22. Bölüm

1.8K 174 52
                                    


Hermione telefonundan Ron a mesaj atmak için mesajlar yerine girdi. Pansy de onu izliyordu.

Hermione-Ron

Ron masadan kalkın
Malfoy ve Harry in
Konuşacak konuları
Olmalı. Bu ikilinin
Artık sevgili olması
Gerek.

Ron üstten gelen mesajlar ile oyunu bölünmüştü ama umursamadan mesajı okuyunca Blaise yi dürtmüştü. Blaise de Ron un telefonuna baktı ve başını sallayıp Draco ve Harry e baktılar.

"Ben çok sıkıldım yürüyüş yapacağım kalk Weasley!"

Ron başını sallayıp Blaise nin arkasından kalktı Hermione ve Pansy ise tuvalete gidiyorum bahanesi ile kalmışlardı.

Draco ve Harry masada yanlız kalınca ikiside birbirlerine gülümsemişti. Draco, Harry in elini tuttu ve gözlerine baktı.

"Potter. Bunu sende bende gayet iyi biliyoruz."

"Neyi?"

"Benim seni sevdiğimi."

Harry in yanakları kızarmıştı. Kafasını başka bir taraf döndürecekken Draco, Harry in çenesini eliyle narin bir sekilde tutup kendine bakmasını sağlamıştı.

"Zümrütler bana bakmadığında hasret kalıyorum onlara, özlüyorum ben o zümrütü. Zümrüt bilir mi gri  gözlünün ona öldüğünü ona bakmaya kıyamadığını ama bakamadığında hasret çektiğini biliyormu?"

Harry in bütün kan yanaklarına hücum etmiş gibi kızarmıştı. Harry gözlerini Draco nun gözlerinden ayırmadı ve konuşmaya devam etti.

"Zümrütte, gri gözlü için ölüyor. Bazen ona çok gıcık kapıyormuş ama özlüyormuş. Bak aramızda kalsın zümrüt gözlü, gri gözlü nün onu korumayı çalıştığını gördüğünden beri ona olan hisslerinde başa çıkamıyormuş."

Draco istemsizce gülümsedi. Harry elini kaldırdı ve Draco nun yanağına koydu. Draco anını Harry in anına dayadı. İkisinin de gözleri kapalı ama huzurluydu.

"Seni seviyorum Potter. Beni her halimle sever misin?"

"Seni seviyorum Malfoy. Seni her halinde severim. İster mafya ol ister bir adamı öldür. Genede seni her halinle seveceğim. Peki sen Malfoy beni her halimle sever misin?"

"Ben sana o kadar aşığım ki sen kötü bir şey yapsan bile o şey benim gözümde mükemmeldir Potter ki sen kötü bir şey yapmazsın."

Harry kıkırdadı ve dudaklarını Draco nun dudakları ile birleştirdi. Draco geri çekilmedi. Elini Harry in ensesine attı ve onu kendine daha çok çekti.

İkisi ne kadar öpüştükleri bilinmiyordu. En sonunda Harry kendini geriye çekti. Yüzündeki gülümseme hiç silinmemişti.

"Artık benim sevgilimsin Potter."

"Evet artık senin sevgilinim Malfoy."

"Potter ben ne yapacağım?"

"Anlamadım?"

"Sen bu kadar güzelken ben dakika başı adam öldürmeden ne yapmam gerekiyor söyler misin? Senin diğer insanlarla aynı ortamda nefes bile alman onlar için lütufken sana bakmaları çok üst seviye bir şey ben nasıl kendimi tutacağım söyler misin?"

Harry kendini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı. Draco ise onun güzel gülüşünü bir süre izlemiş ve sonra ise Harry i kendi kucağına çekip onun dudaklarına bir öpücük daha vermişti.

"Ben sana fena tutuldum Potter işin zor."

"Kolay işleri sevmem Malfoy."

Harry ellerini Draco nun yanaklarına koydu. Draco da anını Harry in anına dayadı ve ikiside gözlerini kapattı.

Huzur böyle bir şeydi.

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin