Draco gülümsüyordu. Neden mi? Şuan Harry ona pansuman yapıyordu o yüzden. Evet Harry bunu asla kabul etmezdi ama Draco sayesinde yüzüne yumruk gelmemişti. Draco onun için Ethan ile dövüşmüştü. Bari bu kadarını yapmalıyım diye düşünüyordu Harry.Dumbledore nun odasına gittiklerinde Ethan ile Draco hala kavga edecek gibiydiler. Draco, Harry in bu olayla bir alakası olmadığını söylemişti. Ve bu olayın üstüne gidilirse babasının haberi olacağını söylemişti. Dumbledore açıkçası biraz gerilmişti. Karşısındaki kişi ülkenin en tehlikeli mafyalarından birinin oğluydu. Nasıl olsa. Olay öyle kapanmıştı.
"Malfoy."
"Efendim Potter?"
"Teşekkür ederim."
Diyip samimi bir şekilde gülümsedi Harry.Draco o an kalbinin daha da hızlı attığını hissetti. Draco da yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirdi.
Harry, Draco nun çenesinde tutarak ona bakmasını sağladı. Elindeki pamuğu Draco nun patlamış kaşına hafif bir şekilde dokunduruyordu. Draco ise Harry i izliyordu. O an bir kere daha farketti. Harry çok güzeldi. Çok fazla güzeldi. Çoğu kızı kudurtacak kadar hemde.
Harry en sonunda pamuğu çekti ve çöpe attı. Yara bandı gibi küçük beyaz bir bant aldı ve Draco nun kaşına dikkatli bir şekilde yapıştırdı.
Draco nun dudağında ki merhem sürülmesi gereken yaraya baktı. Harry merhemi aldı ve Draco ya uzattı.
"Dudağında ki yaraya merhem sür."
"Sen yap Potter."
"Bunu kendin yapabilirsin."
"Senin için o kadar kavga etmişim bunu bana çok mu görüyorsun Potter?"
"Lanet girsin sana Malfoy!"
Draco gülümsedi ve az önceki gibi bacağını açtı. Harry, Draco ya uzattığı merhemin kapağını açtı ve az bir şey eline aldı. Harry narin bir şekilde Draco nun dudağının kenarına değdirdi parmaklarını.
Draco elini Harry in beline attı ve Harry i bacak arasına çekti. Harry şokla ona bakarken Draco ise gülümsüyordu.
"Böyle devam edebilirsin bence."
"Malfoy sen beni yumruktan kurtardın kabul de birazdan götümü isteyeceksin gibi geliyor."
Draco kıkırdadı. Harry ise ciddiyetini bozmadan Draco nun dudağının orda merhemi sürdü. Merhemle işi bitince normal bir yara bandı aldı ve bandı dikkatli bir sekilde oraya yapıştırdı.
"Benden bu kadar Malfoy çek ellerini gideyim."
"Peki sen bilirsin Potter."
Draco ellerini çekince Harry geriye adımladı. Harry arkasını döndü tam çıkıp gidecekken Draco nun sesini duydu.
"Potter. O Ethan denen şerefsiz sana ne yaptı?"
Harry bu soru ile olduğu yere çivilenmiş gibiydi. Harry yutkundu ve sadece kafasını çevirip Draco ya baktı.
"Önemli bir şey değil Malfoy."
Draco, Harry in resmen ceset görmüş gibi olan yüz ifadesinden bir şey olduğunu anlamıştı hızla ayağa kalktı ve Harry in kolunu tuttu.
"Bence önemli bir şey."
"Değil dedim Malfoy ısrar etme."
"Potter. O çocuğa acı çektirirken zorla söylettiririm. Zorlama bence."
Harry dişlerini sıktı. Draco onu çok zorluyordu. Harry başını salladı ve sedye gibi olan o yatağa oturdu. Draco da onun arkasından gelip yanına oturdu.
"Beni araştırdığını az buçuk tahmin ediyorum. Bu zamana kadar bir Ethan ole sevgili oldum birde Cho ile. Ethan benim ilk sevgilimdi. Ve bana o zamanlar sözde aşk olan sahteliği öğreten de ilk kişiydi."
Draco pür dikkat Harry i dinliyordu. Harry ilk önce gözlerini kapattı derin bir iç çekti. Bunu Draco ya anlatmakta iyi mi yapıyordu bilemiyordu.
"Ethan ile bir ara arkadaştık ama bana arkadaş gözü ile bakmadığını çok belli ediyordu. İşte ilişkimiz ilerledikçe sevgili olmaya karar verdik. İlk başlarda herşey çok güzel gidiyordu. Tabi sonra Ethan ın tavırları zamanla değişmeye başladı."
"Nasıl yani?"
"Tehlikeli insanlarla konuşuyordu. Ethan bir mafya çetesine girmişti."
Draco nun gözleri şokla açıldı. Şimdi taşlar yerine oturmuştu. Dumbledore Ethan a da ceza vermemişti hatta ikisine de kızamamıştı. Sebebini şimdi gayet iyi anlıyordu.
"Ethan beni ilk başlarda sevmişti. Bir gün beni evine çağırdı. Çoğunlukla evine giderdim. Filim izlerdik. Cinsel ilişkiye asla girmemiştik. O yüzden süphe etmemiştim yanına gittim. Eve girdiğimde Ethan beni güler yüzüyle karşıladı ve oturma odasına geçtik. İçecek getirmişti. Onun içine bir şey katmış bayılmıştım. Kendime geldiğimde ise hiç tanımadığım bir adamın önünde çıplaktım. Ellerim bağlanmıştı. Sonrada zaten tecavüz edildim."
Harry gözleri dolması ile kafasını çevirdi. Draco artık neye şaşıracağını bilemiyordu. Draco nun yüzündeki damarlar belli oluyordu. Fazlasıyla sinirliydi.
"Beni tecavüz eden adam Ethan ın patronu. Ethan beni patronuna satmıştı. Şuanda da o patronun yardımcısı galiba."
"Tamam Potter dinleyeceğimi dinledim ben."
Draco. Harry in kolundan tuttu ve kendine çekip ona sarıldı.
"Göz yaşlarını tutma ağladın diye yargılamayacağım seni Potter."
Harry in ağzından bir hıçkırık kaçtı. Harry göz yaşlarının Draco nun tişörtüne akıp gitmesine izin verdi. Harry kollarını Draco nun boynuna doladı ve hıçkırarak şiddetli bir şekilde ağlamaya başladı.
Draco elini Harry in saçlarını attı ve saçlarını okşamaya başladı. Bu işi asla böyle bitirmeyecekti. Harry Ethan mafya nın bir üyesi diye ona karşı bir şey yapamıyor olabilirdi. Ama Draco ülkenin en acımasız mafyalarından birinin oğluydu ve Draco da en az babası kadar acımasızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.