36. Bölüm

1.5K 126 52
                                    


Harry ağlaya ağlaya mezarlığın önüne geldi. Hermione ise ona yanında olduğunu belli etmek için elini Harry in omzuna koydu.

Harry mezarlığın önüne geldi ve mezar taşına baktı. Yan yana olana mezar taşlarındaki yazıyı okudu.

Sirius Black ve Remus Lupin
Harry elindeki çiçekleri toprağın üstüne bıraktı ve geri çekildi.

"Sirius, Remus. Bu zaman kadar bana babalık ettiğiniz için teşekkür ederim. Kanınızı yerde bırakmadım. Onu öldürdüm. Tom Riddle yı öldürdüm.
Rahat uyuyun. Draco ile bir aile kuracağım. Bir dahakine onla geleceğim buraya."

••••••••

Araba malikenin önünde durmuştu. Harry arabadan indi ve dışarda koruma ile konuşan Draco ya baktı.

Draco, Harry i gördüğü gibi gülümsemiş ve koruma ile konuşmayı kesip Harry in yanına gelmişti. Harry in dudağına kısa bir öpücük kondurdu ve geri çekildi.

Elini Harry in beline attıp malikenin içine yürümeye başladılar.

"Harry annem ile alışverişe çıktık çok güzel kıyafetler aldık."

"Draco daha çocuğun cinsiyetini bilmiyoruz!"

"Biz iki cinstende kıyafet aldık. Çok güzeller!"

"Draco iki ay daha bekleyemez misin? Bebeğin cinsiyeti iki ay sonra belli olacaktı çok masraf ediyorsun!"

Diyip homurdanmıştı Harry. Draco, Harry in yanağını öpmüştü ve malikaneye girmişlerdi. Narcissa gülerek Harry e baktı ve Harry i Draco nun kollarından alıp hızlıca salona götürdü.

"Anne yavaş! Bebeğe bir şey olacak!"

"Olmaz bebeğe bir şey Draco!"
Demişti Narcissa.

Harry gülerek koltuğa oturmuştu. Narcissa ona aldığı kıyafetleri gösteriyordu.

"Kız, oğlan karışık aldık!"

"Biz geldiiik!"

Pansy, Blaise, Ron ve Hermione eve gelmişti elindeki poşetlerle. Harry kıkırdadı. Herkes ondan daha heycanlıydı.

"Hermione ve ben erkek kıyafetleri aldık!"
Ron heycanla konumuştu.

"Ben ve Pansy de kız kıyafetleri aldık!"
Blaise de aynı Ron gibi heycanla konuşunca Draco göz devirdi.

"Siz cinsiyet iddasına girdiniz değil mi?"
Harry in şüpheci sorusu ile Blaise ve Ron enselerini kaşıdı.

"Bence erkek olucak."
Narcissa gülerek konuşmuştu.

"Bence kız olucak."
Pansy ve Blaise aynanda konuşmuştu.

Şuana kadar Harry hiç doktora gitmemişti. Evet o gün olan aksilik yüzünden. O günden sonra Harry doktora sadece cinsiyetini baktırmak için gideceğini söylemiş ve konuyu kapatmıştı.

"Nasıl oluyorsa olsun ama Harry e benzemesin yeter."

"Niyeymiş o Draco bey?"

"Harry hayatım sana benzeyip bu kadar güzel olursa ben katil olurum."
Harry dayanamamış ve kahkaha atmıştı.

"Düşünsenize Harry e benzeyen bir çocuk Harry gibi giniyor crop şort giyiniyor ikisi beraber."

Draco, Ron un öyle konuşmasıyla aklında görüntü canlanmış ve kaşları çatılmıştı.

Blaise ve Ron kahkaha atarken Narcissa da kıkırdıyordu. Draco sinirle Blaise ve Ron a baktı.

"Hayır kesinlikle hayır! Ben Harry in öyle giyindiğini görünce içten içe sinir krizi geçiriyorum ikisini öyle görürsem deliririm!"

Evet o gün silahla vurulan kişi Tom Riddle idi. Harry tarafından vurulmuştu. Olayların üzerinden üç ay geçmişti.

Harry 18 yaşına bastıktan bir gün sonra Draco ona evlilik teklifi etmiş ve evlenmişlerdi. Artık mutluydular.

Bu hikaye nin biteceğine üzülür müsünüz bilmem ama diğer bölüm final. Her şeyde olduğu gibi bu hikayede bitecek.

Sizden mahrum bırakmak istemediğim 2 şey var. Onları da finale sakladım

1. Si Harry in hamileyken olan duygu değişimleri ve Draco nun ona yaklaşımı, ve son kısım ise nasıl bir aile olacakları

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin