12. Bölüm

2.4K 236 27
                                    


Draco, Lucius Malfoy e yaptığı herşeyi anlatmıştı. Lucius Malfoy ise Tom Riddle  liseye giden bir çocuğa yaptıklarını duyunca ona olan nefreti artmıştı. Nerdeyse bütün mafyalar Tom riddle den nefret ederdi sebebi ise en güçlü nün o olmasıydı.

Malfoy ailesinden de nefret edilirdi. Onlarda en güçlü olanların arasındaydı çünkü. Draco diğer mafya çocuklarını bu yanı ile kudurtmaya bayılırdı. Şuan ise yapması gereken tek bir şey vardı o da okula hazırlanmak.

Üstüne siyah bol tişörtünü altına ise siyah bol pantolonunu giydi. Siyah rengini çok seviyordu. Aslında okula gitmek için değildi bu heycanı. Harry in evine uğrayacaktı. Evini nasıl bulduğu ise tam bir muamma.

Masasının üzerinde duran anahtarını aldı ve odasından çıktı. Merdivenlerden inerken hizmetçilere bir baş selamı verdi ve evden çıktı.  Garaja indi ve arabasına binip garajdan çıktı.

Yolda arabasını sürerken ise düşünüyordu bundan sonra çok daha dikkatli olmalıydı. Ama Draco hiç  pişman değildi tam tersine Ethan ı öldürdüğü için kendisi ile gurur duyuyordu. Duymaya da devam edecekti.

En sonunda Harry in evinin önüne geldiğinde kapının önünde Weasley arabasını gördü. Arabasından indi ve Harry in kapısının önüne yürümeye başladı. Harry evin kapısını kapattı ve koşarak Weasley arabasının önüne geldi kapıyı açtı tam içeri girecekken Draco, Harry in omzundan tuttu ve kedine doğru çekip binmesine engel oldu. Draco kapıyı kapatırken arabadakiler ise şok olmuştu.

"Malfoy?!"

Harry şok olmuş bir biçimde ona bakarken Draco ise gülümseyerek Harry e baktı. Harry in ona her geçen gün daha güzel gelmesi normal miydi? Draco arabada hala şok olmuş şekilde ona bakanlara da gülümsedi.

"Potter bu gün benimle geliyor. Siz ondan gidin."

Diyip Harry'i çekiştire çekiştire arabasına götürdü. Ron önce Hermione ye sonra ise önde oturan Fred ve George ye baktı. 

"AZ ÖNCE O MAFYA NIN OĞLU BENİM ARKADAŞIMA ALIMIKOYDU?!"

Draco ise Harry i çoktan arabasına bindirmişti bile. Draco arabayı çalıştırdı ve geri geri çıktıktan sonra ise Harry sanki jeton yeni düşmüş gibi konuşmaya başladı.

"Malfoy ne yapıyorsun? Sen cidden iyi değilsin."

"Sana baktıkça akli dengemi yitiriyormuş gibiyim. O yüzden normal."               

Harry in yanakları anında kızarırken Draco kahkaha atmaya başladı. Harry iki eliyle yüzünü kapattı. 

"Kapa çeneni Malfoy! Beni kızdırmaktan başka hiçbir şey bilmiyorsun!

"Bilmemi sağla sende Potter. Bana senin hakkında bir şeyler bilmemi sağla."

Draco arabayı durdurup el frenini çekti ve Harry in zümrüt yeşillerine baktı. Harry de, Draco nun buz mavisi gözlerine bakıyordu. Draco derin bir nefes aldı.

"Senin hakkında herşeyi senden öğrenmek istiyorum. Seni senle beraber tanımak istiyorum Potter. Aynı zamanda senin de beni tanımanı istiyorum. Lütfen bana şans ver Potter."

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin