Harry huzurlu bir şekilde kitaptan okuduğu bilgileri defterine geçiriyordu. Okula geldiğinden beri ne Malfoy ile karşılaşmıştı, nede onun o arkadaşları ile. Okulun kütüphanesinde sakin bir şekilde kitaptaki önemli bilgileri defterine geçiriyordu.
Hermione ve Ron Snape grup çalışması ödevini göstermeye gitmişlerdi. Aslında o ödev üçünündü. Ama Snape, Harry den pek hazet etmezdi. Harry de ona bayılmıyordu tabi.
Harry derin bir nefes aldı ve gözlüğünü gözünde aldı ve sandalyesine iyice yaslanıp, kafasını yukarı kaldırdı ve tavanı izlemeye başladı. Bir süre tavan izledi. Yazdığı bilgiler yetersizdi. O yüzden daha yazması gerekiyordu. Fizikten kalırsa bu sefer Sirius onu Remus un gazabından kurtaramayacaktı.
Harry gözlüğünü gözüne taktı ve ayağı kalkıp aradığı kitabı bulmak için rafları gezmeye başladı. Bir yandan da kütüphanenin neden bu kadar büyük olduğu ile ilgili söyleniyordu. En sonunda bir rafın önünde durdu. Aradığı kitabı bulmuştu.
Harry kitabı almak için uzandı. Ama boyu kısa geliyordu. Parmak uçlarında denedi ama hala kısaydı.
"Kitabı koyacağınız yeri!"
Harry bir kere daha uzandı. Ama bu sefer arkasında bir şey hissetti. Ondan uzun birisi kitabı almıştı. Harry sinirle arkasını döndü. Döndüğü gibi kafasını yukarı kaldırdı. Kafasını kaldırdığı gibi Draco nun sırıtışını gördü. Draco ve Harry gereksiz bir şekilde şuan çok yakındı. Harry, Draco nun omzundan tutup onu geriye doğru ittirdi.
"Ne bu yakınlık Malfoy?"
Draco ise yüzündeki sırıtmayı hiç bozmamıştı. Draco, Harry e kitabı uzattı.
"İstemiyor musun?"
Harry tam kitabı alacakken Draco kolunu yukarı kaldırdı. Harry sinirli bir şekilde Draco ya baktı. Draco ise halinden gayet memnun gibiydi.
"Draco ver şu lanet kitabı!"
Kütüphanede kimse olmadığı için rahat bir şekilde konuşuyordu ikili. Draco elini indirdi ve iki elini de arkada birleştirdi.
"Bu hayatta her şey karşılıklıdır Potter."
"Demek öyle söylesene Malfoy nasıl bir karşılıkmış bu?"
"Bence bir öpücüğün kimseye zararı olmaz Potter."
"Malfoy sen ölmeyi bayılmak zannettin herhalde. İkisi çok farklı şeyler bak uyarıyorum."
Draco içten bir kahkaha attı. Harry, Draco nun gülmesine ise sadece göz deviriyordu. Draco kendini zar zor durdurdu ve Harry e baktı.
"Bu hallerin seni daha sevimli yapıyor Potter."
"Malfoy sadece şu kitabı ver ve sonra siktir olup git başımdan."
"Niye internetten bakmıyorsun Potter?"
"İnternette bu bilgilerin yarısı dahi yok çünkü sayın gerizekalı."
"Kalbimi kırıyorsun Potter."
"Geber."
"Hadi ama Potter. Alt tarafı bir öpücük bu kadar zor olmamalı."
"Malfoy uzatma. Ver diyorsam kitabı ver."
"Yoksa ne yaparsın Potter beni o kısa boyunla mı döversin? Yüzüme yumruk atabilmen için zıplaman gerekicek."
"Ne diyorsun sen be! Kısa falan değilim ben! Sensin kısa sarı sıçan!"
Harry sinirli bir şekilde ders çalıştığı masaya doğru yürümeye başladı. Draco ise kendini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı. Harry sandalyesine sinirli bir şekilde oturdu bir yandanda söyleniyordu.
Draco gülmesini zar zor durdu ve Harry in yanına gidip karşısındaki sandalyeye oturdu. Draco kitabı masaya koydu ve Harry in önüne doğru sürükleyerek ittirdi.
"Al kitabı seni öpmen için zorlamam."
"Zorlayamazsın da Malfoy."
"Bazen benim bir mafya olduğumu unutuyor gibisin Potter."
"Sende benim böyle ezikçe şeylerden korktuğumu unutuyorsun. Demek sterim ama malesef benim hakkımda bir halt bildiğin yok Malfoy."
"İstesem seni çok kolay bir şekilde öperim bunu biliyorsun dimi?"
"Yapamazsın Malfoy."
"Yaparım Potter."
Draco, Harry in gözlüğünü aldı ve hızlı bir şekilde ayağı kalktı. Harry şok olmş bir biçimde bulanık gördüğü Draco ya baktı. Harry de hızlı bir şekide ayağı kalktı ve Draco nun üzerine doğru yürümeye başladı.
"Malfoy senin benimle derdin ne!?"
Draco elini havaya kaldırdı ve yüzündeki o şerefsiz gülüşü geri geldi. Harry ise Draco nun dibine gelmişti resmen.
"O kısa boyunla alabilir misin merak ettim Potter."
Harry parmak uçlarına çıktı ve gözlüğü alabilmek için uzandığı an Draco boştaki eli ile Harry in belini kavradı ve kendine çekip Harry in dudakları ile birleştirdi dudağını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.