Harry ağlamamak için kendini sıktı. Okuduğu kitabın sonu çok kötü bitmişti ve hem çok sinirliydi hemde çok üzgündü.Normalde böyle bir şeye asla ağlamazdı hamilelik çok zordu. Hormonlar çok zordu.
Ayağa kalktı ve aynadaki görüntüsüne bakıp daha çok ağlamaya başladı. Koltuğa oturdu ve göz yaşlarını elinin tersiyle sildi. O sırada içeri Draco girmişti.
"Güzelim sen neden ağlıyorsun?!"
Draco şokla Harry in önünde dizlerinin üstüne çöktü."Draco çok şişmanladım. Sen beni sevmeyeceksin böyle değil mi?"
"Harry bebeğim ben seni neden sevmeyeyim. Hem sen şişman değilsin ki! Karnında bebeğimiz var!"
Harry kollarını Draco nun boynuna doladı. Draco da kollarını Harry in beline doladı ve onun sarılışını karşılık verdi.
"Draco."
"Söyle balım?"
"Canım pekmezli turta çekti."
Draco anında kalkmış ve Harry in anından öpüp koşarak mutfağa gitmişti. Harry in canı çok nadir bir şey çekerdi ve canının çektiği bir şeyi yediğinde kusmazdı.
Mutfaktaki hizmetçilere pekmezli turta yapmalarını söylemiş ve koşarak Harry in yanına geri gelmişti.
"Başka bir şey canın çekiyor mu güzelim?"
"Hayır şimdilik bir şey istemiyor."
Draco, Harry in yanına oturmuş ve bacaklarını açıp Harry i kendine çekmişti. Draco da Harry de ayaklarını uzatmıştı. Harry kafasını geriye doğru attı ve Draco göğüsüne yasladı.
"Draco bu gün bir kitap okudum."
"Konusu neydi?"
"Birbirlerine aşık iki erkek ile ilgiliydi."
"Bizim gibi eee?"
"Bu eski zamanda geçiyordu. Başka din mehsubundan olan çok fazla insanlar vardı. Hristiyanların ve müslümanların çok yaygın olduğu bir zamandı. Bu iki tarafın insanları da lgbt bireylerinden nefret ediyordu. Müslümanlar onların tanrı tarafından taş a dönüştürüleceğini söylüyordu. Hristiyanlar ise onların cadı olduğunu ve yakılması gerektiğini söylüyordu. Bu söylentilere rağmen iki aşık birbirinden asla vazgeçmedi. Gizli gizli ilişkilerini yürüttüler ama bir gün yakalandılar... Müslümanlar ve Hristiyanlar arasında kavga çıktı. Hristiyanlar yakalım derken müslümanlar ise onları kimsenin olmadığı bir yere götürüp bu laneti onlardan uzak tutmalarını söylüyordu. Bu kavgayı kazanan kişi Hristiyanlar oldu... İkisini aynanda yakmadılar. Birini işgence uyguladıktan sonra öldüreceklerdi. Diğerini ise herkesin gözünün önünde yakacaklardı. Dediklerini yaptılar. Yaktılar. Ana karakter ağlayarak sevgilisinin küllerinden yattı. Küllerine sarıldı, küllerine ağladı. Ana karakteri işgence etmek için onu bir sandalyeye bağladılar ama tam o sırada öyle bir fırtına çıktı ki evlerin çatısı uçtu insanlara çarptı. Bütün köy halkı o gün can verdi. Ana karakter ise hiç acı çekmeden ölmüş ve sevgilisine kavuşmuştu."
"Harry bebeğim sen neler okuyorsun böyle."
"Draco çok kötüydü! Tanrı hepsinin belasını versin çok kötü hissediyorum."
Draco derin bir iç çekti ve neredeyse yeniden ağlamak üzere olan sevgilisinin yanağını öptü. Harry yan döndü ve kafasını Draco nun göğüsüne tamamı ile bırakıp gözlerini kapattı.
Draco da koltuğun üzerine yatıp elini Harry in beline attı. Draco parmaklarını, Harry in parmaklarına geçirdi. Harry gülümsedi ve bir süre birleşik parmaklarına baktı.
İkiside bir süre sonra uyuya kalmışlardı.
Narcissa ve Lucuis konuşarak salona girerken Narcissa sus işareti yaptı. Lucuis anlamayınca ona Draco ve Harry in gösterdi. İkiside gülümsedi ve bir hizmetçi den örtü istediler. Hizmetçi örtüyü getirince ikisininde üstüne örtüp salondan çıktılar.
___________________________________________________________
______Harry uyuyamıyordu evet tam anlamıyla uyuyamıyordu çünkü canı anormal derecede çikolata ve çilek çekiyordu. Bu dolaba bakınca çileği bulamamıştı ve gereksiz bir şekilde utandığı için Draco ya söyleyememişti.
Neden bu gün canı ili defa bu kadar şey çekmişti. Pekmezli turta, tost şimdide çikolata ve çilek çekiyordu.
Yatakta oturur pozisyona gelince Draco gözlerini açtı ve o da yatakta doğrulup Harry e baktı.
"Bebeğim neden uyumuyorsun? Bir şeyin mi var?"
"Bir şeyim yok."
"Ne oldu? Gece nin 2:30 unda seni rahatsız eden şey ne sevgilim?"
"Draco... Şey benim canım çikolata ve çilek çekiyor ama almak zorunda değilsin-"
Draco dudaklarını Harry in dudaklarıyla birleştirmişti. Harry ellerini Draco nun yanaklarına koydu ve karşılık verdi. Draco, Harry in üst dudağını emiyorken Harry de onun alt dudağını emiyordu.
İkisi nefes nefese geri çekildi.
"Harry. Sen hamilesin. Gece nin 2:30 olmasını bırak gerekirse 4 olsun gene canın ne istiyorsa bulur getiririm. Hamile olsan da, olmasan da yaparım bunu. Bir dahakine söyle. Hemen geliyorum bekle beni."
Diyip Harry i bir kere daha öpüp yataktan kalkıp sandalyedeki ceketini alıp odadan çıktı Draco. Harry ise gülümsüyordu.
"Beni sevdiğin için teşekkür ederim."
•••••••••••••
5 yıl geçmişti. Evet koskoca beş yıl. Harry ve Draco nun çocukları olmuştu ve Draco nun başına korkutuğu şey gelmişti.
Harry ve Albus gülerek kumda koşuyorlardı. Draco ise taşıdığı çanta ile onları izliyor ve gülümsüyordu.
Gün batmak üzereydi ama Draco, Harry ve Albus bu saatlerde denize girmeyi seviyorlardı ki zaten plaj onlara aitti.
Draco, Harry i kıskandığı ve başka erkeklerin onun vücudunu görmesinden korkutuğu için plajı satın almamıştı. Alakası yok nerden çıkardınız???
"Hey beni bekleyin!"
Draco gülerek eşinin ve oğlunun yanına koşmuştu. Çantayı kuma atmış ve ikisine de sarılıp öpmüştü.Albus kahkahalar atıp Draco ya sarıldı. Draco, Albus u kucağına aldı ve Harry in dudağını öptü.
"Draco! Çocuğun yanında yapma diye bin defa söyledim!"
"Hadi ama o daha beş yaşında!"
"Draco!"
"Tamam ya tamam!"
Dedikten sonra Harry in dudaklarını bir kere daha öptü Draco.Harry gülümsemesini bastıramadığı için arkasını dönünce Draco boşta olan eliyle Harry in belini kavradı ve kendine çekip çenesini Harry in kafasının üzerine koydu.
"Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum Draco."
"Bende sizi seviyorum ailem!"
Diyip gülmüştü Albus. Harry ve Draco oğullarının bu tatlı haline kıkırdamıştı.••••••••
Okuduğunuz için teşekkür ederim :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.