15. Bölüm

2.2K 199 47
                                    


Draco zil sesini duyduğu gibi koşarak sınıftan çıktı ve Harry in sınıfına doğru koşmaya başladı. Pansy ve Blaise de onu arkasından koşarak takip ediyorlardı. Şu kesindi. Bu günden sonra bu okul çok fena karışacaktı.

Draco sınıfın kapısını pat diye açtı ve içeri girdi. Öğretmen çıkmıştı. Draco nun sınıfa girdiğini gören herkes yutkundu. Malfoy neden onların sınıfına gelmişti ki?

"Herkes çıksın sınıftan!"

Draco nun uyarıcı bir şekilde bağırmasının ardından Hermione, Ron ve Harry dışında herkes koşarak çıkmıştı. Harry ise hala Draco nun neden onların sınıfa geldiğini anlamaya çalışıyordu.

Draco herkesin çıkmasının ardından sınıf kapısını kapattı ve Harry in masasına doğru yürüyüp Harry in yanındaki sıradan sandalyeyi çekti ve Harry in yanına koyup oraya oturdu.

"Potter. Öncelikle sana nasıl demem gerekiyor bilmiyorum ama sana kötü bir haberim var."

Harry gerilirken Draco derin bir nefes aldı. Pansy Hermione nin yanında boş sandalyeye oturdu ve o da bir iç çekti. Blaise ise Draco nun sandalye aldığı masaya oturmuştu.

"Seni dinliyorum Malfoy?"

"Bak nasıl söylemem gerekiyor hiç fikrim yok."

"Malfoy beni korkutuyorsun."

Sınıfın kapısının aniden pat diye açılmasıyla herkesin yönü oraya dönmüştü. Harry karşısında gördüğü kişiyle şok a girmiş ve titremeye başlamıştı.

Sınıfa giren Tom sırıtmış ve kapıyı ardından kapatarak onlara doğru yürümeye başlamıştı. Draco sinirle ayağa kalkıp Tom un üzerine doğru yürüdü ve dibine geldi. Harry ise korku ile hızlı atan kalbini sakinleştirmeye çalışıyordu.

"Defol sınıftan Riddle!"

"Sevdiğimi görmeye geldim sana soracak değilim çekil şuradan."

"Sevdiğin mi? Taşşak mı geçiyorsun Riddle sen benimle?! Defol sınıftan!"

"Malfoy bana böyle atar gider yapmamalısın. Sonun iyi olmaz."

Diyip Harry in yanına doğru yürümeye başladı Tom. Ron hızla ayağa kalkıp Harry in önüne geçti. Hermione de hızlıca ayağa kalkıp kollarını Tom un geçmemesi için açtı.

'Her zaman Harry kahraman olamazdı. Bazen kahramanlarda yorulurdu ve korkardı.'

"Yaklaşma!"

Diye resmen tısladı Hermione. Blaise, Pansy ve Draco ise şok olmuştu. Onların bire tırstığı Tom a baş kaldırıyorlardı.

"Granger çekilmelisin."

"Çekilmezsem ne yapacaksın? Söylesene."

Harry korkudan konuşamıyorken arkadaşlarının ona olan bu desteğini duyamıyordu bile. Tom u gördüğünden beri aklında olan tek şey o geceki yaşananlardı. Zihninde sadece o sahne vardı ve kusacak gibiydi titriyordu.

"Hadi ama Harry! Özlemedin mi beni? Ben seni çok özledim konuşmaya ne dersin tatlım?"

Ron sinirle dişlerini sıktı. Bu adamı gebertmek istiyordu ama herkesin bir sınırı vardı. Draco nun sinirden boynundaki damarlar belli oluyordu. Evet tahammülü kalmamıştı.

Tom ani bir hareketle Hermione yi sert bir şekilde ittirdi. Hermione sandalyenin üzerine düşecekken Pansy, Hermione yi tuttu.

Tom tam Ron un yakasını tutacaktı ki bir el onun bileğini sertçe tuttu. Bileği tutan kişiye baktığında Blaise olduğunu gördü.

"Geri bas, dokunma ona."

Mafia Love Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin