Harry okulun koridorlarında resmen öfkeden kudurduğunu belli eden adımlarla yürüyordu. Bu işin kimin yaptığını gayet iyi biliyordu ve bu sefer asla sessiz kalamazdı. Hermione ve Ron, Harry in arkasından onu takip ediyorlardı."Hey! Ethan! Baksana sen bi!"
Uzun boylu, ela gözlü koyu kahverengi dağınık saçlı olan genç Harry'e baktı. Harry Ethan ın kıravatından tuttu ve onu bildiğin çekiştirerek boş bir sınıfa ittirdi ve kapıyı sertçe çekti. Harry in dilinde bu gelmeyin buraya demekti. Mesajı alan Ron ve Hermione derin bir iç çekti.
"Oğlum söylesene senin benimle derdin ne? Telefon sapıklığından sonra şimdide beni öpen insanları mı ifşalıyorsun!?"
Harry sinirle Ethan ın üzerine yürüdü. Ethan ise geri çekilmedi ve oda aynı Harry gibi onun üzerine yürüdü. Harry kendisinden uzun olan gence bakmak için boynunu hafif bir şekilde kaldırdı. Ethan ın yüzündeki sırıtış hala gitmemişti.
"Seni öpen insanları ifşalamıyorum öpüştüğüm insanları ifşalıyorum."
Harry tam sinirle bir şey diyecekti ki birden bire aklına gelen fikir ile yüzüne o ukalaca sırıtışı yerleştirdi.
"Beni düzeltiğin için teşekkür ederim. Doğru soruyu sorayım o zaman sana. Ne zamandan beridir öpüştüğüm insanları ifşalıyorsun Ethan söylesene?"
Ethan sinirle yumruklarını sıktı istediği cevap bu değildi ve bunu belli etmekten hiç çekinmiyordu.
Ethan sinirle Harry in yakasından tuttu ve resmen geriye doğru fırlattı. Kapıya yakn olmanın verdiği zararla Harry kapıya çarptı ve kapı açıldı. Harry son anda dengesini korudu ve ayakta durabildi. Ethan sinirle sınıftan çıktı ve Harry in üstüne doğru yürüdü. Ron, Harry i kolundan tuttu ve arkasına aldı.
"Geri bas! Bu sefer ona zarar vermeye çalışırsan istenmeyen şeyler yaşarız Troy"
"Hmmm söylesene Weasley nasıl şeyler yaşarmışız?"
Harry hızlı bir şekilde Ron un arkasından Ethan ın arkasına geçti ve elini Ethan ın saçlarına götürüp aşağıya doğru çekti. Kafası geriye doğru gittiği an Hermione Ethan ın ayağına çelme taktı ve Ethan ı yere düşürdü.
"O fotoğraları sileceksin!"
Harry geriye doğru çekildi ve etrafına baktı kimse yoktu. Harry Ron ve Hermione ye baktı. İkisi ilk başta başını hayır anlamında salladılar ama sonra Harry sorun yok bakışlarını görünce ikisi de bir öğretmen çağırmaya gittiler. Ethan son zamanlarda çok kaşınıyordu ve Harry onu kaşımaktan çekinmezdi.
Harry, Ethan ın yakasından tuttu ve onu sarsmaya başladı. Ethan da geri durmadı ve Harry in yüzüne yumruğu geçirdi. Harry geriye doğru gitti ama sinirle Ethan ın üzerine yürüdü. Ethan ise resmen gözlerinden ateş çıkıcak gibiydi.
"Sürtükten başka hiç bir şey değilsin Harry! Ne benden sonra Malfoy un altında mı inliyorsun yoksa!?"
"Malfoy un altında inlediğim falan yok! Hadi diyelim ki onun altında inliyorum? Ne kadar basitsen senin altında inlemek yerine Malfoy un altında inlemeyi seçmişimdir? Kusura bakma o küçük penisinle anca bir escort para karşılında senle sevişmeyi kabul eder!"
"Gel o zamanda sana ne kadar basit olduğumu göstereyim!"
Ethan hızla Harry in yanına geldi ve Harry in tek eliyle yakasından tuttu. Ethan yumruğunu havaya kaldırdı, Harry gelecek darbe ile gözlerini kapattı. Ama Harry in yüzüne o yumruk inmemişti.
Harry gergince gözlerini açtığında Ethan ın yunruğunu tutan Draco yu görmeyi beklemiyordu açıkçası. Draco nun gözlerindeki sinire o an şahit oldu Harry.
Draco diğer eli ile Ethan ın yüzüne sert bir yumruk attı. Ethan o an gelen darbe ile Harry in yakasını bıraktı.
"Demek Potter benim altımda inliyor ha?"
Draco bir kere daha yumruğunu geçirdi Ethan a. Ethan da geri kalmadı ve o da Draco nun yüzüne bir tane geçirdi. Draco sersemledi ve Ethan ın yakasını tuttu.
"AYRILIN!"
Gelen ses ile Draco, Harry ve Ethan arkalarına baktıklarında Snape nin sert ve hızlı adımlarıyla onlara geldiklerini gördüler. Harry yutkundu ve o an sadece içinden geçen o kelimeyi sessiz bir şekilde söyledi.
"Hassiktir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.