Üç hafta geçmişti. Ölüm gibi üç hafta. Sirius ve Remus ölmüştü. Harry kimseyle konuşmuyordu. Draco onu zorla Malfoy malikanesinde yaşamaya ikna etmişti. (Zorla)Harry yemek yemiyordu. Zaten yese bile hemen kusuyordu. Narcissa, Harry in kötü bir dönemden geçtiğini ve onun yanında olmaları gerektiğini söylüyordu.
Sirius ve Remus u ölümünden sorumlu olan kişi Tom du. Harry in gözünün önünde öldürmüştü. O gün Riddle ve Harry in ne konuştuğunu kimse bilmiyordu. Harry herkese karşı soğuk davranıyordu. Kimseyle konuşmaya tahammülü yok gibiydi. Draco onun yanında olmaya çalışıyordu ama Harry onu her defasında geri ittiriyordu.
Şuan ise Harry, Draco nun odasındaydı. Odada Hermione ve Ron vardı. Aşağıda salonda ise Draco, Pansy ve Blaise vardı. Narcissa Malfoy ve Lucuis Malfoy ise gene yurtdışındaydı.
"Kafayı yemek üzereyim Pansy!"
"Dray biraz sakin ol! Potter kötü bir dönemden geçiyor farketmiyor musun? Çocuktan cıvıl cıvıl olmasını bekleyemezsiniz!"
"Pansy haklı Draco. Potter a biraz zaman ver."
"Ona zaman veriyorum ama o zamanda onun yanında olmak istiyorum buna izin vermiyor!"
"Draco biraz yanlız kalmak istiyor olabilir."
"Ben onu yanlız bırakamam Pansy!"
Pansy ve Blaise derin bir iç çekmişti. Draco bazen olayları cidden zorlaştırıyordu ama kim ne derse desin. Draco asla Harry i yanlız bırakmayacaktı.
•••••••••
Harry klozet kapağına tutanarak destek alıyordu ve kusuyordu. Hermione ve Ron ise onun yanındaydı.
"Malfoy a söylemeliyiz."
"H- hayır!"
Harry kusarken zar zor söylemişti bunları. Hermione, Harry in sırtını sıvazlıyor ve ona destek olmaya çalışıyordu.Ron ve Hermione derin bir iç çekti. Harry e ne olduğunu anlayamıyorlardı. Depresyona girmiş olması çok büyük ihtimaldi.
Harry bütün midesini boşalttıktan sonra yerden kalktı ve elini yüzünü yıkayıp levebodan çıktılar. Harry yatağa oturdu. Ron, Harry in kafasına baskı uygulayarak onu yatağa yatırdı ve yanına oturdu.
"Yat biraz."
Harry inatlaşmadı. Gücü yoktu. Hermione de Harry in diğer tarafına oturdu ve Harry in saçlarıyla oynamaya başladı.
"Dostum. Bak seni anlamaya çalışıyoruz. Ailenden birisibi kaybettin bu cidden kötü bir durum ama lütfen kendini yıpratma. Seni bu halde görünce cidden bizde yıpranıyoruz."
Harry bunu bile isteye yapmıyordu ki. Son zamanlarda ne yese kusuyordu. Ağzına bir lokma bir şey atsın anında kusuyordu.
"Çocuklar isteyerek yaptığım bir şey değil. Neden kustuğumu bilmiyorum. Zaten kokularada dayanamıyorum son zamanlarda."
"Ne?"
Diye sordu Hermione. Harry ve Ron Hermione ye baktıklarında onun gerilmiş olan yüzünü gördüler.Hermione hızla ayağa kalktı. Şuan cidden gerilmişti. Harry de yattığı yerde dikleşmişti.
"İki dakika eczaneye gideceğim. Diğerlerine bir bahane bulurum sakın bir yere ayrılmayın!"
Hermione hızla odadan çıktı ve kolidorun sonuna doğru hızla yürüyüp merdivenlerden aşağı indi. En aşağı kata geldiğinde Blaise, Pansy ve Draco nun ona sorgulayan gözlerle baktığını görünce zorla gülümsedi ve konuştu.
"Eeee benim eczaneye gitmem gerekiyor."
"Bir şey mi oldu Granger?"
Pansy gerginlikle sormuştu."Regli olmuşum ağrı kesici almam gerekiyor Parkinson bir şeyim yok merak etme!"
Diyip hızlıca evden çıkmıştı Hermione. Pansy ise derin bir nefes aldı.••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.