahil olmak üzere herkesi tanıyordu.

.....

Draco sinirle sigarasını yere attı ve ayağı ile ezdi. Odadaki Blaise ve Pansy şok olmuş bir biçimde ona bakıyordu.

"Pansy anlamadım ben galiba sağır oldum. Bu gerizekalı ne dedi?"

"Duydunuz işte. Neye bulaştığımı söyledim."

"DRACO SEN SALAK MISIN!? İKİ AİLENİN ARASI ÇOK İYİYKEN SEN ONA BULAŞTIN MI CİDDEN!?"

Pansy in hem şok hem de korku içinde bağırmasına karşı Draco sakinliğini koruyordu. Blaise sıçtık fena sıçtık diye fısıldıyordu. Pansy ayakta dolanmaya başladı salonun ortasında dolanıyordu.

"Pansy sakin olur musun?"

"Nasıl sakin olabilirim? Söylesene!? Lucius amca biliyor mu?"

"Hayır bu gün öğrenecek."

"Ne diyeceksin babana?"

Draco birden sırıtmaya başladı. Babası ona her zaman destek olmuştu annesi de öyle. Draco nun gay olduğunu duyunca kötü bir tepki vermek yerine oğullarının yanında olmayı seçmişlerdi. Draco biliyordu eğer babasına nedenini açıklarsa babası seve seve Ethan ı öldürüğü için arkasında duracağını.

"Dray. Potter senin için ne ifade ediyor?"

Draco gelen soruyla şok olurkeb Blaise derin bir nefes aldı ve oda konuşmaya başladı.

"Draco iddiayı siktir edelim. Sen ister kabul et ister etme sen Potter ı seviyorsun hem de çok seviyorsun."

"Saçmalamayın! Kimseyi sevdiğim falan yok benim!"

"Ergenleşme Draco! Potter ı gördüğünde salak salak gülümsüyorsun, Cedric denen o çocukla görünce sinirleniyorsun bize bile ters cevaplar veriyorsun. Ethan en güçlü mafya liderlerinden biri olan o kişinin yardımcımsı olduğunu başına iş alacağını bile bile öldürdün Ethan ı"

Draco bu zamana kadar yaşanmış her şeyi göz önüne getirdi.

Harry in ona o gün attığı yumruğu, herkes ondan tırsarken Harry in geri adım bile atmayışını, hademe odasında yaşadıkları heycanı ve Harry in yalvarmak yerine iz bırakmayı tercih etmesini, Harry in, Draco ya içini döktüğü zamanı, kütüphanede ilk öpeceği kişinin Harry olduğunu umursamadan onu öpmesini.

Draco nun gözünden bir yaş düştü ve korkuyla Pansy in yüzüne baktı. Pansy ise şefkatle gülümsüyordu.

"Ben aşık mıyım Pansy?"

"Evet. Delicesine hem de."


*Flacback*


Draco sinirle yumruğun bir kere daha geçirdi Ethan ın yüzüne. Boynundaki damarlar belliydi. Draco nun çalışanları ise onu ilk kez bu halde görmenin verdiği tedirginliği yaşıyordu.

"NASIL İZİN VERDİN LAN NASIL İZİN VERDİN!? ONA BAKMAYA KIYAMIYORLARKEN SEN NASIL ONUN BEDENİNİ SATTIN!?"

Ethan ın ise ölecek gibiydi. Sağ gözüne bıçak vardı kan akıyordu, Sol göğüs ucuna beş tane inenin tamamı batırılmış kan akıyordu, boynunda resmen deri yoktu. Bıçakla soyulmuştu. Diz kapaklarında da deri yoktu. Deri soyulmuştu ve oraya da tuz basılmıştı.

"Potter ı saattığın adam kim? Söylersen ölmene izin veririm ama söylemezsen seni yaşatabildiğim kadar yaşatır ve yaşadığın her gün boyunca türlü türlü işgenceler görürsün."

Draco yanındaki adama kafasıyla işaret etti. Adam belindeki silahı çıkardı ve tetiği çekmek için hazırlandı.

"Söyle! kime sattın Potter ı! Patronun kim söylesene!?"

"T-tom riddle."

Silah sesi ve yere düşen Ethan ın artık ölü bedeni


*Flackback end*

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin