Harry kitapları eline aldı ve yerleştirmeye başladı. Draco da ona yardım ediyordu. Bazı yerlerde Harry in boyu yetmediği için Draco onla dalga geçiyordu tabiki ama Harry ona ağır bir ansiklopedi fırlattığından beri buna cesaret edemiyordu."Potter."
"Efendim Malfoy?"
Harry parmak ucuna çıkmış ve kitabi rafa koyuyordu bunu söylerken"Çok güzelsin."
Harry in elindeki kitap elinden kaymış ve Harry in kafasına düşmüştü. Draco ise kahkaha atmaya başlamıştı.
"Seni lanet olasıca!"
Harry hızla Draco nun üzerine yürüdü ve onu yakasından tuttu. Harry in sinirli ifadesi Draco yu daha çok güldürüyordu.
"Malfoy! Ne zaman keseceksin bunu?!"
"Hmm sen çirkin olduğun zaman. Yani bunu kesemeyeceğim çünkü senin gibi birinin çirkinleşmesi imkansız."
Harry in yüzü anında kızarırken Draco ise gülümsemişti. Harry kafasını eğdi ve gülümsemesini saklamaya çalıştı. Draco, Harry in gulumsediğini gayet iyi biliyordu.
"Ne o Potter utandın mı-"
Draco tam bir şey söyleyecekken Harry in dudağını yanağında hissetmesiyle donmuştu. Harry hafif bir şekilde öptü ve geri çekilip masasının üzerindeki kitapları tek eliyle alıp yavaşça raflara dizmeye başladı.
Bu sefer yanakları kızaran kişi Dracoydu. Draco gülümsedi ve hızlıca Harry in yanına gelip konuşmaya başladı.
"Potter bir kere daha öp!"
"Hayır! Sadece bir kerelikti!"
"Potter hadi ama beni kırma bir kere daha öpsen ne olur ki?"
"Öpmeyeceğim Malfoy. Ağlasanda öpmeyeceğim!"
"Of ama ya! Haksızlık bu!"
Draco masanın üzerindeki kitapları aldı ve diğer raflara yerleştirmeye başladı. Harry ise somurtkan Draco yu görünce gülümsemesine engel olamayıp kıkırdadı.
••••••
Draco sandalyede oturmuş kafasını geriye atmış resmen uyuyordu. Harry ise Draco nun başında onun prüssüz yüzünü izliyordu. Uyurken bile ciddiliğini koruyordu Draco.
Harry yorulmuştu ama Draco da çok yorulmuştu ve Draco ona çok yardım etmişti. Harry gülümsedi.
"Malfoy uyan hadi."
Harry in dinlendirici sesi Draco nun yüzünde bir tebessüm oluşturmuştu ama Draco gözlerini açmadı.
"Öpsersen uyanırım Potter."
Draco, Harry ile dalga geçiyordu çünkü Harry in onu öpmeyeceğini biliyordu.
Ama öyle olmadı.
Draco nun dudaklarına konan dudaklar ile Draco şok olmuş bir biçimde gözlerini açtı. Harry hemen çekildi ve çantasını masanın üzerinden alıp koşarak çıktı ve kapının orda bağırdı.
"Bu, bu gün yaptıkların için bir teşekkürdü Malfoy! Sakın yanlış anlama!"
Harry hızlıca kütüphaneyi terk etti. Fazlasıyla utanmıştı. Draco ise bir süre şoktan çıkamamış sonra ise kahkaha atmaya başlamıştı.
"Bundan sonra sana o kadar çok iyilik yapacağım ki her gün bana teşekkür etmek zorunda kalacaksın Potter!"
Draco sandalyeden sırıtarak kalktı ve masanın üzerindeki çantasını alıp sırıta, sırıta uyuşuk adımlarla kütüphanenin çıkışına doğru yürüdü. Draco kütüphaneden çıkmadan önce fısıldadı.
"Aman tanrım ben aşık oluyorum."
•••••
Ron kantinde yanlız başına oturan ve telefonuna bakan Blaise ye baktı, kantinin çıkış kapısından gidecekti ki derin bir iç çekti.
Blaise masasının üzerine konan çikolata ile gözlerini telefonundan çevirdi ve çikolatayı veren Ron a baktı.
"Bak nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Ama genede teşekkür ederim Zabini yaptığın belki senin için basit bir şeydi ama benim için değildi. Teşekkür ederim.
Ron nefes almadan hızlı bir şekilde söylemiş ve koşarak kantinden çıkmıştı. Blaise ise bir çıkış kapısına birde önünde ki çikolataya bakıp gülmeye başladı.
"Biliyor musun değermiş. En tehlikeli mafyaya kafa tutmama değiyorsun Weasley."
Diyip masasının üzerindeki çikolatayı aldı ve paketten çıkarıp yemeye başladı. Yüzümdeki sırıtma gitmiyordu.
••••••••
Oy sınırı 20
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.