23. Bölüm

1.8K 172 101
                                    


Harry, Hermione ve Ron sınıfa girmişlerdi. Sınıfta kimse yoktu. Sabah sessizliği diye düşünüp umursamadılar.

Hepsi yerlerine oturdu ve muhabbet etmeye başlamışlardı. Sınıfa gelen giden hâlâ olmamıştı.

"Bu gün neden kimse gelmedi?"

"Bilmiyorum Hermione. Girişte de kimseyi görmedim."
Ron da Harry i başını sallayarak onayladı. Sonra ise bir anons sesi duyuldu.

"Merhaba okulun değersiz öğrencileri. Ben Tom Riddle. Bütün öğrencilerde olduğu gibi sizi de konferans salonuna davet ediyorum. Hermione Granger, Ron Weasley ve ön önemli konuğumuz Harry Potter. Konferans salonuna gelmeniz arz edilir."

Üçüde birbirine korku ile baktı ve koşarak sınıftan çıkıp konferans salonuna indiler. Kapıyı açtıklarında bütün gözler onların üzerindeydi.

Harry başını öne eğdi ve en arka koltuktan birine oturacakken Tom Riddle sahnede mikrofonu eline almış ve Harry e sırıtarak bakıyordu.

"Lütfen en öne bana yakın oturun Potter."
Tom ukalaca konuşunca Ron hemen Harry in önüne geçmiş ve bağırmıştı.

"Yok kalsın o bizim yanımızda iyi!"

"Siz bilirsiniz Weasley."

"Evet biz biliriz."
Diyip mırıldanmıştı Ron. Harry ortada Hermione ve Ron ise onun yanlarına oturmuşlardı. Harry in kalbi hızlıca atarken titriyordu gözleri Draco yu arıyordu her yerde.

"Size bu gün harika bir video izleteceğim. Sizinde beğeneceğinize eminim ama ne yazık ki Malfoy burda değil en çok onun seveceği görüntüler vardı elimde ne yazık."

Hermione telefonunu çıkardı ve Pansy i aradı. Çalıyordu. Hermione nin bacağı ritmik bir sekilde titriyordu. Harry ise ikisinden de daha kötü durumdaydı vücudu tir tır titriyordu.

Telefon açılınca Hermione telefonu hemen kulağına götürdü ve fısıldayarak konuştu.

"Parkinson! Nerdesiniz bilmiyorum ama hemen okula gelmeniz gerek. Riddle nin oyunu var ve Harry şuan korkuyor Malfoy al ve hemen okula gelin-"

"Aa- ovv! Granger lütfen telefonu bırakınız göreceğiniz görüntülere odaklanmanız gerek telefona değil."

"Siktir Parkinson lütfen gelin!"

Hermione korku ile telefonu kapatmış ve Riddle nin sinsi gülümsemeye sahip yüzüne bakmışlardı. Riddle mikrofonu ağzına götürdü ve sakin bir şekilde konuşmaya başladı.

"Biliyorsunuz ki kısa bir süre önce bir kayıp verdik. Ethan ı hepiniz biliyorsunuz okulumuzun harika öğrencilerinden birisiydi. Dersleri güzeldi insanlarla olan muhabbeti güzeldi. Özellikle de Potter ile olan muhabbeti de ayrı bir güzeldi."

Bütün öğrenciler kendi aralarında fısıldamaya başlamıştı bile. Hermione, Harry in elini tuttu. Ron da aynısını yaptı.

"Evet. Ethan Troy, Harry Potter a çok seviyordu. Harry Potter içinde geçerliydi tabi bu-"

"Yeter!"
En önde oturan birisinin bağırmasıyla herkesin gözü o tarafa çevrilmişti. Bağıran kişi Cedric ti.

"Benim lafımı bölebilecek cesarete nerden sahipsin söylesene Diggory?"

"Saçma sapan konuşmayı bırak Riddle!"

"Saçma sapan ha..."

Tom un yüzü korkunç bir ifadeye döndü. Harry bu ifadeyi biliyordu. Cedric e bir şey olucaktı.

"Her neyse. Size güzel bir video izleteceğim. Ethan ın Harry Potter a ne kadar sevdiği hakkında bir video. Video yu başlatın."

Herkesin gözü ekrana kilitlenmişti. Video başladı. Video da Harry ve Ethan ın gülerken ki halleri vardı. Sonra ekran karardı... Tom un Harry e tecavüz ederken bir kayıt çıktı ve sonra yine Harry ile Ethan ın güldüğü bir video çıktı. Sonra gene Tom un Harry e tecavüz eden bir videosu çıktı. Video devam ederken Harry in Ethan a  "bırak beni!" Diyip gülerken bir videosu çıkmıştı. Sonra ise Tom un Harry e tecavüz ederken Harry in yalvararak. "Bırak beni!" Diyen sesi çıkmıştı. Tecavüz videosu devam etmeye başladı.

Harry hıçkırarak ağlamaya başladı. Herkesin gözü korku içinde video yu izliyorlardı. Cedric en sonunda dayanamadı ve bağırmaya başladı.

"KAPAT ŞU SİKİK VİDEOYU!"

"Hadi ama ne kadar güzel değil mi?"

"Bu korkunç! Sen bir canavarsın!"
Cho korku içinde bağırmıştı. Ethan ı ne kadar sevsede bu onaylanamazdı.

Ekrana sıkılan 3 tane kurşun ile konferans salonundaki herkes çığlık atmış ve ekranda e tane kurşun izi kalmıştı.

Hermione eliyle kulaklarını kapatmış çığlık atıyordu. Ron ise Harry in elini sıkıca kavramıştı. Harry o kadar çok ağlıyordu ki kriz geçiriyor gibiydi.

Tom Riddle ise tepki vermemişti. Konferans salonunun kapısına baktığında gözlerinden resmen ateş çıkan Draco Malfoy u görmüştü.

•••••••••

25 oy a yeni bölüm

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin