Draco arabadan inmiş ve Harry in yanına gelip üstündeki hırkayı Harry e giydirmişti."Senin yüzünden artık kat kat gezeceğim! Bir tanesini sana bir tanesini de kalçasına giydireceğim çünkü Potter!"
"Malfoy hava çok güzel!"
"Esiyor!"
Ginny in ise anlamıştı. Bu çocuğun Harry in sevgilisi olduğunu ve onun Draco Malfoy olduğunu da anlamıştı.
"Üçünüzün de malikaneye gelmesi gerekiyor."
"Malfoy gelmeyeceğiz. Gene ne oldu?!"
"Geleceksiniz."
"Ha-"
Draco tek eliyle Harry in belinden kavradı ve onu omzuna aldı. Harry şokla Draco nun sırtına vurdu. Draco ise umursamadı ve Ginny e baktı.
"Grenger ile Weasley i getir."
"Hangisi?"
"Potter ı kaçırıp Granger ı çağırdığımıza göre baban olan Weasley i getireceksin."
Ginny göz devirmiş ve eve yürümüştü. Harry tepiniyordu ve onu indirmesi için Draco ya bağırıyordu. Draco arabaya doğru yürüdü ve Harry i arabaya bindirdi. İkisi orda tartışıyordu.
•••••••••••
Evet şuan Malfoy malikanesinde Draco tekli koltuklardan birine oturmuştu. Pansy de L koltuğun en ucuna oturmuş yere bakıyordu. Hermione de olayları anlamamıştı. o da L koltuğuna oturmuş arkasına yaslanmıştı. Ron uzun düz koltuğa oturmuştu Blaise de o koltuğa oturmuştu. Harry de Draco gibi tekli koltuğun bir tanesine oturmuştu.
"Ne zaman söyleyecektiniz?"
Blaise nin düz sesi ile Ron, Harry ve Hermione yutkundu."Ne- neyi?"
Harry kekeleyerek konuşunca Pansy cebindeki hamilelik test çubuğuna masaya atmıştı.Harry göz yaşlarını tutuyordu. Hermione, Ron ve Harry birbirlerine baktılar.
"Söylesenize ne zaman söyleyecektiniz?"
Pansy sinirle konuşmuştu. Harry, Draco nun yüzüne baktı. Onda da garip bir yüz ifadesi vardı. Üzgün gibiydi..."Aldırmayı planlıyorduk..."
"Kimden?"
Pansy in sorusu ile Harry, Hermione ve Ron şokla ona baktı. Ne demek kimden?!"Ne demek kimden tabiki de Malfoydan!"
Harry sinirle konuşunca Pansy sinirle Draco ya baktı. Blaise de sinirle Draco ya bakmıştı.Pansy ayağa kalktı ve Draco nun yakasına yapıştı. Blaise de onları görmüş ayırmak için yanlarına gitmişti.
"BUNU BANA NASIL YAPARSIN DRACO?!"
"PANSY SAÇMALAMA O BENDEN DEĞİL?!"
"GRANGER I SEVDİĞİMİ BİLİYORDUN BUNA RAĞMEN ONLA SEVİŞTİN Mİ VE POTTER DA BUNU BİLİYOR?!"
Hermione, Ron ve Harry 2. Şok ile birbirlerine bakarken. Ron gülmemek için dişlerini bastırdı. Hermione dayanamadı ve kahkaha atmaya başladı.
Draco, Pansy ve Blaise gülen Hermione ye bakarken Ron sinirle ayağa kalaktı bağırmamak için kendini tutmayacaktı artık.
"ULAN GERİZEKALILAR HAMİLE OLAN HERMİONE DEĞİL HARRY!"
Odadaki bir ölüm sessizliği oluştu. Draco, Harry e baktı kafasını eğmişti. Fazlasıyla utanıyordu.
"Po- Potter mı hamile...?
Harry başını salladı. Draco nun yüzüne bakmadı. Draco yavaş yavaş gülümsemeye başladı ve en sonda mutlulukla çığlık attı.
Harry kafasını kaldırıp şok içinde Draco ya baktı. Bu gün kaç defa şaşırdığını artık saymayı bırakmıştı. Draco koşarak Harry in yanına gitti ve Harry i kucağına alıp döndürdü.
"BABA OLUCAM! BABA OLUYORUM?!"
Harry, Draco nun boynuna sıkı sıkı tutunmuştu. Pansy rahat bir nefes aldı. Çok korkmuştu.
"MALFOY BIRAK BENİ!"
Draco, Harry i geri koltuğa bırakmıştı. Draco heyecandan ne yapacağını bilemiyordu. Harry in dudaklarını öpüp Harry in önünde iki dizinin üstüne çöktü.
"Bu şimdi mi söylenir Potter?!"
"Ne tepki vereceğini bilemedim. Ebeveyn olmaya hazır hissetmiyordum. Korktum Malfoy."
"Aldırmayı mı planlıyordunuz cidden?"
"Öyle de denilebilir."
Draco, Harry in ellerini tuttu ve kafasını Harry in dizlerine yasladı. Hermione ise sırıtarak Pansy e bakmıştı.
"Demek beni seviyorsun Parkinson?"
Pansy gülümsemiş ve Hermione ye bakmıştı. Artık her şey ortaya çıkmıştı nasıl olsa değil mi?
"Tahmin etmiştin değil mi?"
"Evet etmiştim."
Diyip gülümsemişti Hermione.
Bu gün herkesin konuşacağı çok konu vardı. Bu kesindi.•••••••••••••••••••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.