"Draco çocuk hakkında bir kaç şey buldum""Anlat"
"Harry Potter 17 yaşında annesi doğum sırasında ölüyor babası ise Harry doğduktan 3 hafta sonra intihar ediyor. Şuan üvey ailesi ile birlikte yaşıyor. İki babası var. Sirius ve Remus. Şuana kadar iki tane sevgilisi olmuş. Cho chang, Ethan troy. Anlayacağın üzere bisexsual."
"Böyle yakışıklı bir çocuğun iki tane sevgilisi olması şaşırtıcı"
Pansy in konuşması ile Draco göz devirdi."Unutuyordum. Yanındaki o turuncu kafa Ron ve yanında kıvırcık saçlı kız Hermione, Harry ile çocukluk arkadaşları."
"Saol Blaise"
"Planın ne?"
"Ne olursa olsun o Potter herkes gibi benden korkucak. Ne gerekiyorsa bunun için yapacağım"
Blaise ve Pansy korkunç bir şekilde sırıttı. Draco da aynısını yaptı.
•••••••••••••••••••
"Harry kantine mi gidiyorsun?"
"Evet Hermione bir şey istiyor musunuz?"
"Dostum bana yiyecek herhangi bir şey al"
"Banada bi su alır mısın lütfen?"
Harry gülümsedi ve kafasını salladı. Telefonunu sıranın altından aldı ve cebine koyup sınıftan çıktı.
Kolidorda yürürken herkes ona bakıyordu. İnsanların ona bakmasına zaten alışkındı. Ama her zaman rahatsız olmuştu. Merdivenlerden yavaşça inmeye başladı.
Normalde Hermione ve Ron da gelirdi tabi. Ama Ron sınıfta duracaktı Snape ona ceza vermişti. Hermione ise onu yanlız bırakmak istemiyordu. Ron, Harry in yediği yumruktan beri pek iyi değildi ama gülmeye çalışıyordu. Hermione ve Harry bunu anlıyordu. Harry bu gün Ron ile konuşacak ve sorun olmadığını söyleyecekti.
Harry en sonunda kantine gelmişti. Fazlası ile sıra vardı. Harry ofladı ve sıraya girdi.
"Açılın alıp çıkacağım"
Gelen ses ile herkes arkasına baktı. Draco Malfoy un sesiydi.Herkes korka korka yerini açarken Draco ise sırıttı. Draco tam bir şey alacaktı ki Harry sanki o yokmuş gibi onun önüne geçti.
"Abi su, kek ve çikolatalı süt verir misin?"
Kantinci başı ile onayladı ve Harry in istediklerini Harry e verdi. Draco ise 2. Şoku geçiriyordu."Görmedin galiba? Oraya ben geçicektim"
"Görmedin galiba sıra vardı ve sıra çekilince ben öne geçtim."
Harry keki ve cikolatalı sütü cebine koydu. Harry tam gidecekken Draco, Harry in kolunu tuttu.
"Konuşma bitmeden gitmek büyük bir terbiyesizliktir ailen sana bunu öğretmedi mi? Daha doğrusu üvey ailen sana bunu öğretmedi mi demem daha doğru dimi Potter?"
Dracos sırıtarak söylemişti bunu. Harry kafasını Draco ya çevirdi ve gülümsedi."Üvey ailem bana herşeyi öğretti Malfoy merak etme. Ama görüyorum ki senin öz ailen bile sana insanlığı öğretememiş. Aciz durumdasın acıyorum sana"
Draco sinirle Harry i geriye doğru ittirdi. Harry etrafına baktı. Dayak yeme ihtimali şuan çok yüksekti. Bahçede artislik taslamıştı ama tanıdıkları vardı. Şuan kantinde ki herkes Draco nun tarafındaydı. Draco ile Harry teke tek kavga etse Draco nun yenme ihtimali daha yüksekti. Draco cüsse olarak daha yapılıydı ve uzun boyluydu. Harry öyle değildi.
Draco, Harry in üzerine doğru yürümeye başladı. Harry su şisenin kapağını açtı ve suyu Draco nun üzerine doğru attı.
Draco şaşkınlıkla gözlerini kapattı. Draco sinir ile gözlerini açtığında Harry ukala bir şekilde gülümsedi.
"Yaklaşma bana iğreniyorum"
Draco sinirle dişlerini sıktı ve Harry in yanına hızla gelip Harry in kolundan tutup resmen sürüklemeye başladı.
"Sen ne yapıyorsun bırak lan kolumu! Kavga istiyorsan söylemen yeter kimse beni sürükleyemez!"
"Merak etme Potter kavga edeceğiz hemde fena kavga edeceğiz"
Dracos sinirle gülümsedi.Draco, Harry i kantinin çıkışındaki hademe odasına götürdü ve kapıyı açtı. Harry i içeri ittirdi ve kapıyı kilitleyip anahtarı siyah ceketini içine koydu.
Harry geriye doğru yürüdü ve öylede duran öğretmenler masasına kalçasını yasladı.
"Neden getir bırak çıkacağım"
"Sana çıkabilirsin dedim mi?"
"Zaten senin fikrinde çokta sikimde ya zaten"
Harry tam gidecek iken Draco Harry i masaya ittirdi. Harry, Draco nun onu masaya ittirmesiyle sırtı masa ile buluştu Harry tam doğrulacakken Draco, Harry in bacak arakasına girdi ve iki eliyle de Harry in iki elini Harry in kafasının yanlarına sabitledi.
"Hey hey! Siktir ne yapıyorsun!?"
Harry şokla sorarken Draco ise sırıtıyordu.Draco eğildi. Harry ve Draco nun yüzü çok yakındı. Draco nun nefesi Harry in yüzüne çarpıyordu.
Harry kafasını çevirdi.
"Ne oldu Potter etkilendin mi?"
Harry biliyordu. Draco nun onu araştırdığını biliyordu. Draco nun elindeki bilgiler Harry için siktiri boktan bilgilerdi. Ama Draco bunu bi koz olarak kullanıyordu.
"Bisexsual olmama rağmen iğrendim şuan Malfoy."
"Yalan söylememelisin Potter"
Harry kaçmaya çalışıyordu ama Draco, Harry i hiç bir şekilde bırakmıyordu. Draco Harry in boynuna doğru eğildi ve nefesini oraya verdi.
"Malfoy bı- bırak beni!"
Harry sesinin titrediğine lanet etti. Draco ise sırıtıyordu."Neden Potter?"
"Bırak dedim"
"Bana emir vermemelisin Potter"
"Sana dedim ki bırak!"
Draco dudaklarını Harry in boynuna değdirmeye başladı.
"Akıllı ol Potter. Eğer boynuna iz bırakırsam herkes görür en son benimle geldiğin içinde seviştiğimizi düşünürler. Sence böyle bir dedikodu ister misin?"
"Sen iyi misin!? Kendi başını da yakarsın!"
"Potter benim umrumda değil iyi karar ver"
"N- ne istiyorsun?"
"Yalvar Potter."
"Siktir ordan iz bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.