Lucius, Narcissa, Harry ve Draco salonda oturmuşlardı. Narcissa da Lucuis ta ikiside Harry i sevmişti. Harry ise az önce yaptığı şeylerden dolayı hala utanıyordu."Harry artık utanmana gerek yok oğlum. Açıkçası sen öyle gidince cidden oğlumun gözlerinde hayal kırıklığını gördüm."
Lucuis un böyle demesine sadece gülümsedi Harry ve gözlerini Draco ya çevirdi. Bir süre ona bakmış sonra ise kafasını yeniden Lucuis e çevirmişti.
"Ben ona ihanet etmem. Bırakmış gibi gözükebilirim ama ona zarar gelmemesi için yaparım bunu. Ben Draco yu bırakamam."
Narcissa gülümsemiş ve oğluna bakmıştı. Draco da gülümsüyordu."Baban haklı Draco. İlk defa doğru bir seçim yaptın."
"Öyle demeyin anne!"
Narcissa ile Lucius kıkırdamıştı. Biraz daha sohbet etmişlerdi. Sonra ise Harry, Sirius ve Remus un yanına gitmesi gerektiğini söylemişti.
Draco her ne kadar onla gelmek için ısrar etmişse de Harry anne ve babasının yeni geldiğini anne ve babasıyla biraz zaman geçirmesi gerektiğini söyleyip gelmesine izin vermemişti. Draco özel şöförüne Harry in evin içine girdiğini görene kadar orada durması gerektiğini emretmişti.
Harry en sonunda evden çıkınca Narcissa, Lucuis ve Draco kalmıştı evde.
"Sevgili oldunuz demek."
"Olduk baba."
"O çocuğu kaybetme Draco. Seni ne kadar sevdiğini az önce çok güzel bir şekilde gördük."
"Kaybetmeyeceğim anne. Herkesi kaybetsem bile Potter ın benden gitmesine izin vermeyeceğim."
"Peki o neden bizim evdeydi?"
"Baba olaylar çok karışık."
Diyip derin bir iç çekti ve yumruklarını sıktı Draco. Aklına geldikçe sinirleniyordu ama ailesine anlatması gerekti. Ona göre önlem alabilirlerdi.
•••••••
Narcissa duyduğu şeylerden sonra ağzını elleri ile kapatmıştı. Lucuis ise sakinliğini koruyordu.
"Potter o okulda. O evde tehlikeli anne."
"Bu işi araştıracağız oğlum sen merak etme."
Demişti Lucius."Riddle bu kadar korkunç olabilirmi? Riddle yı bırak normal bir insan nasıl bu kadar korkunç olabilir. Bir çocuğa nasıl bunu yapabilir?!"
Narcissa sinirle söylenmeye başlamıştı. Draco annesinin dediklerini o kadar çok düşünmüştü ki. Dün Harry in bedenine o kadar izleri bırakmıştı Harry banyoda yorgunluktan uyuya kalınca Draco onu temizleyip yatağa yatırmıştı. Bütün gece Harry i izlemişti. Onun saçlarını okşamıştı, kokusunu içine çekmişti.
Böyle huzurla yatan bir insanı nasıl huzursuz yapabilirdi? Bundan nasıl utanmazdı bir insan?
Draco, Harry i her şeyi ile seviyordu. Harry az önce farkında olmadan babasının kafasına ayakkabı fırlatıp babasının boğazına korkmadan o bıçağı dayayınca Draco bir kere daha aşık olmuştu sevgilisine. Bu kadar cesur olduğu için. Bu kadar harika olduğu için bir kere daha sevdi sevgilisini.
Ama Draco.... Harry i ne zaman koruyabilmişti ki? Harry i koruyamamıştı o. Harry, Draco nun Tom Riddle den dayak yediği zaman korkudan tir tir titremesine rağmen Draco nun önüne geçmişti. Tom Riddle den korkmasına rağmen bunu yapabildi değil mi? Peki Draco ne zaman Harry i o adamdan koruyabilmişti ki?
Draco tam düşüncelere boğulmuştu ki telefonun çalmasıyla telefonunu cebinden çıkardı ve arayan kişiye baktı. Blaise arıyordu. Telefonu açtı ve kulağına götürdü. Tam bir şey diyecekken Blaise panik ile bağırarak konuşmaya başlamıştı.
"DRACO ÇABUK HASTANEYE GEL REMUS LUPİN VE SİRİUS BLACK YOĞUN BAKIMA GİRDİ POTTER RESMEN SİNİR KRİZİ GEÇİRİYOR!"
•••••••
Çok fazla mutlu olmasınlar. Zoruma gider ben niye bu kadar mutlu değilim diye biraz ağlamaları gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Love
FanfictionHarry farkında olmadan bütün ülkenin korktuğu Lucius Malfoy un oğlu Draco Malfoy a karşı çıkar. Draco Malfoy bundan pek hoşlanmayacaktır. Bazı erkeklerin hamile kalabildiği bir evrendir. Bu erkeklerin sayısı azdır.