5. Bölüm

3K 258 116
                                    


Draco şok olmuş bir biçimde gözlerini büyüttü. Harry, Draco nun ellerinin gevşediğini hissetti Draco nun düzine sert bir tekme attı.

Draco acı ile ellerini gevşettiğinde (resmen) bütün gücü ile Draco yu ittirdi. Draco ayığının acısı ile eğilmiş bir biçimde geriye doğru gitti.

Harry, Draco nun yakasından tuttu ve kendine çekti Harry ile Draco dudakları çok yakındı. Draco 2. Bir şoka girerken Harry elini Draco nun ceketinin iç kısmına attı ve anahtari alıp Draco gene bjr tekme attı.

"AH! HASSİKTİR!"

Harry koşarak aradan sıyrıldı ve kapının kilidini açtı. Draco arkasından koşarken Harry hademe odasından çıktı ve kapıyı arkadan hemen kapatıp anahtar ile kilitledi.

"Ne! Potter ne yaptığını sanıyorsun! Aç su kapıyı!?"

"Yarrağım yersin Malfoy!"

Harry güçlü bir kahkaha attı. Draco kapıyı yumrukluyordu. Harry ise kapıya yaslanmış nefes alış verişini düzene sokmaya çalışıyordu. Harry yüzüne sanki çok masummuş gibi bir sırıtış yerleştirdi ve sınıfa doğru yürümeye başladı.

"Potter! Duyuyor musun beni! Potter aç şu kapıyı!"

Draco sinirle kapıya sırtını döndü ve kapıdan destek alarak yere oturdu. Draco piskopat gibi gülmeye gülüşü kahkahaya dönüştü.

"Madem oyun istiyorsun oynayalım o zaman Potter."

•••••••••••••••••••••••••

Harry derin bir iç çekti. Sabahtan beri Hermione'nin ona söylenmesini dinliyordu ve bu çok can sıkıcı bir hale gelmişti. Ne yani alt tarafı Draco yu o hademe odasına kilitlemiş ve okulun sonuna kadar orada tutmaya karar verdiyse? Zaten iki ders sonra okul bitecekti şuan tenefüstelerdi. Biraz daha beklese ölecek hali yoktu yani.

"Tamam Hermione tamam gideceğim."

Harry uzun bir şekilde oflayıp sırasından kalktı ve sınıftan uyuşuk adımlarla çıktı. Uzun kolidoru yürüdü ve merdivenlerden sallana, sallana indi. En aşağı kata kantinin ve hademe odasının olduğu katın merdivenlerini inecekken hademe odasının olduğu yere bakınca kapının açık olduğunu gördü.

"Hassiktir."

"Çok kabasın Potter."

Harry kafasını çevirdi ve Draco ya saçma bir bakış attı. Draco nun yanındakı küt saçlı kız Pansy Parkinson a ve diğer tarafındaki Blaise Zabini vardı. Harry cidden bu üçlüye özellikle her zaman ortada olan uzun boylu, sarı saçlı, gri gözlü gence (çiyana katlanamadığını hissediyordu.

"Malfoy siktir git uğraşamam senle"

"Beni çok kırıyorsun Potter."

Harry göz devirdi ve tam Draco'nun yanından geçip gidecekken Draco, Harry'in kolundan tuttu. Harry kendinden uzun olan gri gözlü gence baktı.

"Hadi ama Potter bana sözünü nasıl unutursun."

"Ne sözü Malfoy gene ne saçmalıyorsun?"

"Salak ayağına yatma bence Potter."

"Ne sözü vermişim söylesene Malfoy"

"Hademe odasında verdiğin sözü ne çabuk unuttun? "Siktir iz bırak." Diyen ben değildim Potter."

"Malfoy cidden sende fena halde gerizekalılık var herhalde. Şüpheliydim şuan harika bir şekide eminim."

Harry kolunu sert bir şekilde çekti. Draco ile yakın olan Harry daha da yakına geldi. Kafasını kaldırdı ve tıslarmışcasına konuştu.

"Sen beni peşinde sülük niyetine dolanan ergen kızlar ile karıştırdın herhalde. Malfoy beni ve arkadaşlarımı o sülüklerle aynı kefeye koyma. Hiçbirine benzemem."

Diyip hızla merdivenlerden çıktı Harry. Draco ise arkasından transa geçmiş gibi bakıyordu. Pansy de Harry'in arkasından baktı ve bi ıslık çaldı.

"Draco bebeğim bu çocukla uğraşma senin ağzına sıçar bak bu çocuk."

"Sizce de ateşli değil mi?"

"Saçmalama Draco"

Diye sinirle çıkıştı Blaise. Pansy de şok olmuş bir biçimde Draco ya bakıyordu. Draco ise onlara sırıtarak bakıyordu.

"Salaklaşmayın. Sadece yatakta eğlenceli olmaz mı diye düşünüyordum."

Blaise rahat bir nefes aldı bi an arkadaşının gözlüklü çocuğa karşı bir şeyler hissettiğini düşünmüştü. Ama Pansy rahatlamamıştı. Çünkü arkadaşı birisi ile yatmak istediği zaman sadece "Onla sex yapmak istiyorum" derdi. İlk defa birine ateli dediğini duyuyordu.

"O asla seninle sevişmeyecek Draco."

"İddasına var mısın Blaise?"

"Pişman olacaksın Draco."

"Asla. Hatta Potter ile seviştikten sonra onun bir daha yüzüne bakmayacağım ve onu umursamayacağım."

"Tamam o zaman sana 4 ay veriyorum Draco bu 4 ay içerisinde dediklerini yaparsan. Bana yaptırılan o özel kolyeyi veririm."

Draco o özel kolyedir odur budur o tür şeyleri önemsemiyordu istese kendisi için daha iyisini yaptırırdı. Ama kazanma hırsına bürünmüştü.

"Tamam kaybedersem ki böyle bir şey olmayacak. Arabam senindir."

"Hangi araban?"

"İsteğin arabam senin olur."

"Anlaştık. Bu sefer kazanamıyacaksın"

"Göreceksin Blaise. Potter ı görmezden geldiğim zaman göreceksin."

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin