Draco, Pansy ve Blaise bowling salonunda oturmuş bekliyorlardı. Draco nun üstünde siyah düz bir tişört, altında siyah bol bir pontolon vardı Draco için klasik kıyafetlerdi."Beklettik mi?"
Harry in seslenişi ile Draco kafasını oraya çevirdi. Harry, Hermione ve Ron gelmişti. Draco Harry in üzerindekileri süzdü.
Altında ten rengine kaçan bol kargo pontolonu vardı, üstünde ise beyaz kareli gömleği vardı ve kareli gömleğinin içimde siyah bir şey vardı. Ama Draco onu tişört diye düşünüp fazla umursamadı.
"Hayır fazla bekletmediniz."
Draco gülerek konuşunca Harry de gülümsedi."Ee? Maç mı yapıyoruz?"
"Evet maç yapacağız Weasley."
Blaise sırıtarak söylemişti. Ron da aynı Blaise gibi sırıtmaya başladı."Tamam o zaman ikişerli gruba ayrılalım çünkü biz üçümüz bir olursak sizi ezer geçeriz."
Draco sırıtarak konuşmuştu. Blaise ve Pansy de Draco gibi gülünce, Ron, Harry ve Hermione kaşlarını çattı."Diyorsun?"
"Diyorum."
Diyip Harry in önüne bir adım attı Draco. Harry de Draco dan çekinmediğini gösterir gibi Draco nun dibine gelip kafasını kaldırdı."O zaman görelim bakalım Malfoy kim kimi eziyor."
"Görelim Potter!"
Draco ve Harry geriye doğru adımladı. Pansy sırıttı ve konuşmaya başladı."Tamam o zaman. İlk kim atacak?"
"Ben atacağım!"
Ron kararlı bir şekilde konuşunca Blaise toplardan birine eline geçirdi ve konuşmaya başladı."Görelim bakalım Weasley!"
Blaise bowling topunu attı ve gidişini izledi. Top sadece 5 tane labut u devirmişti."5 puan size."
Hermione somurtarak söyleyip Pansy e bakmıştı. Pansy ise Hermione ye öpücük atmıştı."Tamam ben atıyorum."
Ron toplardan birine parmaklarını geçirdi ve pozisyonunu alıp topu resmen fırlattı.Top 9 tane labut u devirince Hermione sevinçle çığlık atmış ve Ron a sarılmıştı.
"Oha!"
Blaise şaşkınlık nidaları ortaya dökerken Ron ise Blaise ye göz kırpmıştı."Tamam olaya Pansy Parkinson un müdahale olma vakti gelmiş açılın!"
Pansy parmaklarını ağır topa geçirdi ve geriye gidip orda attı. Top 8 labut u devirmişti. Draco gülümsemeden edememişti.
"İşte benim kızım!"
Pansy de Draco ya göz kırpmıştı.Hermione toplardan birine parmaklarını geçirdi ve hızlıca topu attı. Maalesef ki top sadece 3 labut u devirebilmişti.
"Kahretsin!"
Hermione sinirle söylenince Pansy onun yanına gelmiş ve elini beline atmıştı."Bu tür şeyleri profesyonellere bırakman gerekiyor bebeğim."
"Evet benim gibi profesyonellere."
Draco toplardan bir kaçına göz atmış ve en çok hoşuna giden topa parmaklarını geçirmişti.Harry sinsice gülümsedi. Aklında şeytani planı vardı ve bunu devreye sokma zamanı gelmişti.
Draco pozisyonu almış ve tam atacakken Harry in o sesini duymuş ve istemsizce gözleri ona kaymıştı.
"Burası çok sıcak."
Harry üzerindeki gömleği çıkarmış ve içindeki siyah kısa crop meydana çıkmıştı. İnce beli ortaya çıkarken Draco şokla topu düzgün atamamış ve top yamuk gidip labutları vuramamıştı.
"Çok harika bir profesyonelsin Malfoy tanrı nazarlardan korusun."
Harry ile Ron kahkaha atarken Draco ise şok olmuştu. Pansy Draco nun kafasına bir tane geçirmişti."Hey bu haksızlık! Dikkatimi dağıttın Potter!"
"Bunu kanıtlayamazsın Malfoy!"
Harry, Draco nun yanından geçmiş ve toplardan herhangi birine parmaklarını geçirmişti. Draco ise Harry in mükemmel fiziğini izliyordu. Harry pozisyonunu almış ve topu fırlatırcasına atmıştı.
Top bütün labutları devirince Ron ve Hermione sevinçle Harry in yanına gelmiş ve ona sarılmıştı. Pansy, Blaise ve Draco ise onların bu mutluluğunu izlemişti.
Draco, Harry in oturma yerlerinde olan gömleğini almış ve Harry in yanına gelip Harry in belini örtmeye çalışmıştı.
"Şunu giy yada beline bağla Potter."
"Malfoy saçmalama giymeyeceğim."
"Giyeceksin hava soğuk."
"Dışarısı 28° derece Malfoy neresi soğuk."
"Dışarısı 28° derece diye çıplak gelmene gerek yoktu Potter."
Harry kendini tutamadı ve kahkaha atmaya başladı.Pansy ve Blaise ise bu görüntüyü sırıtarak izliyordu ama Draco halinden hiç memnun değildi çünkü bowling salonundaki erkeklerin Harry e bakacağını düşünüyordu. Bakarsa gider beynini dağıtırdı burası ayrı konuydu.
"Potter gülme!"
"Malfoy gülmeyipte ne yapayım söylesene?"
"Şu gömleği giyebilirsin."
"Giymeyeceğim!"
"Giyeceksin!"
"Malfoy giymeyeceğim!"
"Giymelisin bence."
"Sen beni kıskanıyor musun?"
"Evet şuanda köpek gibi kıskanıyorum ve buradan birisi sana bakarsa seni süzerse gider beynini dağıtırım bu ayrı konu-"
"Pardon."
Grup sesin geldiği yöne bakmıştı. Draco nun boylarında yapılı siyah saçlı yeşil gözlü birisi gelmişti. Harry ona doğru döndü ve konuştu.
"Buyrun?"
"Açıkçası çok hoşuma gittinizde isminizi öğrenebilir miyim?"
Evet Draco nun insan öldürme vakti geldiği bir zamandı.
••••
25 oy a diğer bölüm gelecektir.
Şikayetleriniz üzere bu bölümü uzun yapmış bulunmaktayım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.