7. Bölüm

2.7K 234 53
                                    

Harry kendini hızlı bir şekilde Draco dan uzaklaştırdı. Harry sinirli yeşil gözlerini Draco nun gri gözlerine dikti.

"Malfoy kendine gel!? Ne yaptığını sanıyorsun birisi bizi görmüş olabilir!?"

Harry korku ile etrafına baktı. Kimsenin olamadığını görünce rahat bir nefes aldı. Harry, Draco nun elinden hızla gözlüğünü aldı ve masasına doğru koşar adımlarla ilerledi ve çantasına hızlı bir şekilde yerleşti kitaplarını, çantasını omzuna taktı ve Draco nun yanından geçerken sinirli gözleriyle ona baktı.

"Malfoy ben o tek gecelik siktiğin kızlara yada erkeklere benzemem. Beni sakın onlara bir tutma."

"Evet Potter haklısın sen onlardan daha iyi bir konumdasın o yüzden haklısın."

"İltifatın kadar hayatımda çok az korkunç şey var Malfoy."

Diyip hızla kütüphaneden çıktı Harry. Draco ise elini dudaklarına götürde ve gülümsedi. Bu saatten sonra galiba iş iddia meselesini aşacak gibiydi.

Harry sinirle koridorda yürümeye başladı. Artık bu oyuna son vermesi gerekiyordu ve bunu bir şekilde yapmalıydı. Hermione ve Ron u bulmak amacıyla hızlı bir şekilde yürürken çarptığı kız ile durdu ve özür dileyecekken bu kızın Cho olduğunu gördü onun için Cho özür dilemeye bile değmeyecek birisiydi. Ama gene de Harry insanlığını yapmak istedi.

"Kusura bakma."

"Sen zaten her zaman bu kadar dikkatsizsin Harry."

"Cho boş yapma artık."

"Niye böyle davranıyorsun söylesene Harry?"

Harry göz devirdi. İçinden bütün gerizekalılar beni mi bulur diye söyleniyordu. Harry fazla muhattap olmamak için sınıfına doğru ilerlemeye başladı. Cho ise arkasından Harry e bağırıyordu.

"İşte böyle kaçarsın! Sorunlarından her zaman kaçarsın çünkü tek bildiğin bu senin!"

"Evet Cho sen benim ve evren için çok büyük bir sorunsun bizebir iyilik yap ve bu sorunu ortadan kaldır."

"Seni lanet olası pislik! Nefret ediyorum senden anlıyor musun nefret!"

"Ne güzel duygularımız karşılıklı işte daha ne olsun."

Diyip merdivenlerden hızla inmeye başladı Harry. Sınıfın olduğu kata geldiğinde hızla sınıfına girdi ve arka sırasına her zamanki yerine oturdu. Kafasını sıraya koydu ve uyumaya başladı. Fazlasıyla yorgundu. Dün akşam iyi bir uyku çekememişti.

•••••

"Harry uyan hadi!"

Harry birinin onu sarmasıyla titreyerek uyandı. Kafasını kaldırdı ve Hermione ile Ron un başında dikildiğini gördü.

"Efendim?"

Harry esneyerek ve gerilerek sordu bunu. Etrafına baktığında sınıfta kimsenin olamadığını sınıfın bomboş olduğunu gördü. Galiba okul bitmişti.

"Harry kalk eşyalarını topla gidiyoruz Fred ve George bizi arabada bekliyorlar."

Harry sadece çantasını omzuna taktı ve uyuşuk adımlarla sınıftan çıktı. Hermione ve Ron da arkasından geliyorlardı. Okulum içinden çıktıkları anda arabaya doğru ilerlediler ve arabaya bindiler.

"Herkeste bu gün bir yorgunluk var ne oldu size böyle?"

Fred'in sorusuna herkes sessiz kaldı. Fred arabayı süren George ye baktı. George ise sadece omuz silkti. Ondan sonra zaten kimse konuşmadı. Harry in evinin önünde durundukların da Harry kısa bir teşekkür etti ve evinin bahçesine girdi. Cebindeki anahtarı çıkarttı ve evin kilidini açıp içeriye girdi.

Üstünü başını değiştirdi ve kendini yatağına attı. Gözleri kendi kendine kapanıyordu. Dayanmadı ve kendini uykunu kollarına bıraktı.

•••••

Harry ard arda gelen telefon bildirimiyle uyandı. Telefonunu açtı toplamda 213 tane mesaj vardı. Harry gergince yatağında doğruldu telefonuna baktı. Bu kadar bildirimi idrak edemedi ve WhatsaApp ına girdi ve şu yazıyı okudu.

Hermione
H

ARRY SEN DRACO İLE Mİ ÖPÜŞTÜN! ARANIZDA NE VAR SİZİN VE ŞU FOTORAFI BANA AÇIKLAMAN GEREKİYOR
*fotoğraf*

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin