Draco sinirli adımlar ile içeri girmişti. Arkasından Pansy ve Blaise geliyordu. Draco gözleri Harry i araken en sonunda bulmuştu.Ağlıyordu. Hıçkırarak.
Draco koşarak onun yanına gitti ve Harry i elinden tutup ona seslenmeye başladı.
"Potter! Potter!"
Ama Harry onu duymuyor ve yere bakıp ağlamaya devam ediyordu. Ron ise Harry in elini hâlâ bırakmamıştı. Hermione de öyle.Draco sinirle soludu ve bir elini Harry in beline diğer elini de Harry in dizlerinin altına atıp onu kucağına aldı. Ron oturdukları yerden kalktı ve koşarak konferans salonundan çıktı. Draco salondan çıkarken Harry tepki vermiyordu sadece hıçkırarak ve titreyerek ağlamaya devam ediyordu.
Hermione de onların peşinden geliyordu. En sonunda konferans salonuna terk etmişlerdi. Bütün öğrenciler korku ve şok ile birbirlerine bakıyorlardı. Cedric koşarak konferans salonunu terk etti.
•••••••••••••••
Draco derin bir nefes aldı. Sinirden çığlık atmamak için kendini zor tutuyordu. Hermione Pansy in dizinde uyuya kalmıştı. Harry zaten şuan Draco nun odasında Draco nun yatağında uyuyordu. Ron da ona bakarken bir koltukta uyuya kalmıştı.
Pansy Hermione nin saçlarını okşarken Draco odada dört dönüyordu. Blaise ise ne diyeceğini bilemiyordu.
"O herifi geberteceğim. Yemin ederim ki geberteceğim."
"Potter ın ailesine söyledin mi?"
"Evet söyledim adresi de verdim birazdan burada olurlar."
Draco kendini tekli koltuklardan birine attı. Ne yapacağını bilmiyordu. Lucuis Malfoy un işi vardı ve eve uzun bir süre gelemeyecekti. Narcissa Malfoy da onunla birlikteydi.
Kapının sertçe çalışması (tekmelenmesi) ile Draco hizmetçiden önce davranarak koşarak kapıyı açtı.
Draco kapıyı açar açmaz Sirius içeri dalıp Draco nun yakasına yapmıştı Remus ise Sirius u sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Lan bana bak! Oğlum nerde lan benim ne yaptınız ona?!"
Sirius un bağırmasıyla Hermione sıçrayarak uyanmış ve etrafına bakmaya başlamıştı Sirius un Draco nun yakasına yapıştığını görünce ayağa kalmış ve onların yanına gitmişti."Sirius amca bekle! Beni dinle ben sana anlatacağım!"
Sirius, Hermione yi görmesiyle Draco nun yakasını bırakmıştı. Burada tek zeki olduğuna inandığı kişi Hermione idi ve onu dinlerse olayı anlayacağını biliyordu."Oturun şöyle lütfen."
Draco nun ricası üzerine Sirius ona göz devirmiş ve oturma odasına geçmişti. Remus ise onu takip ediyordu. Sirius tekli koltuklardan birine oturmuştu. Remusta, Sirius un oturduğu tekli koltuğun yanındaki koltuğa oturmuştu.Hermione de Pansy in yanına oturmuştu. Blaise yerinden kalkmamıştı. Draco da ayaktaydı bu sinir ile oturacak gücü bulamıyordu kendinde.
"Tamam size anlatacağım. Lütfen lafımı bölmeyin."
Hermione derin bir nefes aldı ve anlatmaya başladı. Sirius ve Remus Riddle nin Harry in okula geldiğini bilmiyordu. Anlatmaya oradan başlamıştı.Hermione anlatmasını bitirince derin bir iç çekti. Bu gün okulda olan her şeyi anlatmıştı. Remus ve Sirius a bakıyordu. Sirius yüzünde korkunç bir gülümseme Remus ise boş gözlerle yere bakıyordu.
•••••••••••
25 oy a yeni bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.